Jeg har sq oxo være der, mm tror det er blevet til 3 slemme gange nu..
Her kommer lidt af dem så..
Mit første vilde badtrip var i festugen i år, mig og en af mine venner havde spist 5,2 gram svampe hver( ved ik hlet hvilke, men de virkede:-)) Vi havde siddet oppe på mit arbejde i lang tid, mendst trippede virkede, og lige før vi tog ned i byen, for at tjeckke stenmingen ud, tog vi lige 1½ gram mere, bare lige for hyggens skyld, det skulle jeg aldrig have gjort.. Da jeg kom ned i byen, fik jeg det meeeeget dårligt, jeg begyndte af få feber, rystede over hele kroppen, alle ting i hele verden, drejede rundt, helt vildt enda, kunne ikke fokusere på noget som helst...alle de folk der kom forbi mig, så helt vildt underligt på mig... Lige med et, besvimede jeg i et par sec, havde lige sat mig ned på en trappe sten, for at få det lidt bedre, men det virkede ikke..
så jeg ville bare væk for gågaden, vi gik ned til vadestedet, og statte os på en bænk, og slappede af, ca. en halv time efter fik jeg det bedre, og nu var det bare fedt, at alle ting kørte rundt:-)
Det meste underlige ved det trip, var en følese af at jeg sku på toilet hele tiden,men at jeg så ikke sku alligevel...rigtig skummelt..
Næste badtrip er det værste ind til vidre..
På en trip tur ude hos mig, havde h, mig og min kæreste fundet på at vi skulle knalde et par frimærker... ( min kæreste havde ikke prøvet stoffer før, men vi var alle klar:-)) Trippet var totalt fedt, rigtig meget enda,indtil at jeg gik udenfor og røg på smufr`s joint, en rigtig mother fucker skunk joint, tror skunken hedder northern light, eller sådan noget. MM det gik oxo fint, indtil jeg fik de vildeste farver, jeg kunne se alt, det så ud som om at jeg var ude i verdensrummet, og alle stjerner kom i mod mig, på det tidspunkt kunne jeg ikke se noget somhelst ud over farver og mønstere, altså intet virkligt...rigtig ledt...
Jeg så f.eks. dødninge hovder, små mænd der fortalte mig at jeg var ved at blive sindsyg, marsmænd, en masse underlige ting, f.eks. så jeg et teledk logo i et træ, helt vildt underligt...
det vart starten af mit badtrip, det viste sig at blive vildere endnu..
Jeg var nød til at løbe rundt i hele haven, for at få det hele til at blive bedre, men det hjalp ikke...
Jeg gik ind i huset igen, og lige med det samme fik alle mine venner, blå hoveder, og mit ur blev en eller anden vild uv farve... alle ure i huset, kørte rundt, og stole og borde fløj imod mig...
Jeg kunne intet gøre, vi var vist 7 der trippede den aften, og der var kun en der ikke fik det dårligt der...
Jeg gik ind i mine forældres seng og lagde mig, forsøgte at få det hele til at gå over, og lovede mig selv aldrig at tage lsd og skunk/hash sammen igen..
På et tidspunkt sagde jeg til mig selv..
Hvis dette bare bliver ved i 1 time mere, så begår jeg selvmord, så dårligt havde jeg det..
Men efter ca. 2½ times vildt badtrip, fik jeg det bedre, og kunne nu joine resten af forsamlingen, og hygge lidt med dem...
da jeg gik i seng 4 timer efter, havde jeg stadivæk en lille smule farver, men det gik over...
jeg troede aldrig jeg ville komme ud igen, rigtig ubehaligt...
wil/
|