hehe ja...
...ikke hvem der kan tage mest.. men hvem det kan få det godt!
men selvfølgelig er der jo altid lidt sport i og se hvem der kan klarer mest... mange gør det jo med bajere.. (mig engang imellem)
det giver jo en lidt falskselvtillid.. og falske ting kan jo oxo være nice...
...hehe men hvis staten bliver ved med at forbyde flere og flere stoffer.. så ender det jo med at man skal fjerne koffeinen i chokolade, kaffe og div. læskedrikke..
de er jo allerede igang på fødevaremarkedet..
hvor hvis der bare er et skadeligt stof i en fryserpizza bliver den forbudt.. og det er jo selvom man skal spise 50 pizzaer på engang for at blive skadet af stoffet.. det er det samme der sker med alle planter og stoffer.. hvis man kan dø af at tage en helt ekstrem mængde (som ingen har råd til eller kan indtage) bliver det straks forbudt...
..eller fordi en tåbe har overdrevet og tage fx. 20-30 E'r en weekend og inden det taget det ofte i en længere periode.
altså hvis de (staten) kan forstå at mange folk bliver Drankere, og ikke kan forstå at et par enkelte tilfælde går galt med fx. E eller svampe, så er de fandme for naive, det er jo det rene vandvid... man må gerne drikke lige så mange øl man vil, men man må ikke ryge en joint.. HALLOOOO!!!!
det er jo sindsygt... man kan dø af bajere men ingen er endnu døde af at ryge en pibe hash eller spise lidt svampe.
grunden til at folk har fået en helt forkert opfattelse af alkohol, er fordi det er blevet brugt så længe her hjemme og det hører med i vores kultur...sådan at tømmermænd det er bare noget man skal leve med, og som jeg siger man kan jo vænne sig til alt, og derfor tror jeg at folk muligvis hvis de havde brugt svampe i stedet for bajere var vant til at være ør i hovedet dagen efter og syntes at: "bajere var noget for bumser og drankere.. som drikker øl hver weekend!"
hey hvad er deres problem der er nu 6 døde af E (så vidt jeg husker) og hvor mange er der døde af og pågrund af alkohol...og hvor mange vil dø ja det er der sgu lavet statistikker om ,, og det er jo sindsygt at staten ikke gør noget.. når de går så meget op i E og div. stoffer.. HAALLOOO!!!
LEGALISER DET DER IKKE ER DIREKTE SKADELIGT!!!!,, lige som alkohol,, man kan dø af en OD af alkohol men sandsynligheden er lille.. man kan dø lettere ved en OD heroin derfor bør det ikke legaliseres, men svampe er jo helt forrykt! at forbyde.. de gro i den danske natur.. og grunden til at staten ville forbyde dem er jo fordi at 5 mennesker har opført sig ENORMT UFORSVARLIGT og ikke respekteret svampenes egenskaber..
men det er der jo 1000vis af drankere som misbruger alkohol HVER ENESTE DAG!.. dette er helt ude i hampen (som en vis sonja mikkelsen kunne have sagt) at alkohol kan være lovligt når cannabis ikke kan...
...og så kommer deres kommentar:"JAAMen folK bliVer siNdsygE aF At Ryge HAsh! det har man bevist"
og hvis der overhovedet er et bevis så er det 10 patienter fra PSYK! som har røget hash og så har personalet tage dem ud af deres brug/misbrug af cannabis.. og fortalt dem at de har fået en HASHPSYKOSE... men de har bare glemt hvordan det er de var normalt.. og så er der jo ikke noget at sige til at de er blevet underlige.. prøv lige at blive smidt ned i en anden krop...
det værste er fandme at 2 af mine venner er blevet indlagt på PSYK!,, og de er blevet bíldt ind at det er hashpsykose.,.. NEJNEJNEJ
hvis man bliver gak af hash er det fordi man er skæv hele tiden og aldrig er normal.. men byt ordet hash ud med BAJER, E, AMF, osv.. og det gælder på alt.. det er ikke sundt at være påvirket døgnet rundt.. da man efter længere tid får REALITY LOSS,, virkeligheds svigt/tab,, eller hvad det nu hedder...
og til sidst vil jeg bare sige at SUNDHEDSSTYRELSEN OG DE ANDRE DER BESTEMMER ER NOGLE NAIVE OG SNÆRVET SYNEDE FOLK SOM KUN KAN SE UD AF DERES EGEN LATTERLIGE SITUATION OG IKKE TØR STÅ FREM OG SIGE SANDHEDEN:: JEG VED DE KENDER DEN OG AT DE IKKE VIL UD MED DEN,, SELV HAM FRA NARKOTIKARÅDET VED SANDHEDEN,, MEN RISIKERE NOK AT BLIVE FYRET HVIS HAN MELDER UD!!
SÅ JEG MENER AT VI STRAKS BØR LAVE NOGET PROPAGANDA JEG VIL IKKE FINDE MIG I DERES LATTERLIG GØRELSE AF STOFFER...
------------------ Mvh Smurf3¤o0 -RYG BANG-
|