Ok, den her tråd er en "hjælp mig, så jeg kan tage nogle lækre natur/svampe billeder til jer tråd..." Jeg er for tiden ansat i en virksomhed der sælger PC og andet elektronisk udstyr over nettet.. Jeg har erhvervet en
Sony Cyber Shot Dsc-W15 defra, da set skulle smides ud.. Skærmen er smadret og man kan ikke se en skid på den, men kameraet virker fint i sig selv! Jeg leder defor efter en der ejer den samme model kamera, så jeg kan få slettet de billeder der ligger på kameraets indbyggede hukommelse.. Har prøvet at slette dem over PC'en, men de er "skrivebeskyttede" filer og jeg kan derfor ikke få dem slettet!

Har derfor brug for en der er villig til at bruge 5 min. tid på MSN og guide mig igennem, hvilke knapper jeg skal trykke i den rigtige rækkefølge.. Håber virkelig der er nogen derude der har en venlig sjæl
Ps. Hvis der er nogen der har noget PC/andet elektrisk udstyr der er smadret/gået lidt i stykker, og garantien er færdig, så skriv endelig.. Det kan være jeg ligger inde med den del du lige mangler, jeg har en dårlig vane med at slæbe alt der er bare en lille chance for det er fucking brugbart med hjem, hvis du selv kan finde ud af det.. Ellers kan jeg sagtens sætte den i/lodde/reperere vandskade mobiler/whatever... Nå ja, dette er ikke noget jeg vil tjene penge på overhovedet!!! Prøver bare at hjælpe folk lidt, for lidt hjælp til gengæld. Betaling, hvis det kommer på tale, kan være en joint, hvis du bor i nærheden.. Plus jeg føler at jeg skylder dette forum en masse!
Jeg prøver virkelig bare at hjælpe her, da jeg kender situationen med at sidde med en fucking lækker smadret mobil/etc. 2 dage efter garantien er udløbet...
Pps: Område; Århus....