Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, måske er det lidt irriterende med alle de spørgsmål om diskoteker i forskellige byer, men man er næsten nødt til at spørge..

Er mest til Techno, Dance, House osv.

Titel:
Medlem

Der er Fortezza Da Basso. Det er sådan en borg hvor der bliver holdt alle mulige fester og arrangementer.

Ledte selv efter fester i toscana fordi jeg var afsted sidste år i sommerferien, og skal igen i år. :-)

http://youtube.com/watch?v=xBxwaLcptiA
http://youtube.com/watch?v=5aFs3OfKF7U
http://youtube.com/watch?v=Ny_4tyJUJm0

Der har også været en del hardstyle fester dernede med nogle af de store italienere; Technoboy, Tatanka, Daniello Mondello etc..

Ellers gå herind og find noget:
http://www.technomusic.it/forum/
Det er deres svar på electrobeat. :wink:

Håber det kunne hjælpe.

Medlem
Brugeravatar

Nu er det omkring 14 dage siden jeg kom hjem, havde helt glemt denne tråd, men til andre der skal til Firenze engang.

Diskotek: Space Electronic, ultimative fedeste scoreclub, fyldt med danskere, nice elektronisk musik, stort dansegulv med utallige af muligheder for at stå i podier osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
IELBDG skrev:
Nu er det omkring 14 dage siden jeg kom hjem, havde helt glemt denne tråd, men til andre der skal til Firenze engang.

Diskotek: Space Electronic, ultimative fedeste scoreclub, fyldt med danskere, nice elektronisk musik, stort dansegulv med utallige af muligheder for at stå i podier osv.

Hah, der har jeg også været :D

Det bare fucked det med man først skal betale når man går, har lidt på fornemmelsen at de har et skummelt baglokale :P

Medlem

Hvordan dælen fungerer det Xtreme??

Definér også lige hvilken slags elektronisk musik der bliver spillet derinde?

Jeg skal afsted til Toscana til sommer! :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Firenze - og Toscana generelt - er super hyggeligt, især om aftenen. Så hvorfor ikke nyde atmosfæren med lidt god Chianti Classico på en hyggelig café istedet for at fulde sig hjernedød til ucharmerende musik? Det kan man gøre hvad end man er i Italien, Tanzania eller Danmark? Nyd dog kulturen og mentaliteten i stedet for, folkens, den kan man ikke få overalt!

Og at der er mange danskere på et givent sted i udlandet, plejer det ikke at være skidt?

Edit: men jeg kan godt lide, at dette sted I taler om har et dansegulv fra Frankrig omend jeg ikke kender fordelen ved disse?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
grappa_zappa skrev:
Hvordan dælen fungerer det Xtreme??

Definér også lige hvilken slags elektronisk musik der bliver spillet derinde?

Jeg skal afsted til Toscana til sommer! :-)

Man får sådan et kort stukket i hånden hvor de så "klipper i", fx for hver drink, øl, vand eller hvad du nu måtte få. Så inden man smutter så ber de om at se kortet og så gælder det bare om at have nok penge ellers får man ikke lov at skride, mega fucked :D
Tror man bliver tvunget til at sælge sine organer eller sådan noget hvis man skulle være så uheldig ikke at kunne betale :P

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
And skrev:
Og at der er mange danskere på et givent sted i udlandet, plejer det ikke at være skidt?

Det studsede jeg også over... men jeg tror ikke man skal prøve at forstå de dér skumfest/Lloret de Mar-typer - det er en slags sindssygdom.

Det minder mig om folk der udelukkende spiser MacDonalds-mad når de er ude at rejse et spændende sted.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Zarathustra skrev:
And skrev:

Det studsede jeg også over... men jeg tror ikke man skal prøve at forstå de dér skumfest/Lloret de Mar-typer - det er en slags sindssygdom.

Jeg tror det er en sideeffekt af tanorexi?

Medlem
Brugeravatar

Det er virkelig et fucked system det med at kræve penge bagefter.

På en stor seddel stod der at danskere kom gratis ind, hvorimod Italienerne skulle betale 16 euro. Hmm.. fint nok, og vi fik stukket et kort i hånden, mens manden sagde, for free. Kigger på det og spørger om det er et drinkskort, jaja svarer han It's for free. Vi misforstod ham så rimelig meget, da jeg troede vi kunne drikke gratis fordi vi havde disse kort. hehe, Det er ikke et billigt sted, men tror ikke du finder noget federe der nede, det minder en del om The Plaze der ligger i NykøbingFalster eller sådan noget her i DK, dog en del større.

Men gad fanme også godt vide hvad de gør ved dem der ikke kan betale. De var ihvetfald ikke glade, da jeg sagde jeg ikke ville betale for sjov.

Medlem

And, jeg er så heldig at kunne bruge min fætters lejlighed i en lille bitte landsby 20km øst for Pisa. Der er ingen turister overhovedet - ren italiensk land-idyl.

Derfor har jeg planer om at kæresten og jeg tager til Firenze og fester løs en aften. Eller måske tager vi endda til Bologna til Goa Gil koncert. :twisted:

** Der skal selvfølgelig nydes masser af Chianti, Montepulciano m.fl gode vine.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]