Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 09:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Musik?
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvaffornoet musik kan i vatos lide at bumpe når i tripper? Selv holder jeg meget af at høre noget mean gangsta-shizz når jeg tager en tur ud i rummet. Det kan for eksempel være B-Legit, Mac Sheezy, E-40, B.A.N.G.E.R.S., osv. Helst med meget voldelige og sexistiske tekster. Ikke noget af det hippie-shiznit til papo chulo her, nej tak. Gangsta-rap programmerer mit trip, så jeg bliver hårdere, ondere og mere vicious. Stone Cold Killa! Bruger i musik til at vække andre følelser hos jer selv?

Dedikeret medlem

Ionk....
hvad tripper du på...???

ville aldrig udsætte mig selv for den slags jammer!! og sløve rytmer og mangel på lyde...

"Woowoo motherfucka, killl,, *BANGBANG*,,, kill... Wooowooo...." imens en tyk sort gut bøvser hårdt i en anden mikrofon....

Neeej du,
jeg plejer bare at dosere rigeligt med psy-trance og Goa når jeg tripper/er blæst.

men hvis man bare sidder og ryger med en flok der hører den slags musik kan det da gå an ... men aldrig hvis det var efter min mening.. hehe

Psychedelia Gay Overlord

OK, jeg tripper på svampe, meskalin, LSD, whatever jeg kan få fat i. Det er OK at du ikk bryder dig om det musik, selv er jeg ikke til Goa, osv.
Hvad er det du får ud af at høre den psykedeliske trance? Hvilke egenskaber er det det får frem hos dig?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
når jeg tripper er det for at have det rart ikke for at rende rundt og spille smart/hård de menesker giver mig badtrip og heller ikke hårt musik det gør mig agresiv og får mig ikke til at have det godt så jeg hørre rar musik gerne gammel syret hippie musik fks pink floyd doors hendrix eller lækker musik soul hephop guro eryahkahbado lauran hill musik der går mik glad jeg har ikke brug for at spille hård og smart det er kun usikre
menesker der har brug for det mvh. doeneg

ps. gangster rap er da sjovt nok at hørre en gang imellen
og også syret techno med animation

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg hører kun psy-trance og Goa når jeg tripper. Hvis man danser løs til det på E kommer man let i trance, og så lyder musikken endnu federe, og man kan bare blive ved og ved med at danse løs. Det er det fedeste ved psy-trance og Goa. Det lyder også helt vildt fedt på svampe og syre. Det er som om man bedre kan mærke musikken når man høre det mens man tripper.

Gangsta rap hører jeg ikke så meget af, men det er okay når jeg er skæv.

Venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
klart der smurf..lad os få gang i noget psy trance...jeg kan slet ikke forestille mig at trippe til rap det holder slet ikke næ du prøv og hør noget tungt psy trance næste gang du tripper...du vil helt sikkert aldrig hører andet....TRO MIG HÈ HE

jeg har det sku sådan hvis jeg ikke kan hører en dosis trance om dagen bliver jeg skør..(tænk at man kan få abstinenser efter musik [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hip hop er fedt hvis man ryger/drikker.men til trip er det bare om at få nogle mærklige lyde på bordet.best hvis lydne er smukke og engle simple. psy trance,ambient /goa,sådan noget fuck du høre dankdawg er da til at blive sindsyg af og så er det endda uden at tage svampe eller blå benzin eller hvad du udsætter din krop for.

citat dankdawg
meskalin, LSD, whatever jeg kan få fat i

du skriver det på en måde som for mig at tænke på at du er en fuldstendig lige glad en,der bare skal være blæst. har du ingen respekt over for dig selv.
den musik og den holdning.gad jeg nok ikke og have med på trip turen.
min mening

Dedikeret medlem

hvis man vil værre blæst så snif benzin det koster kum 7 kr par liter og der virker siger de ik så kloge held og lykke

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Trance musik, Delerium...Cosmic Gate...Sunbeam...Raumfahrer etc.

Insane psychedelia user!

Vel hver sin musik til hvert sit trip. Når jeg drikker hører jeg alt, goa er godt til psykelics, rave og tekno er fedt til energizers eller også en god gang speedmetal eller punk, så rykker jensus.
Men jeg hører sgu næsten alle former for musik bare det ikke er for ensformet og pop/dance [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg er bestemt ikke en poper men men når jeg er stiv og skæv kan mtv RnB værre for fedt
at stene til jeg kan nesten komme i trance af nogle af de poptøser i må ikke sige det her vidre så bliver jeg barre flov. mvh doeneg

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Cd'en: Den niende indsigt
Styrer for hårdt, prøv den og få urmennesket frem i dig!!!
DR-D
Keep the world smiling!!!!!!!

