Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 14:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ethnoplanet
Ethnoplanet.......Smartshop.........Smart for hvem?

For kunderne, selvfølgelig, nu kan man købe shrooms og andre spændende ting på ethno, helt lovligt, men ok hvor ligger fejlen så?

FEJLEN:

1: Tørret San Pedro, juhuu tænker man, 25 gram for 200 kroner, lyder som en fed pris ikke - men ak - hvis man skal have bare noget ud af et mescalin trip ved brug af tørret San Pedro skal men squ spise 100gram tørret materiale, det vil sige 800kroner og det er bare for et moderat trip deriomd ved et stærkt trip skal man bruge det dobbelte, det vil sige 1600 kroner, det er så logisk at ethno har tørret San Pedro det er jo det de kommer til at tjene kassen på ikke, fordi Peruvian Torch er jo ca. 3 gange så stærk som San Pedro og Peyoten er næste 4 gange så stærk, så, hey hvorfor sælger de den dårlige kaktus, de lede kapitalistsvin......

LIDT KAKTI INFO:

Dosage for Mescaline hydrochloride
threshold 100 mg
light 100 - 200 mg
moderate 200 - 300 mg
strong 300 - 500 mg
heavy 500 - 700 mg

Lophophora williamsii (peyote) - 300 mg / 27 g dried material
Trichocerus pachanoi (San Pedro) - 300 mg / 100 g dried material
Trichocerus peruvianus (Peruvian Torch) - 300 mg / 37.5 g dried material

Onset : 45 - 60 minutes
Peak : T + 4 hours
Duration : 4 - 8 hours
Come Down : 2 - 4 hours

Ahaaa tænker man så, de er fuskede, selvfølgelig er de det, I Goa (lamt eksempel) kan man købe 4 dages meskalin trip til 8 mand for ca 1/10 af hvad et stærkt san pedro trip koster hos ethno, rundt regnet så ville det være muligt at være 8 mand på mescalin i over en måned i goa for 1600 kroner, og så skal man lige regne mad og billetter med så bliver det nok cirka en 5000 kroner pr mand, men så er man osse på mescalin i 40 dage, spiser den gode mad og bor i et pænt lejet hus og ryger den bedste weed hverdag - hvis man skulle trippe 8 mand i 40 dage med ethnos priser ville det koste omkring (regner 2 trips pr dag): 1024000 kroner bare for meskalinen, så skal vi have 40 dages lækker hus med og det bedste mad der er til at opdrive for penge,så bliver det nok omkring de 1,300,000kroner, men hvis man tager til goa 8 mennesker koster det cirka 40000.........

Tænk lidt over den!!!

FEJL 2: Mexi svampe

Doktor skod svamp to the rescue, spis 10 gram og ked dig ihjel, spis mere og bræk dig, burde det slogan være fordi mexier holder bare ingen steder, det er den svageste mest klammeste svamp ever, Hawaiierne de har er nok cool nok, men hvor er de danske/islandske det er dem der er gode, hele sommeren vender folk sig til mexi-pis og til efteråret når de så plukker den danske bliver de sindsyge fordi de ryger på trip, hallooooooooo, det passer ingen steder hen det her...............

FEJL 3: Priserne, Priserne, tag f.eks Ephedra supercaps, garanteret for at de købte et glas med 1000 i, så koster sådan en kapsel 7 cent - det svarer til, ingen penge, men 10 kostede alligevel 70 ,vågn dog for fanden op ............... Kig på deres priser, og græd, den holder ikke, de holder ikke, fordi de er kapitalistiske, med idet at det er de billigste er der næsten ingen der benytter sig af Indra eller Soma, fordi ethno er billigst, men alle de svampe jeg har købt hos Indra har virket, jeg kan ikke sige det samme om Ethno, anden ting, dosering på svampekapsler (2-8) ja ak, så køber man 5pakker, altså 40 caps, ogæder dem alle sammen fordi der står jo bare 2-8 og da man spiste 8 skete der ikke noget, vel,altså for fanden, hold op med det og lav noget kvallitet, f-eks, DANSKE PSYLLER

Hilsen EGO(n)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Yaps, deres priser på Cap'sne er uvirkelige, men hvis man bare køber Ephedra ekstraten..så er de sq gode nok!

Me...Out!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
TIl Ego..
Hvis du er utilfreds med priserne så handel et andet sted.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])

800,- for et meskalin trip er vel standard pris...

og mexi svampe er sgu okay.. måske bare dig der har fået noget lort ?
Mine erfaringer med danske er ikke en skid bedre end de mexikanske, dog behøver man ikke at æde så mange gram, men selve trippet er sgu ikke på nogen måde bedre.

Alt i alt synes jeg sgu ethnoplanet har nogle gode produkter til rimelig priser..

selvfølgelig vil det være billigere at finde i udlandet.. men sådan er det jo altid.

