Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Badtrip
Medlem

Geografisk sted: det rager ?
Lad os få nogle grove badtrip oplevelser frem, og jeg ved i alle har haft disse i større eller mindre grad. Det virker lidt som om badtrip er lidt af et tabuemne blandt tripperne...

personligt har jeg ikke oplevet det helt vilde( jeg har heller ikke trippet så frygtligt meget). Mr. paranoia har jeg da hilst på og fru. mindfuck =) fx. på mit første shroomtrip, havde jeg en periode hvor jeg var bange for at jeg var blevet sindsyg og aldrig ville blive "normal" igen... _ret_ ubehageligt...

------------------edit------------------
hmmm... kom lige i tanke om en (fortrængt) badtrip oplevelse, en uge efter først gang jeg trippede. Jeg havde været i byem, var blevet godt stiv, og så spiste jeg lidt hawaii, igen, men virkningen kom ikke, så jeg spiste lidt mere, jeg kunne kun mærke en meget svag virkning. Da jeg så kom hjem 2-3 timere senere kl lort og skulle i seng, blev jeg mega blæst. Det værste mindfuck jeg nogensinde har oplevet, ikke sjovt når man prøver at falde i søvn...

Efter den omgang er jeg blevet sat på plads...
---------------------edit-------------------

[This message has been edited by caqtus (edited 18-12-2000).]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det eneste rigtigt seriøse bad trip jeg har haft, var også på svampe. Efter en god dags druk havde vi taget en pæn mængde svampe, og begyndte alle 3 at trippe ret pænt. Trippet startede godt nok, men efter en times tid var jeg helt i noia-land. Jeg var nødt til at holde øje med alle skyggerne på en gang, da de ellers ville liste sig ind på mig - og de ville mig ikke noget godt! Jeg havde ikke lyst til at snakke meget med mine kammerater som trippede fint nok. Det endte med at jeg tog noget søvnfremkaldende og gik i seng. Det var slemt, men alligevel syntes jeg at det var interessant at analysere hvordan aftenen var gået dagen efter. Det skræmte mig ikke meget fra at trippe.

------------------
Only users lose drugs!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Yepsen,

har været der Billede

Du kan læse min trip rapport.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Junior medlem

Geografisk sted: lystrup, aarhus
Jeg har sq oxo være der, mm tror det er blevet til 3 slemme gange nu..

Her kommer lidt af dem så..

Mit første vilde badtrip var i festugen i år, mig og en af mine venner havde spist 5,2 gram svampe hver( ved ik hlet hvilke, men de virkede:-))
Vi havde siddet oppe på mit arbejde i lang tid, mendst trippede virkede, og lige før vi tog ned i byen, for at tjeckke stenmingen ud, tog vi lige 1½ gram mere, bare lige for hyggens skyld, det skulle jeg aldrig have gjort..
Da jeg kom ned i byen, fik jeg det meeeeget dårligt, jeg begyndte af få feber, rystede over hele kroppen, alle ting i hele verden, drejede rundt, helt vildt enda, kunne ikke fokusere på noget som helst...alle de folk der kom forbi mig, så helt vildt underligt på mig...
Lige med et, besvimede jeg i et par sec, havde lige sat mig ned på en trappe sten, for at få det lidt bedre, men det virkede ikke..

så jeg ville bare væk for gågaden, vi gik ned til vadestedet, og statte os på en bænk, og slappede af, ca. en halv time efter fik jeg det bedre, og nu var det bare fedt, at alle ting kørte rundt:-)

Det meste underlige ved det trip, var en følese af at jeg sku på toilet hele tiden,men at jeg så ikke sku alligevel...rigtig skummelt..

Næste badtrip er det værste ind til vidre..

På en trip tur ude hos mig, havde h, mig og min kæreste fundet på at vi skulle knalde et par frimærker... ( min kæreste havde ikke prøvet stoffer før, men vi var alle klar:-))
Trippet var totalt fedt, rigtig meget enda,indtil at jeg gik udenfor og røg på smufr`s joint, en rigtig mother fucker skunk joint, tror skunken hedder northern light, eller sådan noget.
MM det gik oxo fint, indtil jeg fik de vildeste farver, jeg kunne se alt, det så ud som om at jeg var ude i verdensrummet, og alle stjerner kom i mod mig, på det tidspunkt kunne jeg ikke se noget somhelst ud over farver og mønstere, altså intet virkligt...rigtig ledt...

Jeg så f.eks. dødninge hovder, små mænd der fortalte mig at jeg var ved at blive sindsyg, marsmænd, en masse underlige ting, f.eks. så jeg et teledk logo i et træ, helt vildt underligt...

det vart starten af mit badtrip, det viste sig at blive vildere endnu..

Jeg var nød til at løbe rundt i hele haven, for at få det hele til at blive bedre, men det hjalp ikke...

Jeg gik ind i huset igen, og lige med det samme fik alle mine venner, blå hoveder, og mit ur blev en eller anden vild uv farve...
alle ure i huset, kørte rundt, og stole og borde fløj imod mig...

