Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 18:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
tag ikke dette her som en personlig anklage eller noget i den retning men jeg har lige et par ting jeg vil forklare jer,

1: at du sælger stoffer osv gør dig IKKE sej eller cool, tværtimod det viser bare hvor naive i er.

2: at du tager hårde stoffer som coke og amf gør dig ik sej, og at du tager dem ofte viser derimod at du ik er rigtig klog.

3: du bliver ikke hardcore af at tage alt dette, min opfattelse af hardcore folk er folk der lære noget af deres trips.

og sidst men ikke mindst så styr jeres sprog lidt, jeg ved godt i ik mener tingene så ondt men når man læser nogle af jeres indlæg så kan man sg* godt få fornemmelsen af at i er lidt f*cking blærerøvs agtige.

ps. jeg ved godt dette er dobbeltmoralsk men efter hvad jeg har læst af nogle af jeres indlæg så skulle man næsten tro i æd piller hver weekend og sniffede coke helt ude i overhalingsbanerne, læs god vores disclamer og filosofi her på siden.

tak det var bare det jeg ville sige hej og hav en god weekend og kom nu ik galt afsted.

Junior medlem

Geografisk sted: Fra landet hinsides fjorden.
Helt fint med mig. ----Bøh
Billede

Det gjorde vi engang, og skal vi finde os i at folk kalder os for dumme og andet shiat, jeg mener ikke at dette forum var skabt for at nedgøre nogen, jeg kan ihverfald ikke se det står skrevet nogle steder, og jeg har læst disclaimeren mkay - og jeg kan ikke se at der er noget ivejen med at gufle piller hver weekend eller sniffe kilovis af coke, hvis det er det man har lyst til skal man da gøre det, ikke.

------------------
If you got a problem with drugs, - - - - - - - hmm, there are no problems with drugs.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
til SHAMAN -> det er jo det jeg prøver på at fortælle jer, for min skyld kan i sniffe 1 kg coke på en weekend og være de mest hardcore piller guffere, men der er ingen grund til at prale med at man gør det

Junior medlem

Geografisk sted: Centrum
ærlig tal så kan jeg ikke fatte i har så ondt i røven!!! okay måske spiller jeg lidt smart med det men faktis så synes jeg bar at jeg infomerere jer om hvad det er jeg går rundt og pusler med. i stedet for at post en masse triprapporter der alligevel aldrig er nogen der læse poster jeg bar et par indlægs,meget nemmer! for min skyld må i da gerne gå ind og censurere i alle min fucking indlæg hvis i vil men jeg mener nu ikke selv jeg har brut noele af jeres regler

Junior medlem

Geografisk sted: Centrum
by the way tagger jeg faktis sjældnerere hårde stoffer som jeg nævnte tog jeg for en enkel gang skyl e men ellers holler jeg mig til LSD og svampe.og i tror ikke at jeg får noet ud af at trippe men i taer fejl nogle af mine få øjeblik hvor jeg har haft klarsyn på mit tilværelse har været under trips, ignoranter!!!

Kazpa fed nok, hørt hørt - heh heh, du er værdig til at tage med mig og MACAX på trip tur, resten er ikke, for jeg tror at deres forbrug af kix holder isg til 1-2 pr aften, eller et mærke, fuck hvor tabt

------------------
If you got a problem with drugs, - - - - - - - hmm, there are no problems with drugs.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Shaman:
For min skyld kan i guffe alle de piller i har lyst til..
Men det Bøh mener er jo, at han ikke synes der er nogle grund til at prale med hvormange piller man har spist.. f.eks. sådan en som kazpa, der nærmert stolt fortæller at han har spist en X-man og 2 microdots.. og det er der jo ingen grund til, altså at prale med det.
Ingen af os andre kan jo bruge det til noget hvormeget i andre kan æde. Boardet er heg jo netop for at sprede informationer som kan være nyttige for andre.. og at en kan æde 20 piller og 5 mærker på en weekend rager sgu os andre en skid, det kan vi ikke bruge til noget..

V.h
TM Billede

Medlem

Shaman = Har du svært ved at forstå hvad der lige er blevet sagt?

Lad mig citere dig:

"for jeg tror at deres forbrug af kix holder isg til 1-2 pr aften, eller et mærke, fuck hvor tabt"

Du er sgu da ligeså stor en taber! Syntes du selv du er sej fordi du kan æde 2000 piller på en aften?

Om jeg fatter din holdning! DET DREJER SIG IKKE OM AT PROPPE I HOVEDET MEN OM AT LÆRE NOGET!!! Om du æde ét frimærke eller ti gør ingen forskel. Du på ingen måder en bedre person end andre fordi du kan tåle større mængder end andre.

Syntes du en alkoholiker er sej fordi han kan drikke en kasse bajere uden at blinke? Nej vel!

