Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 19:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Norway
Heisan!
Opp gjennom tidene når folk har inntatt hallusinogener, så har de hatt en HENSIKT med trippen.
Å trippe bare for gøy, var noe som sjelden ble gjort. Til det er en ekstatisk opplevelse, for omfattende og sjelerystende, til at hallusinogener ble inntatt bare for å ha noe å gjøre. Men etter folks uttalelser på nettet, og kamerater generelt, så tripper folk bare for å ha det gøy. Det er jo såklart et fantastisk utgangspunkt å ville ha det gøy. Men enn om det er slik, at du får med deg ut av trippen, det du vil ha med deg. Da har vi jo UENDELIGE mange innfallsvinkler før vi inntar sterke hallusinogener. Så isteden for å bare skulle ha det gøy på lave doser,hva med å trenge dypt på sterke doser? Det er for meg mye mer interessant. Det hadde vært gøy å høre hva du er ute etter når du skal trippe.?

"Everything you say,you know for sure,is wrong"

Ja det er et godt spørgsmål! Er der en mening med at vil indtager stoffer og planter??

Jeg tror det er en trang, en trang til at komme væk fra hverdagen som den er. Det er vel også noget i stil med at drikke sig lam til fester, man gør det for at flippe helt ud og miste sine hemninger..

Jeg har nu her på det sidste tænk meget over, om der er et decideret formål med tripning Billede Og jeg tror sku at trips i begrænset mængde, vil ændre en positivt til et andet menneske.
Man ser sig selv fra en helt anden side, tænker på en helt anden måde og graver i sine følelser og holdninger til alt. Jeg tror helt klart at en rejse med hallucinogener, kan være med til at man finder sig selv og finde ud af hvad der virkeligt betyder noget for én.
Jeg tror at man bliver religiøs på en helt speciel måde, bliver sentimental på en ubeskrivelig facon.

Jeg har den holdning at alle bør prøve at trippe godt og grundigt, bare én gang i deres liv, man tænker sku på en helt anden måde bagefter, og det kan jeg godt lide..

Håber det var forståeligt..

Med kærlige hilsner
Loonie

Dedikeret medlem

JEG har også tænkte på en lidt Skør grund!:

når man ikke er påvirket er man jo sig selv,
men hvis man aldrig bliver påvirket opdager man jo ikke hvad der er normalt, fordí man bare er normal hele tiden.

Men når man fx tripper så oplever man sig selv i forhold til normalt, og så opdager man jo en helt masse.

det lidt ligesom når man har en Ligning óg skal finde X.

N = Normal tilstand
X = Påvirket tilstand

så sætter man dem mod hinanden (ser sig selv i forhold til normal tilstand).

N mod X = opdager....BAHHH

jeg ved det sgu ikke,,, nå men FOLK HAR ALTID HAFT EN TRANG TIL AT BERUSE SIG I ET ELLER ANDET!!!

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-------------\_o-0-O-\_,
-------------/

/----{ GOD'RØG }----\

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Jeg er altså fuldstændig enig i det Loonie skriver, bedre kunne jeg ikke have skrevet min mening...

Xanadu

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg, DK
Jeg er efterhånden lidt op i årene, sammenlignet med de fleste her på stedet, tror jeg. Jeg tror, formålet ændrer sig med alderen. Det handler for mit vedkommende ikke om at komme væk eller at have det sjovt. Min hensigt er helt klart at komme mere i kontakt med mit indre jeg, at få en mening i mit liv, at FØLE mere stærkt. Jeg kan kun sige, at svampene har været en gave fra himlen, de har bragt orden i mit liv. Jeg ville kun ønske, at de havde været til stede meget tidligere i mit liv, sammen med den rigdom af information, der findes på nettet i dag.