Jeg kunne intet gøre, vi var vist 7 der trippede den aften, og der var kun en der ikke fik det dårligt der...

Jeg gik ind i mine forældres seng og lagde mig, forsøgte at få det hele til at gå over, og lovede mig selv aldrig at tage lsd og skunk/hash sammen igen..

På et tidspunkt sagde jeg til mig selv..

Hvis dette bare bliver ved i 1 time mere, så begår jeg selvmord, så dårligt havde jeg det..

Men efter ca. 2½ times vildt badtrip, fik jeg det bedre, og kunne nu joine resten af forsamlingen, og hygge lidt med dem...

da jeg gik i seng 4 timer efter, havde jeg stadivæk en lille smule farver, men det gik over...

jeg troede aldrig jeg ville komme ud igen, rigtig ubehaligt...

wil/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg havde også på det badtrip der er en rapport om en idé om at det ville vare evigt det lyder til at det er noget som mange tumler med !!! Men det der emd at man er klar over at det vare evigt lyder jo også til at man er normal nok !!!! Jeg tror at det der fik mig til at få det bedre var da jeg fandt ud af at jeg stdig kunne komunikere med andre jeg vidste der jeg ikke var "tabt" en fed fornemmelse for øvrigt efter ½-5 timer (aner det ikke) badtrip og mindfuck !!!

------------------
Støt fri hash !

Junior medlem

Det klammeste bad trip jeg har haft var på en e pille jeg ikke ved hvad hed, men den var tyk og gul. Jeg kunne ikke forstå hvad folk sagde til mig, ordene lød som om de blev sagt baglæns. Foruden det kunne jeg se bagud, mens jeg gik fremad - det var for klamt, og jeg troede at mine arme var sat omvendt på !! Heldigvis var jeg ikke alene men sammen med en god ven, og vi fik snakket det af.

Medlem

Yeps Briller, det var satme et BAD trip vi oplevede.

Derudover har jeg besvimet en 3 gange efter at have trippet. Det var satme ikke sjovt!

------------------
XTC
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 13:52, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Argh!

Jeg ville sgu også få badtrip hvis jeg så et teledanmark logo i et træ! Spooky!

Ellers har jeg kun haft det få gange, det jeg husker bedst er da jeg åd knap 2,5 gram hawaii-drenge... (dengang der var masser af dem på staden) - Halluerne var sindssygt voldsomme, men det der ga' mig specielt bad trip var den gode gamle tanke: "Jeg bliver aldrig normal igen, når jeg vågner i morgen er jeg lige så væk som jeg er nu"... det varede dog kun en times tid (som føltes som et år), og derefter gik det op ad igen! Billede

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg har haft et enkelt reelt bad trip...det var osse klassikeren "jeg bliver aldrig normal igen" , jeg var parat til at ringe rundt til hele familien og sige jeg var blevet sindsyg! jeg besluttede det var en tand for lamt så røg jeg en masse skunk hvilket ikke gjorde det meget bedre men så kunne jeg falde i søvn hvilket var ret dejligt!!!. siden har jeg flere gange været tæt på at ende samme sted men man lærer lissom at genkende tegnene på et bad trip og så er det ellers bare at danse sig glad igen, det virker i hvertfald for mig. sjovt nok synes jeg det har været de trips der har lagt lige på kanten af det fede man lærer mest af, så får man både positive og negative ting gravet frem om sig selv.

------------------
"I became tuned in on the network of neurological and cellular wisdom's that radiate at hundreds of millions per second".

Det eneste desideret badtrip jeg har haft var da jeg kom til at overspise nogle e piller kaldet MITSUBISHI - super udgaven, heh heh, jeg mistede synet i et par timer og havde træls ondt i maven, men ellers ikke rigtig noget badtrip agtigt.

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg har oxo haft et giga bad trip (jeg tænkte faktisk oxo på turen til mosegård om jeg skulle skrive at jeg ikke kom aligevel da det gik op for mig at der var en højer mening med det hele, og jeg var på seriøse bad trip og jeg begyndte oxo at opleve nogle af de ting jeg havde læst om bad trip af andre mennesker, kunne til sidst heller ikke engang forstå mine egne tanker (trovde nermest at jeg var ved at blive født igen det må have været en lige så slem som at blive født (meget under lidt at man kommer til at tænke på ens fødsel og vad mon man for ud af livet samt hvordan tænker jeg om 10 år,og hvordan kunne alt i hele univærset være at internet var blev lavet og hvordan mon det var at trippe med de mennesker og vad kunne gå galt på sådan en tur,på et tidspunkt var jeg i en verden kun af faver som var vildt syret, (på det tidspunkt var der ikke noget der hed vand og ild ovs. der var bare faver,(og så kommer chokket nr man vågner op et andet sted en man forsvandt,(jeg sage til mig selv op til 1000 gange det her gør jeg aldrig mere,(den rus jeg havde på de hawhaii,meget alla meskalin ud fra vad andre mennesker har fortalt mig om meskalin, den rus var over hovdet ikke noget med mexikanske svampe at gøre, den var bare slem og jeg tænkte faktisk oxo på om det ville blive blive ved for altid,

Junior medlem

Geografisk sted: Centrum
jeg har kun et bad tripper jeg husket særlig god det er et hal år sidn nu en sen fredag efftermiddag hvor jeg have taget et 200 mcg. mærke og på et tidspunkt under trippet følter jeg at stolen jeg sad i hold mig fast, spooky!!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmm det med at besvime og det med at ens ur ser meget mærkeligt ud og ikke vil vise en hvad kl. er plus det med at tiden går ufatteligt langsomt, har de fleste da vidst prøvet.

