Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 10:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 nov 2007 23:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jun 2003 01:01
Indlæg: 408
Geografisk sted: Århus C
Jeg foreslår at bruge denne her tråd til at beskrive hvordan jeres mest perfekte trip-oplevelse ville se ud. Lige fra forberedelser af set og setting, indtagelsesformer, over come-up og plateau til landing og integrering.


Top
 Profil  
 
 Titel: humm...
Indlæg: 29 nov 2007 00:01 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
tror jeg sku ikk jag kan beskrive før jeg har haft det ultimative perfekte trip :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 00:12 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg tror ikke, at forberedelse, indtagelsesform osv. ville betyde så meget for mig. Det perfekte trip kræver bare de rigtige stoffer i de rigtige doser og de rigtige ting at opleve. Mit perfekte trip ville nok være et stadie, hvor jeg er helt overvældet af, hvor godt jeg har det, og hvor der ikke er noget dårligt i tilværelsen. Det vil nok være udenfor i dejligt vejr og med det fedeste psytrance ud af massive højttalere på en festival, hvor ingen mennesker kan blive sure over ens opførsel. LSD og ketamin er to værdige stoffer til at blande sammen for at opnå det. Bajere og glade mennesker. Altså det er næsten paradis, jeg lige har beskrevet, synes jeg selv. :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 00:36 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Minimal skrev:
Jeg tror ikke, at forberedelse, indtagelsesform osv. ville betyde så meget for mig. Det perfekte trip kræver bare de rigtige stoffer i de rigtige doser og de rigtige ting at opleve. Mit perfekte trip ville nok være et stadie, hvor jeg er helt overvældet af, hvor godt jeg har det, og hvor der ikke er noget dårligt i tilværelsen. Det vil nok være udenfor i dejligt vejr og med det fedeste psytrance ud af massive højttalere på en festival, hvor ingen mennesker kan blive sure over ens opførsel. LSD og ketamin er to værdige stoffer til at blande sammen for at opnå det. Bajere og glade mennesker. Altså det er næsten paradis, jeg lige har beskrevet, synes jeg selv. :D


må indrømme din ide af paradis lyder sku ikk helt dårligt...
glæder mig allerede til næste års roskilde festival :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 00:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Mit perfekte trip involverede nogle IE-syre-mærker, en flaske poppers, 25 mg 2CI, to gode venner og morgenbadning i solopgangen ved stranden.

... og Aphex Twin: "Drukqz", Squarepusher: "Do You Know Squarepusher?" og Bjørn Svin (aka Bjørn Escobar): "Søde"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 01:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Sidste gang: Boom Festival 2006

Næste gang: Boom Festival 2008

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 02:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2007 15:07
Indlæg: 316
Minimal skrev:
Jeg tror ikke, at forberedelse, indtagelsesform osv. ville betyde så meget for mig. Det perfekte trip kræver bare de rigtige stoffer i de rigtige doser og de rigtige ting at opleve. Mit perfekte trip ville nok være et stadie, hvor jeg er helt overvældet af, hvor godt jeg har det, og hvor der ikke er noget dårligt i tilværelsen. Det vil nok være udenfor i dejligt vejr og med det fedeste psytrance ud af massive højttalere på en festival, hvor ingen mennesker kan blive sure over ens opførsel. LSD og ketamin er to værdige stoffer til at blande sammen for at opnå det. Bajere og glade mennesker. Altså det er næsten paradis, jeg lige har beskrevet, synes jeg selv. :D


Præciis! :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 11:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg har haft 3 trips på hver sit stof som har været unikt for mig.


lsa, der er lavet trip rapport om det så gider ikke at skrive det hele her.

doserne var 13 hbwr frø, 1.5 ecstasy pille og en masse hash.

ketamin, ecstasy og hash.

mig og en kammerat havde smidt os på min dobbelseng og røget lidt bong hvor vi beslutter os for at sluge 1.5 ecstasy pille hver og vente til den begynder at slå ind.

slukket lys og en masse sterinlys og god psytrance

da rushet begynder at pumpe skynder vi os at suge 150 mg. ketamin hver og ja, fuck de var nice og godt med visuals.

vi lå bare og sagde underlige lyde men vi holdt hinanden i hånden, det føles som om vi blev løftet op i luften og jeg ser min kammerat forsvinde ind i en grå tåge med et neonrødt matrix net over over :shock:

den sidste var på svampe, 1g. tørret

første gang på sn, hjemmehygge på dobbeltsengen med sterinlys og god musik..

masser af farver og en gudefølelse uden lige

jeg gakkede i hvert fald ud 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 11:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 19:53
Indlæg: 138
Geografisk sted: I din lokale skov
Må sige det mest perfekt trip jeg har haft nu til dags må havde været lige i starten da jeg begyndte at tage psy. Jeg havde prøvet Keta dagen før og 2cb 2 gange inden og havde stadig ikke den vilde ide om hvad det gik ud på :p

