Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 21:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 dec 2007 15:33 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Ja jeg er måske blevet lidt inspireet af Synteses tråd om det perfekte trip.
Men here goes:

Hvad har været jeres hidtil bedste setting? Hvorhenne, på hvilket tid af døgnet? Og hvorfor var det så fedt?

Min må have været omkring et bål, kun bestående af gløder, ude i en skov om natten, hvor vi var nogle venner der delte en joint. Det var så fedt bare at kigge ind gløderne, som hele tiden dannede former som forskellige objekter, ansigter og diverse andre ting. Der var også noget over stilheden, det var som om at tiden stod stille og vi kunne blive siddende forevigt.

Har egentlig ikke særlig meget lyst til at høre hvor mange drugs i havde taget, højest bare lige hvad jeres stofvalg var, da det vigtigste i denne her tråd er settingen. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 15:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2005 18:43
Indlæg: 473
Geografisk sted: i gryden
Et lille areal med nåle-skov hvor vi klatrede i træer, så tæt på vandet at man kunne spejde ud over det, og ved siden at et areal med højt græs hvor der fløj sommerfugle frem fra græsset når man løb ind over det. Kæft jeg savner det skide sommerhus. kl. var vel omkring eftermiddag, ikke at det betød noget, men kan i hvert fald huske at det ikke var mørkt, lige på det tidspunkt, og mit drug of choice der var mex. cubensis. At vi senere kom til samme sted, i fuldkomment mørke med regn og lyn, midt om natten er så en anden historie. Ligesom den med at jeg samme aften på GHB prøvede at fjerne de tæger træklatringen havde forårsaget, med en lighter, foran pejsen. av av. :P
Kort sagt: Perfekt setting = Gode venner, og fred og ro. Så laaaangt væk fra alting som muligt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 15:48 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Citat:
Kort sagt: Perfekt setting = Gode venner, og fred og ro. Så laaaangt væk fra alting som muligt.

Kan faktisk næsten ikke være mere præcis.
Det er ihvertfald også det, der gjorde netop min setting perfekt. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 16:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2006 04:12
Indlæg: 539
Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Qlimax :P Det var det klart fedeste jeg har oplevet sammen med vennerne.. påvirket af amfetamin+kiks+sprut :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 16:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
foran et springvand ved en flot natur park med svaner over det hele 8)

lsa

det var ved solnedgangen i sommers :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 16:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2007 01:54
Indlæg: 400
Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Mit mest perfekte setting var nok , nede i et lokale, hvor der stod nogle sofaer og sådan lidt man kunne sidde i, det var det eneste der var dernede næsten :P , super hyggeligt..
og sammen med en masse af mine venner, og vi sad og drak , og indtog methylon - så gik vi en tur, og det hele var jo bare super dejligt, da man havde de nærmeste venner ved en - rigtig dejligt :oops: ...

men ellers nr. 2 bedste setting (hvis man kan kalde det en god setting - men en fed oplevelse :D) , må nok have været Tiesto, var godt påvirket af methylon, og havde en super god kammerat med, hvor man rendte rundt blandt alle de andre mennesker som også var påvirket , og alle var i godt humør , fordi alle havde samme musiksmag...
^^også derinde jeg mødte en super sød tøs :oops: :oops: - hvilket bare gjorde det mere dejligt :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 17:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:07
Indlæg: 650
Jeg synes nok egentlig at naturen generelt er et godt sted, og at man evt. er på noget rejse eller at trippet er betydningsfuldt. Anyway:

En af de sidste dage i dette år, hvor der rent faktisk var lækkert vejr og fuld sol var jeg på svampetrip med en ven. Tror at solen, godt selsskab og naturens nærhed var med til at skabe et super lækkert trip og en god setting.

