Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Ved ikke om jeg bør/må poste det her?

Men jeg er begyndt på Århus Akademi her fornyligt og i lyset af at stedet rummer en 5-600 elever blev jeg nysgerrig efter at vide hvorvidt der er andre her fra siden der går der? Kunne være lidt sjovt hvis det var tilfældet og om ikke andet ville det sikkert give nogle spændende samtaler i pauserne :P

Så kom frem med jer hvis i er herinde! :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe hvor sjovt! Jeg gik ud i vinters. Det er et godt sted, rigtig hyggeligt. Et par psykonauter skulle nu være til at støde på, kig efter lidt nørdede looks eller bonghår :wink:
Jeg ved de er der!
Og pas på med kantinen, det kan let blive en vane!

Medlem
Brugeravatar

Haha, sjovt nok :P well...Kantinen er allerede en halvdårlig vane, ihvertfald deres kaffe :P Ideen om at antaste alle der ser nørdede ud eller har bonghår og spørge om de kender psychedelia.dk virker mig en anelse mærkelig :P men well, må håbe de melder sig, hvis de da er der :P

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Insulin^ skrev:
Haha, sjovt nok :P well...Kantinen er allerede en halvdårlig vane, ihvertfald deres kaffe :P Ideen om at antaste alle der ser nørdede ud eller har bonghår og spørge om de kender psychedelia.dk virker mig en anelse mærkelig :P

what? jeg synes da det er en fremragende idé! :mrgreen:

evt. bare stille sig op på en stol i kantinen, og råbe "er der nogen narkomaner til stede?"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du ka med lethed lufte idéen om rusmidler til din sidemand eller indskyde "så sad jeg og røg mig en pibe med grønt her i lørdags og...", det skal nok bide på.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg mindes en (ex?)bruger hér fra Psychedelia der fortalte om hvordan han prøvede at skaffe svampe til en psytrance-fest: Først prøvede han at gå direkte hen og spørge folk: "Har du svampe?" men enten var musikken for høj eller han var for fucked til at kommunikere verbalt.

Til sidst fik han den gode idé at skrive: "Har du svampe" på sin mobil og så gå rundt og holde mobilen op foran ansigtet på folk med en spørgende mine på ansigtet.

Måske du kan bruge en lignende fremgangsmåde?

Medlem
Brugeravatar

rofl :P var da et forslag ihvertfald :P well, må se her på fredag til introfest, folk skal nok få nævnt noget i en brandert.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ja introfesten er skidehyggelig! det er jo heller ikke nogen skam at stå frem og sige man gør brug af ordentlige rusmidler!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

InnerNetExplorer skrev:
ja introfesten er skidehyggelig! det er jo heller ikke nogen skam at stå frem og sige man gør brug af ordentlige rusmidler!

Nej, det BURDE ikke være en skam, men sådan er det åbenbart blandt mange. Jeg synes ikke, man burde råbe op om, at man tager narko sine første skoledage. Folk dømmer, desværre.

Medlem
Brugeravatar

Hehe, skal måske nævnes at det første spørgsmål jeg fik af en fra min klasse var "Nå, ryger du så også tjald?", så ved ikke, måske er de åbne nok. Har også luftet lidt viden om opiater samt delt lidt praktisk info om hvorledes man kan lokke kodeinen ud af kodimagnyler, indtil videre er det blevet taget meget pænt. Tror måske det handler om at lukke det ud i afmålte doser så folk ikke får indtrykket af at du ernærer dig gennem stoffer og bindemiddel som du skyller ned med alkohol eller ghb :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]