Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 12:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lidokain?
Junior medlem

Hej er kommet i besiddelse af Lidokain. Fik noget fra en ven som havde stjålet det på et hospital.

har lige nu 200mg af det, men har ingen rigtig anelse om hvad det egentligt er =(

Har læst lidt om at det kan bruges som lokalbedøvelse og ved blodpropper i hjertet, og det lyder jo vildt nok... men man ved sq aldrig

har erfaring med hjertemedicin, men ved sq ikk med det her.

noget der kender det? som måske kunne sige mig om jeg står med noget lort på højde med panodil eller om jeg har fundet noget sjovt man kan fyre den af på ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Her står der noget om det http://da.wikipedia.org/wiki/Lidokain

Titel:
Junior medlem

Har læst wikipedia og et par andre sider... men synes ikk det giver en særlig klar beskrivelse af hvor stærkt det er =)

Titel:
Medlem

Lidokain bruges bl.a. til at cutte kokain. det har en lokalbedøvende effekt og kan derfor "narre fjenden" til at tro at kokainen er af meget bedre kvalitet end hvad tilfældet virkelig er.

Jeg har aldrig hørt at det skulle have et lammepotientale.

Titel:
Junior medlem

ved godt Lidokain bliver brugt i Kokain til tider...

men det her er ikke i pulver form men i flydede...

Ser ud til der ikke er andet for en at prøve det =)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
KiksMongol skrev:

Nej selvfølgelig er der da ingen anden mulighed end bare og fylde sig med noget man ikke aner en skid om.

Hov, der fandt jeg sku lige en pille, nogle der ved hvad det er for noget? NÅ okay, fuck it, jeg hapser den.. :roll: :shock:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Cooker skrev:
KiksMongol skrev:

Nej selvfølgelig er der da ingen anden mulighed end bare og fylde sig med noget man ikke aner en skid om.

Hov, der fandt jeg sku lige en pille, nogle der ved hvad det er for noget? NÅ okay, fuck it, jeg hapser den.. :roll: :shock:

Han kalder sig kiksmongol. Giv ham dig lidt credit for hans selverkendelse.

Titel:
Junior medlem

Ved godt det ikke er den mest geniale måde på det.... det var egentligt også derfor jeg oprettede den her post i første omgang... og har læst om det på nettet men ikk rigtigt til og finde noget brugbart information....

men det er hugget på et hospital, så hvis man starter med små doser burde der ikk ske noget... (ikk så tit de har livsfarlige ting til og stå fremme på et hospital)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Du får intet ud af at tage det; det er et lokalbedøvende middel uden nogen form for rekreativt potentiale. Man kan købe diverse cremer i håndkøb som har lidokain på aktivt stof.
Og det er eddermaneme dumt at tage noget medicin som er fundet på et hospital, og som man ikke ved hvad er. Det kan være et væld af forskellige modbydelige ting, som ikke nødvendigvis er låst væk. Og hvis det på den anden side ikke er låst væk, er chancen for at der er noget sjovt at hente ret lille.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kommer bare til nærmest at sove i den del af kroppen du sprøjter det ind i. Det var det jeg fik sprøjtet ind i bruddet da jeg brækkede mit håndled.

Titel:
Junior medlem

K tak for svaret lidt nedern det ikke var noget... men man er jo ikke heldig hver gang =)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er et rigtig godt hvis du er blevet stykket af myg. Det lindre kløren meget, har haft det liggende engang for længe siden, af samme grund.

Men anyways, prøv at dryppe det på tungen i en ordenlig blæser. Det er al for mærkelig at tale bagefter, og det kan være utrolig morsomt

Titel:
Junior medlem

Har kigget lidt mere rundt på nettet og har fundet:

http://da.wikipedia.org/wiki/Lidokain

her beskrives der at det kan give hallucinationer ved forgiftning (og ved brug som et "drug" er ideen vel også en mindre forgiftning ?!?)

http://www.apoteket.dk/servlet/osp/subs ... 8101630785

her beskrives at det kan give en "lystfølelse" det må vel også være posetivt ?!?

+kender nogle venner som har rendt rundt på lokalbedøvelse et par gange. De påstår det er meget grinern... men ved sq ikk helt hvor farligt det er at drikke ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

KiksMongol skrev:
dia.org/wiki/Lidokain

her beskrives der at det kan give hallucinationer ved forgiftning (og ved brug som et "drug" er ideen vel også en mindre forgiftning ?!?)

...........
prøv at læse de andre symptomer for forgiftning, og prøv igen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Medicinhåndbog skrev:
vimmelhed, døsighed, indre uro, forvirring, tågesyn, talebesvær, lystfølelse, kvalme, kramper, bevidstløshed

Det lyder da for NIIICE. Not.

KikseMongol, smid lortet væk, ødelæg det. Lad være med at lege med det. Og du skal ihvertfald ikke bruge det som cutte middel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Medicinhåndbog skrev:
vimmelhed, døsighed, indre uro, forvirring, tågesyn, talebesvær, lystfølelse, kvalme, kramper, bevidstløshed

Det lyder da for NIIICE. Not.

KikseMongol, smid lortet væk, ødelæg det. Lad være med at lege med det. Og du skal ihvertfald ikke bruge det som cutte middel.

Du skal jo ikke give ham svaret. Det er med kikseklapperne som man plejer at sige: Giv en mand en fisk, og han har mad til en dag. Lær ham at fiske og han har mad til resten af livet.

Det samme gælder her: Giv en kikseklapper et svar, og han kommer igen imorgen. Lær ham at læse og bruge google, og han holder sig væk til han har et ordentligt spørgsmål. GENIALT!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]