Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 07:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus,DK
Da jeg efterhånden har trippet svampe nogle gange, har der opstået perioder hvor jeg "kun" trippet mentalt(dvs.ingen synsforstyrrelser), f.eks. en gang åd jeg ca.2,7g cubensis og ca.0,7 azurenscens, men jeg trippet "kun" mentalt.
Nu skal der næsten ingenting til, og næsten ingen tid til(5-15min.), før jeg tripper og ser underlige sager.

Som om svampene og immunforsvaret har haft en "krig", hvor svampene vandt og immunforsvaret opgav kampen !?!?

Kenner i noget til det her?

Fred ud, mvh.spiot

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har også selv haft en smule af den samme effekt, men jeg tror at det mest er psykisk. Når man har trippet trygt og godt et par gange, er sindet ikke så bange for at "åbne op" for påvirkningerne, og kan derfor påvirkes af lavere doser.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei!
Å trippe på svamper er for underlig og skiftende til at jeg skal begynne å finne ut hva som skjer. Du har kastet deg ut i noe du ikke kan begripe og heller ikke stanse,bare styre.Jo gamlere jeg blir og jo mere erfaring jeg får,desto rarere og sprøere blir verden. Ikke utrygg og mørk men vannvittig underlig. At du noen ganger BARE tripper mentalt,og nå for tiden ser du ting med en gang, er noe du ikke skal prøve å finne ut av. Du har brutt gjennom "The Angels Egg " og er nå naken i et kosmos,uten et beskyttende "egg" rundt deg. Du er nå PÅ EGEN HÅND og fortsetter du med hallusinogener ,så kan jeg love deg at det kommer til å bli underligere etterhvert, SÅ FLYT MED;BLI KVITT NOIA;LE OG KOS DEG MED LIVET DITT

"Alt er såre vel"

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
dfg

Senest rettet af loader 09 feb 2005 10:14, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

hehe jeg har oplevet det samme ,, det er oxo ligesom om det er nemmer at blive fuckt når man har været det fornyligt... jeg tror det fænomen sker når man tripper på svampe med få dages mellemrum.. så er hjernen stadig "træt".

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

Medlem

Geografisk sted: Århus,DK
Jeg vil ikk´ kalle det en noia, mer en "tanke"! Jeg er godt klar over at trip forandrer sig(svampetrips hvor man undrer sig over om det nu var svampe man indtog), det gør dem bare intressante!!!
(meget gør dem intressante *G*)

Fred ud, mvh.spiot

Medlem

Geografisk sted: Mars
Det er derfor man skal "rationere" med sit tripperi, hvis man tripper for tit mister lidt af sin reference til hvad "normal" er, derfor er det ikke nær så anderledes at være trippet som det "normalt" er !!!!!!
Der ER en sammenhæng imellem kvalitet og kvantitet.

Lyn

PS. Det kunne være sjovt at undersøge om der er en propotionalitet imellem dem (så kunne man optimere sit tripperi Billede)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]