Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Suk.... jeg har desværrer ikke set programmet med rolf og FB. men deres link til klippet lyder da ikke rart...

"De unge eksperimenter med ecstasy og nu har de så kastet sig over euforiserende svampe."

og

"Forbud mod syresvampe er på vej."

hvad er dog dette for nogle møg
journalister...... !!!

ROLF + FB> nogle af jer som vidste at indslaget kom til at hedde sådanne skræmmende navne... ?? hehe...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hvis du ikke har set de udsendelser så lad være!
Det er det mest stupide, fordrejede og ensporede propaganda jeg længe har set, og det værste er at størstedelen af befolkningen helt ukritisk sluger lortet uden at brække sig - jeg havde det personligt dårligt i flere timer.

Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
fuck er det så slemt (jeg havde ikke regnet med at der ville sammenlignet med xtc eller nu tidens narko dille men de spurte da til det blandt andet oxo,damm og de lovet mig video båndet så jeg kunne se det før det var blevet sendt (det er ikke kommet endnu og det har været sendt mange gange siden her den anden dag ringet jeg til dem og hørte efter det bånd og manden lød forbavset og sage at han ville sende et nyt lige med det samme (det er heller ikke kommet) samt de lovet at under rette webmaster'en i go'e tid når det ville blive sendt sådan at vi kunne se det alle sammen når det var (så jeg havde allrede en dårlig fornemmelse på hvordan det her ville blive (nu har det været sendt i tv og jeg har ingen gang selv set det,(de sage oxo at når jeg fik båndet kunne jeg ringe og sige det og det skulle laves om og så ville de sende et nyt bånd og så skulle jeg alsår på den måde godkende båndet

men jeg for vel nok båndet en af dagne og hvis det er seriøst shit de har sat sammen så vil jeg overveje og retsforfølge dem

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ked af at sige det, men HVAD SAGDE JEG! Man kan ikke stole en skid på populist kanaler som tvDK!

Ashoka

Medlem

Ærgeligt, ærgeligt, ærgeligt.

Ja, Ashoka, hvad sagde du. Billede

Dedikeret medlem

jamen hvor slemt står det til ? (jeg modtog jo heller ikke video båndet i dag)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Det er ikke ligefrem de mest objektive udsendelser, meeeen så slemme er de heller ikke.

@den_lange_med_piben: du skal nok ikke regne med der bliver "lovprisning" af svampe i medierne foreløbig, så vi må nøjes med hvad vi kan få.

@rolf: Det er fedt der er nogen der tør stå frem omkring rusmidler! det er den eneste mulighed vi har for at få en dialog igang.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Jamen hvorfor ikk bare lade denne sag falde til jorden for denne gang og se om dem på borgen ikk er begyndt og tænke lidt mere på at vi snart får en legalisering af cannabis(som jeg glæder mig abnormt til). For jeg syntes sgu at det er fint med den lovgivning der er på svampe idag... hvis den altså er der... men lad os få medierne til og få gang i cannabis debatten først... og jeg tror sgu alligevel ikk på borgen gør noed ved svampene... håber det ikk i alt fald!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes personligt tingene taget i betragtning ( TV-DK's eget synspunkt, sensations kravet osv ) så er det kun overskrifterne der er en virkelig nedtur. De har faktisk fået lavet en udsendelse jeg vil sige er 60 % negativ og 40 % positiv, hvorimod alle andre kanaler laver en 6*10¨24 % negativ udsendelse.
peace

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja, jeg synes ihvertfald at indslaget om syresvampe (måske lige pånær betegnelsen "syresvampe" - hvad har de gang i?) var ganske hæderligt. De bragte fornuftige argumenter både for og imod.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
@briller:
"...så vi må nøjes med hvad vi kan få..."
Du mener altså at negativ omtale er bedre end ingen omtale.
Jeg tror desværre ikke at det holder med svampe og andre stoffer.