Derudover er bliver Roskilde Festival også en lækker setting :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 18:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
hmm, min bedste setting var nok på værelset med en bedste ven og ryge en pind, drikke cola, og se Rune Klan show :)

ellers i en lejelighed med 3-5 andre gutter på amfetamin, med musik, drikkelse, mad og masser af smøger.. var skide hyggeligt

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 18:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2006 04:12
Indlæg: 539
Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Incase skrev:

ellers i en lejelighed med 3-5 andre gutter på amfetamin, med musik, drikkelse, mad og masser af smøger.. var skide hyggeligt


haha mad?! puha, hvordan kan I dog :wink: Jeg ka ik få en bid ned mens jeg er påvirket.. og heller ik lang tid efter, medmindre man har kørt så mange dage så det er nødvendigt..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 19:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2006 22:49
Indlæg: 1669
Sted: SKOV

Stof: Ketamin + 2C-B

Div: Det var dagslys, et ubefolket sted, tripsittere plus trippere og rigtig god stemning.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 19:29 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Det er lækkert at der også er andre har nydt naturen, som mig selv. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 21:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2005 15:28
Indlæg: 20
Sted: Oasis of Tamerza , Tunesien. 100km fra alting, udover den lille oase på ca. 1km i diameter.

til Trance Festival pga. Solformørkelse.

Stof: Første Gang på LSD og desuden lidt MDMA.

Fantastisk Aften/Nat/Morgen, Glemmer det aldrig :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 dec 2007 00:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 mar 2007 22:03
Indlæg: 489
Hmm... umiddelbart har jeg temmelig mange forskellige "perfekte" set/settings/trips

En af de første gange på svampe var nok alligevel det bedste.
Jeg havde installeret mig oppe hos min daværende bedste kammerat i hans lejlighed.
Ham i sin sofa og jeg i en god stol. Dejlige trygge og vante rammer. Jeg var vant til at komme oppe hos ham rigtig meget så det var lidt som "hjemme".
Vi havde indkøbt masser af frugt og nødder og havde fyldt flasker op så vi havde rigeligt med vand og så lidt cubensis svampe.
Vi hyggede os helt vildt i 3 - 4 timer :wink:

Vil også lige nævne en aften på mdma til en skovfest, hvilket også var en virkelig nice oplevelse p.g.a en rislende kilde og en masse smukke træer, der var rigtig skønne at kigge på og røre ved. hehe

Ellers har jeg en fast set/setting til Ketamin.
Mig selv alene, min seng, min dyne og radio på pc'en der spiller pianomusik og så ellers i K-hole. Det er en fantastisk dejlig oplevelse hver gang.

Nåh ja, og det er for det meste om natten. Jeg har det bedst med at tage narko om natten af en eller anden uforklarlig årsag.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 05 dec 2007 00:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Mit første svampetrip var en lang skovtur med en god ven og rigeligt med hawaii. Jeg følte mig frisk og veludhvilet, havde fastet nogle timer inden og følte mig i gode hænder, da han havde en del års erfaring med svampe. Vi havde fyldt vores tasker med slik, frugt og vand, samt en masse underligt bras, som det skulle vise sig vi slet ikke gad bruge til noget....

Jeg havde en vanvittig tur i eventyrland, med så langt ude hippie-agtige visuals, at jeg næsten skammer mig ved tanken, men det var godtnok sjovt! Senere røg jeg helt ud mellem stjernerne midt på en skovsti og lå en times tid og havde grineflip indtil jeg rejste mig op og begyndte at råbe fordi min tur ud i ingenting gik så vanvittig hurtigt....

Da vi nåede hjem til huset igen tændte vi ild i bålet (det var blevet mørkt), rullede en joint og ordnede alle livets spørgsmål.....

Jeg har haft flere fantastiske trips under helt andre forudsætninger, men jeg tror stadig, at set og setting den første gang var med til at give mig en god oplevelse.

Jeg synes der er rigtig ærgerligt at læse trip-rapporter og poster herinde, fra folk der har haft dårlige trips pga. dårlig set og setting, når man ved hvor stor en forskel det kan gøre hvis folk læser lidt på lektien.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot], Yungemma og 56 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team