Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 10:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

De fleste herinde kender nok navnet i forbindelse med en svampen, men som nogle af jer nok ved er det også et band...... deres plade (udgv. 2000) blev faktisk lavet på svampe og det er med gode Lorenzo i spidsen.. Det jeg vil sige er at de spiller 2 koncerter her i december. En i Ålborg den 5. og i kbh den 6. De spiller nok aldrig igen så det ville være ærgeligt at gå glip af hvis man kan lide den slags musik.

mvh

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Åhr hvad!

Det er et KONGE band og en suveræn LP (En mærkelig kop Te), der hele vejen igennem handler om den psykedeliske oplevelse.

De har også lavet en 7" som jeg gerne vil købe hvis der er nogen der skal af med den...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
spids nøgenhat er kanont, gad vide om de også spiller noget fra "2000 micrograms from home", i ved, den anden Lorenzo-og-venner-på-syre plade..

Junior medlem

Dragontears som udgav 2000 mg from home udgiver deres anden plade her i efteråret/vinter - et nummer fra den plade er tilgængeligt på myspace. Virker sku meget fedt... Til marts er der nyt fra setting son og snart baby woodrose det er en god tid vi går i møde :D . jeg tror i øvrigt godt at de kunne finde på at spille lidt pandemonica, dragontears, aron osv.

Ras, ja det er en mega fed single. Hvis du er villig til at ofre 250 kr på den kan du købe den på musiccollector.dk - det er faktisk et af de eneste eksemplarer jeg har set til salg. indeholder jo også en version af et alrune rod-nummer. et band der spiller (muligvis for sidste gang) en koncert i januar/februar. I øvrigt et band du hører tydelig inspiration fra på netop En mærkelig kop te.

Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
AlruneRod skrev:

Ras, ja det er en mega fed single. Hvis du er villig til at ofre 250 kr på den kan du købe den på musiccollector.dk - det er faktisk et af de eneste eksemplarer jeg har set til salg. indeholder jo også en version af et alrune rod-nummer. et band der spiller (muligvis for sidste gang) en koncert i januar/februar. I øvrigt et band du hører tydelig inspiration fra på netop En mærkelig kop te.

Tak for tippet, men jeg har den naturligvis allerede. Til gengæld er jeg meget interesseret i den 7" de også har på samvittigheden. Den hedder vist Hobittens Drøm. Gir gerne 250 for den, selvom der kun er 2 sange på.

Ses på Loppen - eller på Fedtebrødet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]