Jeg har før prøvet at sidde på en stol og bare glo i en times tid hvorefter jeg spørger en af de andre hvor lang tid jeg egentligt lige sad der og han så svarede få sekunder. that was spooky.

har kun haft et vildt seriøst bad trip, damn det var sku lidt for meget noia og mindfuck.
ikke sjovt at blive angrebet af skygger mens man er et trafiklys som ikke virker så alle bilernew støder sammen. *GGG*

------------------
Det smager af vindrue kerne olie

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Jeg har aldrig prøvet noia men det gose gamle mindfuck dukker ofte op under mine bad-trips.

En anden sikker person, som er mine bad-trips svar på melodi grand prix's Kjeld Heick, er en skummel skelet-agtig fyr.
Han komer som en hallu når jeg lukker øjnene. Han har en stor bredskygget hat på og han kigger altid nedad i starten. Derfor kan jeg ikke se hans ansigt. Pludselig løfter han langsomt hovedet og hans ufatteligt klamme ansigt kommer til syne. Han smiler altid skummelt som om han ved noget som jeg ikke ved. Efter ham var et bad trip som regel på vej.
Nu har jeg dog lært at komme over Hr. Skumlesen, som jeg kalder ham, og trippe videre i smølfeland bagefter *GG*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Halifax666: Tænker du aldrig over hvem eller hvad "hr. Skummelsen" repræsenterer.

Jeg tror ikke på Badtrip og Mindfuck - derfor får jeg det heller aldrig?

svampe, kaktus m.m. giver meta-fysiske/spirituelle oplevelser der engang imellem kan være ubehagelige at konfrontere!

Der er ingen grund til at panikke - prøv istedet at lære af dine oplevelser i den anden verden.

At trippe handler ikke om at have positive mindfuvks eller halluer, men om at få erkendelse.
Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Dedikeret medlem

jeg får sgu bad-trip/depressioner hver gang jeg ser et teledanmark-logo....!

ikke haft de vilde bad-trip... har haft nogle ubehagelige virkninger/tanker.. men har kunnet vende dem til noget godt... eller bare forsøgt at nyde farverne.

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART... =-
www.smurf3000.com

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@Zionboy Det er første gang jeg møder en med-tripper der også tror på hallucinogeners spirituelle effekt. På trips har jeg for eksempel set psykiske spor fra før i tiden. I dette tilfælde var der tale om en mand og en kvinde klædt i sort tøj. Kvinden havde en hvid kyse på og tøjets udformning var alt sammen meget gammeldags. Jeg tror ikke at de var egentlige lysvæsner fra det astrale plan (de prøvede ikke at skabe kontakt men iagttog bare) men snarere psykiske spor, forårsaget af en meget stærk hændelse i tidligere tider (det var et meget gammelt hus jeg trippede i)

Ved anden lejlighed har jeg været i stand til at se andre menneskers auraer. Da vi dagen efter tydede min vens aurafarver vha. en bog passede de perfekt på hans sindstilstan på det pågældene tidspunkt.

Når jeg fortæller de fleste om disse oplevelser påstår de at jeg har taget for mange svampe, men jeg er altså overbevist om at man gennem svampe og andre hallucinogener bliver mere åben overfor bla. kontakt med andre åndelige planer.

Medlem

Halifax666 - Grunden til at jeg trippede var mest af alt, at opleve noget spirituelt. Jeg er et meget jordbunden menneske men med en fantastisk fantasi. Jeg tror ikke på noget , som ikke kan bevises videnskabeligt, men DAMN jeg ville ønske at der var et større spirituelt plan til... Men ack efter mit bad trip har jeg li'som mistet lysten til at trippe, så jeg finder nok aldrig ud af det. På den anden side set skal man aldrig sige aldrig. Hvem ved Billede

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 13:52, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Halifax666:

Når jeg fortæller de fleste om disse oplevelser påstår de at jeg har taget for mange svampe, men jeg er altså overbevist om at man gennem svampe og andre hallucinogener bliver mere åben overfor bla. kontakt med andre åndelige planer.
<HR></BLOCKQUOTE>

Selvfølgelig Halifax666 - det var da ikke uden grund at de fleste samfund i tidernes morgen benyttede svampe religiøst. Der findes masser godt og sagligt litteratur om dette emne!

svampe er kompliceret væsner der er meget svære at forklare eksistensen og udviklingen af - måske prøver de at fortælle os noget...
Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]