Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 13:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: DK
Billede Hallo det ca. tredie gang jeg befinder mig på denne side. Denne gang er jeg vendt hårdt tilbage med ICQ. Så ka man i det mindste sige sin F***** mening!
Der er en del mennesker på siden som tilsyneladene ikke tænker over hvad de putter i munden!!!!
LSD Pigæble frø og svampe er ikke gode alternativer til øl eller en fed tur i byen på streger.
Tænk jer om når i overlader jeres skæbne i hænderne på nogle af de stærkeste mentale krafter/påvirkninger kendt(overleveret) af mennesket.

Nok løftet pegefinger!!

Et at de første psykoaktiver jeg prøvede var: Salvia Divinorum
et 5x koncentrat fra Soma.
Er det i sandhed ikke et kick ud over det normale?
Prøv det Prøv det !
Hmmm en gang sku vel være nok

Lotus Omega in the evening

Medlem

Hej, Dark Twist!

Ja, undskyld jeg sådan punkterer din ballon, men hvad er det lige, du mener med det du skriver?

Du skriver først at man skal passe meget på med svampe? Det er sandt, men bagefter skriver du, at noget af det første du prøvede var salvia divinorum? 5x ekstrat?

Det kan da godt være at det bare er mig, der føler mig lidt forvirret, men i min verden er salvia d. farligere (Læs: Mere mindfuck) end eksempelvis svampe.

Det kan godt være du har ment det anderledes.

Det er jo trods alt kun 3. gang du besøger siden. =]

Velkommen til!

PS. Er det ikke mærkværdigt, så venligt visse folk kan stille spørgsmål ved folks udtalelser?

PPS. PS. var ikke ment som en spydig kommentar, blot en ting, som jeg tillader mig at stille mig underfundigt overfor.

Hej Dark Twist, jeg kan godt lide du kommer med dine holdninger, og jeg deler dem tildels. Når du siger LSD, pigæblefrø og svampe ikke er gode alternativer til øl, så giver jeg dig fuldstændig ret! Der er bare det lille men, ingen af tingene kan sammelignes.

Natskyggeplanter som du nævner, har jeg også, den personlige holdning at er at gå over grænsen. Jeg har aldrig prøvet det, men ad hvad jeg har hørt og læst, er det fysisk farligt og ender tit med at gå galt.

Jeg mener dog ikke man skal se ned på folk som holder af psykedeliske stoffer, i form af LSD og psilocybin, det er stoffer som man virkelig kan få noget ud af. Det er lige meget om det er til rave eller en stille tur i skoven, så vil det give dig en ubeskrivelig ting, som efter min mening kan gøre dig et utroligt sympatisk menneske.

Det er selvfølgelig gået galt, i de fleste tilfælde er disse blæst så meget op i medierne, at den almene befolkning (forstå mig ret) ikke andet end kunne se ned på personer der bruger fx svampe.

Har I nogensinde hørt om Hr. Fyrstenborg som døde fordi han var alkoholiker? Nej det har i nok ikke, men det var min bestefar! Alle ting man foretager sig i verden er forbundet med en vis fare, og dette gælder også beruselse.

Selvfølgelig skal man tænke når man bruger stoffer, således det ikke ender med et misbrug, for det er fanmegalme fucked up og mangel på selvrespekt.

Det var min holdning, indtil videre.

Mvh.
Martin

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!

[This message has been edited by Loonie (edited 26-11-2000).]

Ahh, lige en enkelt ting.

Salvia divinorum kan ikke sammenlinges med noget psykedelisk stof, faktisk tvivler jeg på at det overhovedet kan karakteriseres for sådan et.

Salvinorin-A er bare et stof for sig selv, som jeg har prøvet 3 gange (5xekst.). Jeg bryder mig ikke om effekten, det er lige en tand for hård effekt efter min mening.
Jeg vil anbefale folk at prøve det, for det er sku helt ubeskriveligt og ikke specielt behageligt.

mvh.
Martin

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Pigæble kan ikke sammenlignes med LSD og psilocybin, da det er direkte fysisk farligt! Jeg er ganske enig i at man ikke skal tage let på brug og virkning af psykoaktiver, men tryptaminerne (bl.a. psilocybin og LSD) er nogen af de sikreste. Det er helt klart ikke alternativer til en normal (kropsskadelig Billede) druk/stimulants-bytur, men så længe man overholder nogen grundlæggende regler og ikke gør det for tit, burde der ikke være den store risiko for uønskede mentale effekter.
Salvia er noget underligt noget for mig! Det virker ikke noget lignende de gænges psykedeliske stoffer. Faktisk synes jeg ikke at det er specielt godt for mig. Men helt klart interessant.

------------------
Only users lose drugs!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]