Anyways vi var 4 kammerater (Den ene dog tripsitter) der var taget i skoven for at se solnedgangen, vi fik så sniffet nogle ordentlige keta blandet med 2cb sataner og mistede jo helt forbindelsen til jorden og så var det ellers bare ud og gå på skov tur. Det er uden tvivl det trip jeg har haft hvor jeg er blevet mest amazed over hvad jeg har set plus jeg har haft mine gode kammerater ved min side, og vejret + den dejlige skov gjorde uden tvivl også sit :D


Tror vidst også jeg fik skrevet en triprapport om det (Den er dog ikke så god mener jeg :p)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 15:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Mit var en blanding af methylone, ecstasy, og GBL, og en lille smugle alkohol.


Startede ud med methylonen sammen med en ven. Det var hans første gang han skulle prøve det. Vi sad hos min bror, og virkningen gik væk, vi besluttede for at snuppe en dosis GBL. Dosen ramte fint. Og vi tog 1 dose methylon mere.

Kom ned på det lokale diskotek, hvor meget spiste 2 ecstasy piller. Rusen var PERFEKT. Aldrig har jeg haft mig så godt tilpas. Følte mig ikke fuldkommen væk, men alt var smooth og virkelig lækkert. Det var som om methylonen havde påvriket ecstasy'en så det hele blev virkelig smooth dejlig, kanon kropsfølse. Musikken har aldrig været så lækker, når man dansede var det som en hel orgasme.

Det mest underlige var at jeg faktisk ikke så overdrevet ramt ud.

Det er klart den fedeste aften nogensinde. Den var vel lykket, og rigtig hyggelig :)

Doserne lå på alt i alt. 2x 1,7 mL GBL, 2x 190 mg methylon, 3 ecstasy piller, og en 2-3 genstande. Og der var preloaded med 5-HTP.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2007 16:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... ew&id=1091

Ellers ville det perfekte trip for mig være mdma+svampe eller blot mdma, sammen med en man elsker i form af tæt sammenvær og intimitet.

Eller mdma til et psy festival :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2007 03:39 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 01:34
Indlæg: 564
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Første gang jeg prøvede E... Roskilde Festival 2000, en 3kantet Mitsubishi (så vidt jeg har kunne læse mig frem til havde de et sted mellem 100 og 150mg MDMA og intet andet ud over binde midlet) og gode venner, var i himlen i 4 timer... :D
Ellers lyder svampe+MDMA kombi'en temlig lækker... :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2007 03:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Mine bedste trips kan bogstaveligt talt ikke beskrives med ord. Mine bedste oplevelser har været fuldstændigt ude mellem stjernerne, hvor det eneste jeg efterfølgende kan få styr på, er at det var fedt og "føltes rigtigt". Jeg håber med tiden at blive bedre til at kunne forholde mig sprogligt til mine bedste oplevelser, da det alt for ofte minder lidt om en drøm man ikke helt kan huske.

Jeg har prøvet forskellige skift i set og setting, men det er tilsyneladende svampene der bestemmer hvornår og hvor jeg lander....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2007 22:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 apr 2007 18:17
Indlæg: 92
ved ik om man kan kalde det et trip da det var ecstasy og ikke psykedeliske stoffer der blev indtaget.
Men i hvertfald det mest perfekte trip jeg har oplevet var, mig og en ven, vi har lavet en joint, skal hen et sted hvor der kun er blæsere.
vi tager den første pille på vej til det sted vi sku være, ryger jointen på vejen, og så kommer man der over og så går man ellers bare amok :D.
og så er det et must at når man er rigtig godt fuckd ved en 5-6 tiden om morgenen, at man går en tur, vi plejer at gå op på en skole hvor vi kan ligge på taget og se solopgangen, det gjorde vi i hvertfald i sommers :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2007 13:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 apr 2007 15:24
Indlæg: 791
Geografisk sted: der hvor det sker...?
tfss skrev:
ved ik om man kan kalde det et trip da det var ecstasy og ikke psykedeliske stoffer der blev indtaget.
Men i hvertfald det mest perfekte trip jeg har oplevet var, mig og en ven, vi har lavet en joint, skal hen et sted hvor der kun er blæsere.
vi tager den første pille på vej til det sted vi sku være, ryger jointen på vejen, og så kommer man der over og så går man ellers bare amok :D.
og så er det et must at når man er rigtig godt fuckd ved en 5-6 tiden om morgenen, at man går en tur, vi plejer at gå op på en skole hvor vi kan ligge på taget og se solopgangen, det gjorde vi i hvertfald i sommers :D


det lyder satme osse chillern :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2007 15:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
det perfekte trip søger du ind, ikke ud ad....

fuck alt uden om. Bind for øjnene, lægge sig ned…
...



meeen hvis det nu sku være, ku jeg da godt tage en lille fin udflugt i en tom peterskirke med massere af psychedelika :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team