Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil gerne offentligøre at trods psychedelias holdning og min egen til stoffer så er der 4 generelle stoffer som jeg er imod. 3 af dem er Kokain,amfetamin,heroin og den sidste er Ecstacy.
Jeg har nu prøvet E og har fundet ud af bivirkninger ( på mig ihvertald ) var langt være og sværere end jeg nogensinde har regnet med. Det er som om at der har gået en demon inde i mit hoved de sidste 3 måneder, uanset hvor godt tingene har gået for mig elle andet så har der simpelthend ikke skulle mere end en lille ting til at få mig langt ned i møjet. Og når jeg mener langt nede så mener jeg langt nede, jeg har adskillige gange virkelig overvejet selvmord oa. men er pga. min fætters selvmord godt klar over konsekvenserne for min familie. Jeg er godt klar over at der er mange derude der er i stand til at styre E men den er efter min mening for farlig til at den burde være lovlig. og i må jo huske på at man altid vil kunne få fat i den.

Dedikeret medlem

hmmm. tror du ikke bare du ryger lidt for meget ...

hehe

jeg ved det ikke men jeg tror sgu ærlig talt bare at du går og tripper lidt oveni.,, stop med ryger, svampe, E og alle stoffer (hvis du bruger andet) i 4 uger og så tror jeg at du skulle være temmelig clean i skalden...
virker for de fleste.

det er ofte rygeren som folk glemmer at de kunne blive underlige i hovedet af.. ikke direkte, men så skæv lidt for tit er ikke godt..

desuden så virker alting (aktivestoffer) meget bedre og rarer når man ikke har brugt dem i langttid, så tag oxo det med som en oplevelse hehe

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
dfgg

Senest rettet af loader 09 feb 2005 10:11, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Rolf, E er sgu da pisseulovligt!!

Ashoka

Junior medlem

Geografisk sted: Støvring, Danmark
Man skal huske 2 ting når man tager E.

1. tag det aldrig mere end en gang om måneden, da serotonin lageret skal bygges op igen.

2. Tag ikke for mange på en aften, fordi det hjælper alligevel ikke, hvis du er løbet tør for serotonin, så ødelægger det bare kroppen.

Serotonin er det stof i hjernen der gør os lykkelige, og jo mere E du tager af gangen jo mere mister du, det bliver dog bygget op igen, men det kan tage lang tid, hvis du har taget for meget alt for tit.

Hvis du bliver ved med at have det dårligt, så kan du jo altid prøve at tage til lægen og få noget Prozac, det hjælper, men jeg tror det er svært at få fat i.
Man har lavet forsøg med Prozac og E, og det viste sig at hvis man tager moget Prozac 3-4 timer efter man har taget E, så skader det ikke.

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
er der ikke noget med at rent E er forholdsvis ufaligt (MDMA vistnok)

Problemet er jo også at det er piller og at pusherne åbenbart ikke er så goe til det med kvaliteten...

Personligt Æder jeg ingen piller overhovedt selv ikke aspirin og har ikke gjort det i 2½ år nu

desuden hvis man nu aliigevel er på disko hvorfor kan man så ikke bare hoppe rundt alligevel ???

------------------
God ryger!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Støvring, Danmark
Du har helt ret MDMA er ikke meget farligere end koffein, man dør ikke af det.

Men der er psykiske bivirkninger ved både MDMA og koffein, hvis man tager det for tit og i store mængder.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Ren MDMA er måske ikke nræ så farligt som en fin rund piller der muligivs inderholder andet skrammel. Men ufarligt er det sgu ikke - der er nogle folk der bare ikke kan tåle det, tror det er omkring 5% af befolkningen, som kan få nogle MEGET uheldige oplevelser med stoffet.
Og ja, jeg vil give bøh ret i at der høre en mindre depressioner med til en tur på E, man kan vel sige at depressioner er E'ens tømmermænd, og dem må man jo tage med sig hvis man vil tage stoffet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Nej du har ret hvem det nu var der sagde det at E er ikke legaliseret men det snakker KU da om at gøre sammen med hash.

------------------
Sig nej til hårde stoffer, støt fri hash.

Dedikeret medlem

Til smurf vil jeg gerne lige nævne at jeg ikke har rørt så meget som en hashkage eller skimmel på min rugbrød i over 4 måneder nu så det har INTET med dette at gøre. Jeg er bare begyndt at tænke over at vi sidder her med alle vores meninger og resultater og undersøgelser som alle er lavede af ufaglærte folk ( taget i betragtning af dem der arbejder for staten ) med vores billige udstyr og mangel på kontrol og vi får alle sammen enten det skik modsatte eller noget nær af hvad alle de kloge proffesorer får ( dem der arbejder for staten )
måske er der alligevellet lidt om hvad de siger.

Dedikeret medlem

Jeg vil gerne stadig lige nævne at jeg er blevet utrolig ANTI E. jeg kan godt forstå at folk tager det men jeg vil ikke rører det mere. Af alt hvad jeg nogensinde har prøvet so er E det eneste jeg fortryder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]