Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 10:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 dec 2000 16:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jul 2000 01:01
Indlæg: 484
Geografisk sted: Kbh
Jeg syntes vi skulle slette alle profiler, der ikke har skrevet mindst 10+ beskeder.

Vi må jo indse, vi ikke er 100+ medlemmer. Mange har jo bare oprettet en profil, for at se om de så kunne komme ind i medlemdsforumet...

Og beviset er jo nogle af folks navne... (Altså ikke for at nævne nogle navne...:) Hehe) CYBER-BOB??? Hvad sker der i folks hoveder? Mic Controler Rylle??? Hvem i hede hulen... Hrmf. *host host hak hak ralle* Øhm... hehehe... *argh* *crasch* *bang* *dut, dut, dut, dut, d*


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2000 17:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Arrrj.. det ved jeg nu ikke!
Det er jo offentligt, og ikke en form for privat klub.
Med hensyn til navne: Jeg hedder ADB...hmmm..det var da et af de mest uoriginale navne jeg lige kunne finde på!
Og hvad med Rylle.....hmmmm jeg ved sgu ikke, man har vel forskellig smag.
De fleste af navnene er sgu da mærkelige.

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2000 17:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 nov 2000 02:01
Indlæg: 84
Geografisk sted: Århus DK.
hmmm... jeg syntes også lige vi skulle klappe hesten lidt hvad det angår... men jeg ved ikk hvordan dette board er programmeret... kanske man på en eller anden måde kan se hvornår folk sidst har skrevet herinde... for man kunne jo f.eks starte med og smide de folk der ikk har idlet i tilpas lang tid....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2000 18:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
hey..... vi skulle Så mænd bare slette folks profil hvis de ikke kommer her i over 2mnd..

så ville vi hurtigt få reduceret antallet af brugere..... men ADB......du har da heller ikke postet noget i langetider og du bliver kaldt moderator,,,....sic.!

nå men ...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= GLÆDELIG JUL =-
www.smurf3000.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2000 18:49 
På et tidspunkt begynder vi at rydde op i profilerne, sådan at de som ikke har skrevet noget, eller været online i laang tid bliver slettet.

Det er rigtigt at der er en del profiler som ikke bliver brugt og som overhovedet ikke har skrevet en eneste post.

Men indtil videre, lader vi lige dem stå.

mvh
Loonie


Top
  
 
Indlæg: 13 dec 2000 09:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 31 jul 2000 01:01
Indlæg: 131
Tjaah, der er begrænset hvad jeg skriver lige for tiden, men jeg læser herinde hver dag, og jeg vil SATME bliver mobset hvis min profil blev slettet Billede



------------------
Fyzzt


Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2000 11:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
I starten da jeg kom på svamp.dk var jeg da hellere ikke særligt aktiv og der er da stadig masser af emner jeg ikke har hørt om før. Jeg syntes at folk der bare er herinde nogen gange burde havde lov at beholde deres profil men på den anden side "logger" man jo ikke på hvis man ikke skriver noget så ...Jeg syntes hellere ikke der er nogen grund til at udelukke nogen udtagen dem der ikke holder sig til god ro og orden og skriver noget "seriøst"
Men det burde måske være muligt at slette sin egen profil !

------------------
Støt fri hash !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2000 17:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 aug 2000 01:01
Indlæg: 134
Geografisk sted: Denmark
Til smurf300

Man skal jo heller ikke blot poste for at poste! Efter min mening poster jeg når der er noget som jeg finder interessant. Folk har forskellige interesser, og skriver derfor om forskellige ting. Moderator betyder da heller ikke at man er forpligtet til at skrive poster, men at man er moderator for at holde forumerne up to date.
Hvis jobbet som moderator bare går ud på at man for en hver pris skal skrive poster, ja så gider jeg sgu ikke være moderator Billede

ps. Kapzluck: jeg giver dig ret. Jeg ville sgu også blive rimeligt sur hvis jeg pludseligt var væk fra listen!!

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2000 18:11 
Slap nu bare af, der er ingen der bliver slettet! Hvis det er så er det profiler, som HELT SIKKERT er noget crap. Se selv under medlemslisten, så vil I se nogle navne.

Rolig *GG*

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team