/TM

[ 03 Maj 2001: Besked ændret af: TruckerMuffin ]

EGO gør som mig, dyrk lortet selv og drop brokken. Hvis jeg skulde sælge mine kaktuser (hvilket jeg ALDRIG ville gøre) blev de sku også dyre. Hvis jeg har til det så må folk få et skud og så kan de selv gå og pusle om den til den kan spises. Men nej folk har travelt og skal helt nå at tage lidt af det hele inden weekenden er over. de skal fa.... også ha' lov at betale for det.

Så dyrk det selv - det er der også bedre karma over.

MVH
Piercer

PS jeg skal ikke kunne sige om etnoplanet sælger dårlige ting, jeg har aldrig købt noget af det jeg spiser i en butik. Dyrket selv eller af venner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@EGO,
jeg har snakket med gutter på Ethnoplanet omrking deres tørrede San Pedro. Den de har er renset for både den inderste ubrugelige stamme og for torne - efter deres udsagn er en passende begynder dose omkring 25-30 g. Jeg tror at de tabeller du nævner ofte omhandler kaktus med både stamme, skind og torne - eller hedder det pikke!
Anyway nu har jeg købt en prøve - og hvis vejret holder, så prøver jeg i morgen. Første gang med mescalin.
Selvfølgelig er Ethnoplanet kapitalisktiske, men nævn mig en forretning der ikke er?

(Ryger Smiley)

Medlem

EGO. Jeg synes du engang pralede af at kunne skaffe masser af danske psyller. Du har endnu ikke svaret på de par mails jeg sendte.

Men ok, måske var det bare gødningshat du havde tryllet frem.

/para

Medlem

Hehe Zion PIKKE! mener du iike pigge.

LÅÅL

Ego> Sig mig lige engang... Hvor kan du få det tørrede kaktus billigere? I GOA, tjaaa, det lyder lidt langt væk for mig i hvert fald.
Jeg ved ikke om du har tjekket andre kommercielle steder hvor du kan købe dette, men prisklassen er på dette niveau.

Hvis det passer hvad zion siger, så er det faktisk et ret billigt kaktus baseret meskalin trip du kan købe hos ethnoplanet.

Hvis du er så utilfreds, så kan du jo selv have bøvlet med at dyrke det. Ellers kan du tage til goa og hente noget til os.

btw... jeg synes de sælger deres svampe til ret billige priser, jeg kan huske da 3 g. cubensis kostede 200 kr. hvilket de stadig gør i Soma.

Hygge
Martin

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg husker indra for kvalitet (de dyrkker oxo deres selv og de skulle være meget nye. i forhold til andre's.jeg kunne godt forestille mig at ethnoplanet købte fra et eller andet firama som har haft dem til at legge i et stykke tid og så bagefter til ethnoplanet med dem. jeg tog en gang 2g af deres peru svampe som skulle være "meget" bedere end aldmindlige mexikanse. men akk nej intet skedte ud over at jeg skulle på lokum.samt dem jeg solgte nogle til kom ret hurtingt igen og ville have deres penge så.jeg syntes fandme ikke svampe trip skal gøres op i penge. så hvis man vil have kvalitet så må man betale for det,og hvis man kan tage sig til takke med ugen tilbud så er det da fint.for mig er det smag og behag,jeg syntes sq bare de skulle tage sig sammen før de for ødelagt det hele.smart drogs og svampe på samme hjemmeside er sq ikke så fedt.jeg syntes helt klart de skulle lave 2 firama i stedet for.et sted med regtik urter og svampe (lige som indra). og et andet med alt mulig og så de smart drugs der er forsvarlige.(noget i stil med det ethnoplannet er i dag) (ugen tilbud's firama)
for for en anden sag's skyld ego så syntes jeg lige du skal ringe til soma og høre hvad de tager for deres tørret kaktusser. (1600) for sand pedro trip.og så kan alle børn og båd flygtninge vandre lige ind i butikken og købe det.ved ethnoplannet skal man da i det mindste kunne læse.

alt her fra

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så fik jeg prøvet mescalin!
Der kommer en trip rapport - når jeg får tid.

Jeg har aldrig oplevet noget ligende, 25 g i kapsler frigav et guddommeligt trip på næsten 15 timer. Jeg har endvidere anbefalet Ethnoplanet-drengene at sætte prisen op...
Denne kaktus er guddommelig - ikke som noget andet jeg nogensinde har prøvet, derfor skal den heller ikke være tilgængelig for alle.
Svampe er sjove, men kaktus er på ingen måde for sjovt.
Prøv kun dette hvis du mentalt er parat til at forstå verdenen.
@EGO: Dette må du prøve, så vil du forstå at du kun er en lille brik i en større sammenhæng.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm.. noget af en prisstigning fra 200,- til 600,-

Zion i og med du anbefalte ethnoplanet og sætter priserne op, aftalte du vel også at du skulle have del i overskudet.. ??

ja de er sku da de syget ethno har lavet i nu [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] fra 200 til 600 .så tror jeg jeg går ude i min have og tørre 5 kg kaktus .så vil jeg være rige.ja de skulle være et fedt trip men 600 .de styre ikke ......