Damn!

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:07, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Jeg kan ikke se hvad jeres problem i at Shaman tager E og coke, jeg ser sku aldrig at han praler med det!

Jeg gider ikke til at svine dig Kapz Luck - der er mandag idag og det er kun om søndagen jeg gider spamme,men du ved jo osse udemærket at der hvor jeg tripper handler det om at æde mest, det er der ikke noget at gøre ved vel. heh heh heh heh *g*
Thnx Nicho

[This message has been edited by SHAMAN (edited 12-02-2001).]

jeps det er en meget landlig handling, man går ud på lars tyndskids marker og samler noget jord, man skal helst putte det i en "FAKTA" bærepose, når man så har fyldt den med jord kan man, hvis man er et rigtigt svin, fylde et par sten i posen osse, det næste man så gør er at pisse eller eventuelt skide i posen, og når man har gjordt det skal man i dit tilfælde stikke hovdet derned ok - men jeg må da indrømme at herude på "landet" gør vi ikke sådanne ting, jeg plejer at tage ind til byen og svine folk, idet at det er der jeg har lært det, og underligt nok så gider man ikke svine bøndere idet at de altid enten misforstår en eller slår på en, men eller så går det udemærket jeg kan fortælle at min kvantefysiske lysbilled fremkaldnings apperat er gået i stykker så jeg venter på at brugsen får nye batterier til min discman ellers er det jo svært at forfølge mennesker ude hår skal jo osse have en chance for at overleve i sumpen er der massere af piratfisk som svømmer rundt sammen med krokdillerne oppe på flodbredden nede ved bageren ligger der mange ting og syder og bobler i vinduet ved siden af pv'eren står der et askebæger som er fyldt op med skumfiduser som egentlig smager bedst når man varmer dem op over en lighter som man brugte til at mixe med igår da politiet var på besøg stak jeg af fordi at mine bukser revnede da jeg var ud og skøjte på kælkebakken er der mange børn - jeg er færdig med at spamme/svine er du?

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

Medlem

Nicho = Vær venlig at læse det citat jeg skrev med i min post ovenfor.

------------------
Fyzzt

Kapz at du misforstår det jeg skriver skal vel ikke gå ud over nicho vel?

et forbrug på så lidt på en aften viser hvor lidt folk tripper og jeg gider ikke glo på svage trippers, de giver mig dårlige vibes, når man tripper skal man helst være på samme bølgelængde ikke?

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

Medlem

cement!

------------------
Fyzzt

Dedikeret medlem

hvordan sviner man???

er det noget i bruger ude på landet??

[This message has been edited by smurf3000 (edited 12-02-2001).]

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
hehehe...I er sgu' nogle psykopater hele banden!!
Slap dog af og ryg en fed eller endnu bedre 2.
FED & FRED

Medlem

Ullebulle = Jeg drømte at jeg smokede i nat.
Jeg trænger vist snart til at ryge *GG*

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:08, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
hehe...tag en fredspipe alle sammen Billede

------------------
IrgendwO in der TiefE gibT eS ein LichT!

http://www.stofinfo.dk

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SHAMAN:
jeps det er en meget landlig handling, man går ud på lars tyndskids marker og samler noget jord, man skal helst putte det i en "FAKTA" bærepose, når man så har fyldt den med jord kan man, hvis man er et rigtigt svin, fylde et par sten i posen osse, det næste man så gør er at pisse eller eventuelt skide i posen, og når man har gjordt det skal man i dit tilfælde stikke hovdet derned ok - men jeg må da indrømme at herude på "landet" gør vi ikke sådanne ting, jeg plejer at tage ind til byen og svine folk, idet at det er der jeg har lært det, og underligt nok så gider man ikke svine bøndere idet at de altid enten misforstår en eller slår på en, men eller så går det udemærket jeg kan fortælle at min kvantefysiske lysbilled fremkaldnings apperat er gået i stykker så jeg venter på at brugsen får nye batterier til min discman ellers er det jo svært at forfølge mennesker ude hår skal jo osse have en chance for at overleve i sumpen er der massere af piratfisk som svømmer rundt sammen med krokdillerne oppe på flodbredden nede ved bageren ligger der mange ting og syder og bobler i vinduet ved siden af pv'eren står der et askebæger som er fyldt op med skumfiduser som egentlig smager bedst når man varmer dem op over en lighter som man brugte til at mixe med igår da politiet var på besøg stak jeg af fordi at mine bukser revnede da jeg var ud og skøjte på kælkebakken er der mange børn - jeg er færdig med at spamme/svine er du?

<HR></BLOCKQUOTE>

ROFL!

Jeg tror bare jeg lader vær' med at blande mig i den her diskussion... Billede

Bom Shankar!
--> Dexy!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]