Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 07:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy-addicts! :D

Jeg står og skal en uges tid Norge, og har i tankerne at medbringe lidt hash for hyggens skyld. Ikke noget stort. Idéen var mellem 5 og 10 gram.

Jeg er bekendt med at den norske lovgivning omkring psykoaktiver er en smule aggressiv, og at der kan forekomme tårnhøje bødetakster forbundet med indførsel af disse.

Men er der nogen som er bekendt med bødestrukturer og bødestørrelser? Ville ikke have noget problem med at skulle betale en bøde, hvis det ender galt. So what, shit happens. Men at måtte aflyse min tur pga. 'overvægt' i bagagen, ville være årets nedtur.

Kan det måske lade sig gøre at få oplyst hvor grænserne mellem bøde og anholdelse/nægtelse af indrejse går? Jeg har googlet emnet, men jeg synes ikke at kunne finde noget brugbart.

Evt. nogle som kender til konsekvenserne efter egen konfrontation med den norske ordensmagt?

Undskylder for eventuel ubegrundet paranoia, men som paranoid psykoaktivist må man jo tage sine forholdsregler :wink:
Må samtidig ligeledes beklage de latterlige ordspil, og beder om jeres forståelse. Det er medfødt :roll:

Mvh OberstPicollo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har heller ikke selv kunne finde noget. Men du kunne evt. prøve at spørge de norske psykonauter selv. :)

http://www.magiskemolekyler.no/

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
oberstpicollo, har du fundet ud af hvad lovgivningen er i norge?

Kan du ikke dele det på boardet, når du finder ud af det, så andre som gerne vil vide det, ikke behøver lave en ny tråd, eller bruge den norske hjemmeside, hvis man ikke er så skarb til norsk :)

God weekend..

Junior medlem
Brugeravatar

Tak, Visias. Jeg har lavet en tråd i deres forum, så må vi håbe der kommer et svar.

Til Peakeye og andre nysgerrige, så skal jeg nok skrive hvad jeg finder ud af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]