[This message has been edited by Bjørn (edited 30-07-2000).]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg trippede i starten bare for sjov og balade, det var de vildeste historier jeg havde hørt og læst Billede

Nu vil jeg ikke trippe med mindre jeg har sat mig ned og tænkt det grundigt igennem, sådan er det ihvertfald med svampe. Hash kan jeg godt fyre/æde bare for at blive baske, heh Billede

Man skal passe på sig selv.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Loonie fik også de fleste af mine holdninger med. Jeg mener seriøst at jeg bliver et bedre menneske af at trippe grundigt ca. en gang i måneden. Man (i hvert fald jeg) lærer at værdsætte tingene på en helt anden måde, ser lysere på hverdagen, og bliver bedre til at se verden fra flere perspektiver (spirituelt ment, ingen hentydning til hallu'er Billede). Jeg tror at ens psyke ændrer sig permanent hver gang man tripper. Dette betyder selvfølgelig også at det er farlige kræfter man leger med. Jeg har ingen tvivl om at psykedeliske stoffer f.eks. kan udløse latente psykoser hvis man i forvejen er disponeret for den slags.
Men jeg mener nu stadig ikke at jeg har "lært" nok...

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Medlem

Hejsa

De gange jeg har trippet har være for at få en enestående oplevelse. Jeg havde et vis ønske om at opnå noget spirituelt, og har en enkelt gang kommet tæt på det. Men efter sidste gang sammen med "briller" har jeg min tvivl om det er noget jeg nogensinde gør igen (ihvertfald på svampe).

Som Darkraver skrev, så KAN det udløse psykoser hvis man er disponeret for den slags, og det ved jeg er en risiko jeg tar hver gang.

Det giver sgu stof til eftertanke når man har prøvet et BAD trip...

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:16, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
eh ?

------------------
MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Ja jeg syntes svensk er lidt nemmere at forstå Billede

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:16, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du snakker om?
du er fra
swe?
No?

Men altså. Stoffernes Indtagelse er nok en svaghed af livets Mysterier.
Jeg har taget stoffer fordi denne verdens Vrede og smærter skulle gemmes væk og måske ses på en anden måde.
Vi lever et liv, men hvorfor? der er jo ingen svar.
Måske kunne stofferne Hjælpe os lidt på vej.

En trance der giver koma. Vi dræber måske vores hjerner, men så får vi jo svaret. der er ingen der kender svaret. Når jeg spøger folk Bliver de sq Demoniske over for mig. Og jeg føgler en slags overilet.

Tænk hvis man gik i koma, Man gik i koma I en simpel forstand af grunde ved at Ikke gide mere. Men blev over klog. Gad ikke snakke mere, gad ikke Give fra sig. Men der kommer føgelserne ind.

FAMILIEN, NATUREN, FØGELSER,

FØØGGELLSER.. ER fandme det vi lever for. Har du langt mærtil Handikappede folk. De går rundt og er glade dagen lang, de smiler til alle folk. de Græder kun ved dødens gang. DE SMILER PÅ LIVET Fordi der er så mange folk der tager sig af dem. JEg har kun et svar på livet Stil og Regel.

VI LEVER FOR FØGELSERNE OG FØGELSEN. VI LEVER PÅ SAMMEN HOLD OG TRYKHED. Ved smærtens Nærhed bliver livet hurtigt surt. Vi gemmer os væk i en sæk. MEN COMEON NOW PUT PIBEN I LOMEN FOR NU ER DET TID TIL AT FEST. .-) Lev vel. Du er jo swe eller nordman. Du lever i naturen hvor Skoven blomstre. Føgelserne Strømmer sq der.!

Hilsen Bjørn H. F. Pedersen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
"for, livet gror og det er skønt!" Sådan har jeg det efter en god stærk kop hashthe eller kage ! Man bliver mere levende og idé rig og man føler også en hvis ændring af sanserne syntes jeg... Nu er det jo ikke et trip men jeg syntes nu at jeg har mere "kontrol" over mine sanser end jeg havde førhen. Jeg ved ikke om det er fordi jeg begyndte på hash eller om det ville komme med alderen alligevel men...Det er for mit vedkommende for at udvikle mig selv...

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvis jeg fattede bare lidt af det svensker ting ville jeg sikkert give ham ret!!!
:-)

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
Jeg tripper nok lidt for at syre ud men også for at få en enestående oplevelse når jeg skal trippe prøver jeg også at icenesætte det lidt ived med muzik lys vand osv
næstegang jeg skal trippe bliver det ultimativt (håber jeg )
med muzik psylloer og atmosfære og total poesi

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]