psytaihai skrev:
jep jeg har tænkt at prøve svampe for første gang. vi sidder 2gode venner i min vens hus, og de skal bare drikke alkohol, så kan der måske være snak om de ville købe noget kokain, men det er langt fra sikkert.
så jeg ville hører om det er en farlig kombination?
Jeg har tænkt at tage 1-1,5g tørret svampe putte det i en kop med varmt vand+masser af sukker og drikke det i behageligt tempo..
Så her senere ved 8-9 tiden kommer der nok nogen øl på bordet( jeg venter 2 timer inden jeg begynder på alkoholen efter indtagelse af svampe), er det så okay jeg også drikker lidt? jeg har ikk tænkt på store mændger bar lige så jeg kan sidde med en øl i ny og næ.
jeg ved også det er dumt at blande kokain og alkohol men sker der noget hvis jeg tager omkring 75mg kokain ? måske bar for at komme ud af de dybe tanker senere på aftenen og mere bare være i nuet?
dette trip på svampe vil jeg sådan set bare have skal være en forsmag for mig på hvad der venter den dag jeg bryder rigtig igennem.
skal siges jeg siden klokken 12:00 kun har spist 1 stk rugbrød.. så min mave er nogenlunde tom.
Edit: håber det giver mening

edit2: hvis der er nogen risiko ved dette/farer og eller ingen svarer idag. står den på tømmermænd ingen grund til at komme til skade pga. uvidenhed!
men håber da på svar/forklaringer på hvordan og hvorledes.
MVH
Der er ikke nogen speciel fysisk risiko ved at blande svampe med alkohol - eller med kokain for den sags skyld. Alkohol kan dog gøre at man "mister fodfæstet" på trippet nemmere, så det hele pludselig bliver en tand mere kaotisk end hvad det ellers ville have været, og det kan godt være ubehageligt. En del (mig selv inklusive) synes dog at et par øl undervejs i et trip kan være rigtig behageligt, men hold det under alle omstændigheder meget lavt.
Jeg tror også det vil være en dårlig idé at smide kokain i miksen når det er første gang du prøver svampe. Kokain kan dæmpe/sløre psykedeliske stoffer, så du slet ikke får det optimale ud af trippet. Så har du heller ikke så meget idé om hvad svampe egentlig er og hvad de gør når aftenen er slut.
Jeg vil altså foreslå at du tager svampene engang hvor du ikke tager andet - efter min mening er det den rigtige måde at lære dem at kende på.
Fedt at du spørger herinde istedet for bare at satse på det er safe! Jeg ønsker dig en dejlig oplevelse hvornår du end beslutter dig for at tage svampene.