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Juhu r det bare mig eller lader man frivilligt være med og fortælle en butik de skal sætte varene op???

fatter man jo ikk i stedet for at lade dem blive til 200, så vi andre også kunne nå og få nogle af dem. gider satme ikk give 600 for dem... hvad enten trippet r der eller ej...!!!

mvh "gutten der ikk fatter man ligefrem opfordrer butikker til og sætte priserne op fordi man har fået sin egen lyst styret" [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Uanset hvad stemningen her er, så er 600 kr en pris der har sin berettigelse. Desuden er ethnoplanets tørrede det samme som fås andre steder til 800-1000 kr.

Det er et helt nyt produkt, der lige skulle "testes" før prisen blev endeligt fastsat. Sådan blev det i dette tilfælde. Jeg beklager hvis nogen finder det mærkeligt, men med et sådan produkt duer "mainstream" altså ikke, da det ikke bare er legetøj.
De der mener andet ved ganske enkelt ikke hvad de har med at gøre.
Og Zion har egentlig intet med det at gøre, så skån ham bare.

Vh

Para

[ 07 Maj 2001: Besked ændret af: para ]

Medlem

jaja... betal bare gladeligt 600 for det... jeg gør det ikk i alt fald.. så hellere gøre som piercer... dyrke sine egne..

Mvh OozemaN

PS. Para kan du ikk lige give svar inde under hamp/northern light special også... nogle spørgsmål derinde om andre af ethnos fantastiske produkter!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjaa. hvad kan jeg sige!
Det ville da være rart med en smule af overskuddet, men jeg er faktisk ligeglad.
Oplevelsen af mescalin, er usammenlignelig - og kan frembringe stor visdom hos de rigtige mennesker. Jeg anbefalede Ethnoplanet at sætte priserne op, så kaktus ikke ender som svampe.
Idag er svampe blevet tilgængelige for alle - hvilket i sidste ende også vil frembringe et lovforbud! Jeg kan godt forstå at visse politikere ønsker et sådant forbud, når man på staden sælger svampeshots!
1.5 psilocybe cubensis blandet med 2 cl. vodka. 5 stk. shots 500 kr. Hvad er det for noget! Disse planter skal behandles med respekt og ikke gøres til noget popolistisk lort!

som Oozeman siger: fatter man jo ikk i stedet for at lade dem blive til 200, så vi andre også kunne nå og få nogle af dem. gider satme ikk give 600 for dem... hvad enten trippet r der eller ej...!!!

Det er hele min pointe!

jeg kunne som menneske simpelt hen ikke tillade at kaktus bliver mainstream. Spøt på mig - eller spar sammen. Det er ikke bare et TRIP, men en ethneogen/åndelig oplevelse.

(Ryger Smiley)

Medlem

--> Oozeman
Helt ærligt, så kan du ikke forlange at jeg skal sidde her hele tiden og kommentere produkter. Jeg er sgu ikke en reklamespot for Ethnoplanet, men synes psychedelia er et fedt sted hvor erfaringer samles.
Produktspørgsmål kan rettes til de adresser, der findes på siden.

Og hvis du hentyder til det spørgsmål Smurf3000 har stillet, kan jeg kun sige, at spørgsmålet vist allerede er besvaret. Der er forskel på den måde planter spirer og er i vækst på - gudskelov da.
Men ellers ved jeg ikke helt hvad du antyder. Ingen produkter ligger på lageret og samler mug og vores leverandører har varer af 1. kvalitet - det er jeg helt overbevist om.
Ok, som alle andre forhandlere af svampe har vi en sjælden gang imellem fået svampe, der ikke levede op til kvalitetskravene, hvilket vi faktisk gør et stort arbejde for ikke sker. Og nej, jeg mener ikke vi har noget som helst at skjule overhovedet.
Men skriv endelig til mig privat, hvis du har noget at bemærke.

Para

Medlem

Geografisk sted: Denmark
@zionboy

Det er sgu da godt at vi dig, så vi andre ikke vil kunne begå fejl ved brugen af stoffer! Hvordan kan du retfærdiggøre at du måske har umuliggjort et vidunderligt trip for os andre??? Mener du hermed at vi ikke kan tåle det? Hvad hvis det var muligt for mig at sætte priserne op på alle svampe med 5000% bare fordi at jeg havde fået min del og at jeg ikke synes at andre skulle bruge dem, ville du så synes at det var rimeligt?

Medlem

para det jeg mener det r at du må da lige tage og gå over til noed alt/intet noed med det hvad du besvarer fra ethnoplanets synpunkt og det du ikk gør... det kan da ikk passe du engang imellem kan forklare ting om ethnoplanet og andre gange ikk kan... du må da enten sige noed eller slet intet!

OozemaN

Medlem

Ja, det har du egentlig ret i. Jeg bliver bare gentagne gange spurgt mere eller mindre direkte.

para

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]