Hey alle sammen. I kender mig sikkert som Take the blue pill. Vil godt give jer alle sammen en stor undskyldning for alle de dumme indlæg jeg har oprettet. Jeg røg meget hash på det tidspunkt og det har haft stor indflydelse på min opførsel. Da jeg på det tidspunkt har været meget irriteret pver små ting, og haft det dårligt med mig selv, og ikke rigtig har kunnet tage intiativ til en skid. Som f.eks at selv søge på nogle af de dumme ting jeg har spurgt om. Det er selvfælgelig ingen undskyldning for den måde jeg har færdes i forummet på, men det har alligevel haft stor indflydelse på min opførsel. I herinde på psychedelia har været med til at ændre min opfattelse på stoffer, og det skal i have tak for. Før hen gik jeg altid og tænkte på at enten skulle jeg stoppe helt med stofferne, eller komme totalt ud i et misbrug og bare tage noget hver weekend, og bare være totalt ligeglad med alt. Ved godt at det lyder dumt. Men i har virkelig fået mig til at indse at man godt kan have stoffer som en interesse, og ikke behøver at tage det særlig ofte. Ligsom jer kloge herinde, der kun tager de udvalgte stoffer nogle gange om året. Det har jeg virkelig stor respekt for. Her den anden dag sad jeg at læste det indlæg af skoleopgaven om musik og stoffer. Blev virkelig stolte af jer, misforstå mig ikke, men den måde i svarede ham på, og så kloge i var over for ham selvom han går i 2.g på gymnasiet. De stofmisbrugere i min by er bare så fucked i hovedet og er nærmest ligeglad med alt, og hvad de indtager bare de får noget hver weekend, hvis ikke hver dag. For slet ikke at snakke om det arbejde eller den uddannelse de ikke har. Mange folk har altid sagt at det, at det kun er dumme folk, der tager stoffer og at det er så sindsygt skadeligt. Men i moderate mængder er det jo faktisk ikke. Tak for at i har ændret mit syn på stofferne, og fortalt mig at man godt kan have et forbrug uden at have et misbrug. Alt det i skrev til mig synes jeg lød som lort, men nu kan jeg godt se det alt sammen passer, og at i havde fuldkommen ret i alt det i skrev. Kan godt se nu jeg opførte mig som en tumpe, men det skyldes alt det hash jeg fyldte mig med, og havde gjort i næsten et år. Nu har jeg ikke røget i et stykke tid, og har det meget bedre. Men håber vi kan viske tavlen ren og starte på en frisk. God karma herfra:P
|