Dedikeret medlem

Vi får ihvertfald ikke en saglig debat igang hvis vi lader medierne føre ordet.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

hmm man kunne som dyrkke frestes til at sige og vad så om svampe blev ulovlige så for jeg da bare flere penge for dem da det bliver svært at skaffe men så igen så har man alle de dumme børn rendne hele tiden ellers thor jeg oxo at der ville være så mange der vil tåge roundt på svampe og lave lort,(jow my man jeg har lige skaffet nogle svampe og ja nu er det jo sejt at tage svampe for nu er det forbudt!!!! ej sådan skulle det heller ikke være.men jeg vil da mene at bare der kommer lidt godt ud med noget info i så er det beder end ingen ting

heller 1 fugl i hånden end 10 på taget

Medlem

Hellere en håndfuld friske svampe end 10 håndfulde ulovlige tørrede svampe.

Jeg er enig i, at det ikke kan tjene nogens sag at ulovliggøre svampe, men vil gerne forsøge at slå fast, at myndighederne i-n-t-e-t kan stille op!

Ok, at ulovliggøre tørrede svampe vil være irriterende, både for forhandlere og brugere, men i virkeligheden er der slet ikke noget problem.
Den dag de tørrede ulovliggøres, kan man bare købe dem friske i stedet - ganske simpelt. Lidt mere besværligt men meget lækrere og slet ikke noget problem.

Jeg har den idé, at det ikke er muligt at forbyde friske svampe, da det jo kun er de tørrede der er blevet "tilberedt".
Håber ikke jeg tager fejl!

/para

Dedikeret medlem

ja og hvis det er tøret psyller som bliver forbudte (som det er vist nu) så kan man frysse dem ned i stedet for ha ha ha, de kan jo ikke gøre friske svampe ulovlige(det er umuligt, hvordan ville de gøre det sende alle pouliti folk ud for at plukke alle svampne og så bagefter overhælde hele danmark med rouandup eller svampe dræber som oxo ville ødelægge danmarks natur nej nej nej,det bliver kun tøret hvis nu ellers kunne man sende dem ud til folk hvór de lægger i en sjat sprut,(så er de jo heller ikke tørret

Junior medlem

Geografisk sted: Skive, Danmark
Guffe... lær at stave...

I har fanme været optimistiske hvis i troede at i ville få noget godt ud af et interview med TVDK *G* - Og især hvis guffe kom "on the air" - han er ikke jordens smarteste fyr til hurtige replikker tilbage i synet på dem... nej nej nej...

Nu er der i det mindste en at skyde skylden på...

~Wiruz, The Digital Hippie

Dedikeret medlem

@wiruz Du er da en kegle !!! Hvad bilder du dig ind ? hvad har du nogensinde bidraget til den offentlige debat om svampe og rus midler ?

Det er godt der er nogen der vil stå frem mens vi andre gemmer os i vores jordhuler.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg kan ikke finde ud af hvordan man finder en fremviser til de der tvdk programer på tvdk`s hjemme side har i haft det samme problem kan jeg hjælpes eller er jeg bare fortabt mvh Billede

Medlem

Geografisk sted: Denmark
@Wiruz
Hvad fanden i helvede bilder du dig ind din nar?
Ville du have turdet stille sig op i offentlighedens søgelys for sagen?,,jeg tror det ikke. Jeg ville sgu selv være betænkelig ved det. Med andre ord: Respekt til Rolf!
Det vi har brug for er nogen som tør vise sig frem, og tale for sagen. Måske kunne Rolf ikke direkte smide svarene i hovedet på reporteren, og fanden er problemet med det???
Det sidste vi skal virke som, er voldelige og aggresive.
Konklusion: Wiruz slap da for fanden af!

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene

[This message has been edited by ADB (edited 28-02-2001).]

Junior medlem

Geografisk sted: Skive, Danmark
Hey - Det er sq da fedt at nogen står frem og fortæller om det - synd det blev tolket som det gjorde (har ikke selv set det, men hvis nogen har et link...)

men guffe (rolf dennis) var nok ikke den person jeg ville vælge til at tale for min sag...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]