Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: dk
Hvordan vidste i at i var parate til at æde svampe første gang.. Hvad fik jer til at bestemme jer..? Ændrede det noget i jer..?

Grunden til at jeg spørger er at jeg overvejer stærkt at tage svampe (har bestemt mig, skal bare finde nogen at gøre det med), men der er stadig lidt tvivl i hovedet..

Cortez the ?

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
en lille tvivl er der vel (næsten) altid...

well det er svært at vide om man er klar...
vent en uges tid, og hvis du stadig har lyst er der vel ikke andet at gøre end at springe ud i det...

------------------
...they say it's liqwid ...

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
caqtus...helt ærligt: vent en uge??!?
Tror du virkelig at en uges ekstra ventetid får folk til at ændre holdning til det??
Anywayz..cortez,du kommer garanteret til æde svampe på et eller andet tidspunkt,om man kan mærke man er klar til det,tror jeg ikke,men hvis du synes det er noget,som har din interesse og du godt kan lide at "teste" dig selv,ja så må du i mine øjne være klar.
Lad være med at tænke så meget over det,for det kommer bare til at fucke dit trip op.
Prøv det en enkelt gang og lad være med at overdossere,så finder du ud af om det er noget du gider gøre igen(det vil du helt sikkert).Og ja...jeg synes faktisk det åbner nogle døre i hjernen,der gør at du måske tænker anderledes i forskellige situationer,
men i mit tilfælde har det haft en positiv virkning = jeg er sgu' blevet et mere tolerant menneske,måske fordi jeg har udforsket nogle grænser mentalt,der gør mig bedre i stand til at IKKE at stresse!!
Hold din stil hvad end du gør Billede
FED & FRED

Medlem

Geografisk sted: Mars
Hvis jeg var dig ville jeg starte med en meget lille dosis og så arbejde mig op, så kan du jo bedømme om du kan lide det eller ej.
De helt store trip ændre helt sikkert en, jeg synes jeg er blevet mere opmærksom på nogle små ubetydeligheder i livet som ikke er så ubetydelige. Jeg synes i længden jeg er blevet et mere konsistent og meget mere fintfølende menneske .
Svampe er helt sikkert det stof jeg har har haft mest glæde af og mindst "bivirkninger" af, både fysisk og psykisk, det er faktisk det perfekte narko hvis man spørger mig.
Jeg synes ikke misbrugspotentialet er noget at bekymre sig om, det var ellers min største bekymring da jeg skulle prøve.

Lyn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Cortez,
jeg tror aldrig at man føler sig parat første gang, men hvis din nysgerrighed er så stor, så kast dig ud i det.
Jeg har kigget lidt her på siderne, og jeg synes faktisk at doseringerne omkring svampe er en smule høje. Mit råd er at du starter med ½ g første gang. ½ g giver dig et udemærket indblik i hvordan du reagere på stoffet og er samtidig ganske underholdende.

------------------
zIoN iS fOr ReAl

Medlem

Geografisk sted: Århus,DK
Et lille råd: gør det med en person der har prøvet det nogle gange før, og som er en god ven!!!

God tur(når tiden er der), mvh.spiot

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]