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Jeg er nu mere til noget trance-goa-pink floyd-metallica

Men når jeg tripper hører jeg sku noget med knald i, som sætter gang i kroppen, såsom goa techno

Psychedelia Gay Overlord

Guffe skrev:
'hip hop er fedt hvis man ryger/drikker.men til trip er det bare om at få nogle mærklige lyde på
bordet.best hvis lydne er smukke og engle simple. psy trance,ambient /goa,sådan noget fuck du
høre dankdawg er da til at blive sindsyg af og så er det endda uden at tage svampe eller blå
benzin eller hvad du udsætter din krop for.

citat dankdawg
meskalin, LSD, whatever jeg kan få fat i

du skriver det på en måde som for mig at tænke på at du er en fuldstendig lige glad en,der bare
skal være blæst. har du ingen respekt over for dig selv.
den musik og den holdning.gad jeg nok ikke og have med på trip turen.
min mening'

- fedt at tage bevidsthedsudvidende stoffer og så alligevel være så indskrænket. jeg rakker da ikke ned på det du hører, selvom jeg ikke rykker på det. at jeg tager hvad som helst har nok mere at gøre med den indre styrke jeg har, en respekt for mig selv. Bare fordi du er en lille kylling der bad-tripper bare du kigger på et frimærke, betyder det jo ikke at det er os alle sammen der er sådan nogle tøsedrenge. hell....jeg tager gerne ting jeg ikke aner hvad er...fordi det er sjovt og jeg er ligeglad. guffe, udvis lige lidt respekt, jeg talte pænt til dig, tal pænt til mig, ikke? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Og styr så lige den der puritanske holdning.

Medlem

Geografisk sted: Århus,DK
Trippet til børnesange i lørdags, det var da alt for grinern, prøv det frender!!
Lige før jeg så dyrene/væsnerne der sang!

F(r)ed ud

Medlem
Brugeravatar

jeg plejer nu at trippe til Tekno... men jeg hører altid tekno, lige fra jeg står op til jeg går i seng.... men en ting jeg aldrig gør, det er at sidde og høre på violin imens man tripper, det prøvede vi engang , min veninde synes det var fed...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Dankdawg, du lyder som en der virkelig ville have godt af at trippe på E. Prøv det, det er for lækkert. Så blir man venlig og kærlig, det er meget federe end at være en hårdere, ondere og mere vicious Stone Cold Killa. Og så prøv at høre noget Goa eller Psy-trance til, så finder du ud af hvorfor næsten alle herinde på boardet hører Goa og psy-trance =)

Analog og Tina--> Jeg har det sku på samme måde som jer med techno og trance. Jeg er for længst også blevet hooked på psy-trance og Goa. Det er klart de to fedeste former for Techno.

venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
elektronisk musik ER bare det fedeste hehe
ingen diskution om det..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

feel the beat into hypnosis......... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
hey derude!

generelt forstår jeg ikke folk der begrænser deres musiksmag til en eller to genrer

engang imellem kan jeg få lidt for meget af at være loved up på E, så er det sq fedt at gå afsides, finde sin md frem og blæse noget sepultura gennem hjernen, så får man sq kontakt til hvad der virkelig betyder noget her i verden, det er osse fedt nok at cruise rundt (med chauffør [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )på shrooms, ryge fede og sidde og blive ond af noget hardcore rap, tro nu ikke jeg mener ond som voldelig, jeg afskyr enhver form for vold, man kan sagtens være ond uden at udøve vold, der findes værre ting man kan gøre ved folk end at slå dem!...*G*, nå nok om at være evil, for det meste er jeg en happytripper, det bliver jeg når jeg hører psytrance, en sjælden gang kan det ske jeg går i "onkel rar" mode...det får i forhåbentligt at se på tripturen!...og hvad er det så lige psytrance gør ved folk, jeg fik en åbenbaring i et trip for nogle uger siden, det slog mig som værende den største sandhed i verden da jeg kom på det *G*

psytrance er musik, musik er lyd, lyd er bølger af partikler der bevæger sig, i psytrance genren har man fundet frem til den bølgelængde der ligepræcis trænger igennem hjerneskallen men ikke ud på den anden side igen så de resonnerer i skallen på en og sætter hjernen i gang!

musik er sq genialt, det kan bringe mig i hvilken som helst stemning, good or evil.

[ 21 Maj 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Goa/Psytrance - Altid når jeg er i byen, men også for det meste når vi hyggetripper... ellers kan jeg godt li' "shamanistisk" dub/ambient - f.eks. Shpongle (hør den nye, der er noget totalt wicked salsa-agtigt noget i... for vildt detaljeret), Dub Trees, The Orb og noget af det andet syremusik... jeg må indrømme at jeg er sgu ved at være godt træt af progressiv og minimalistisk trance, det er ved at være for tungt og kedeligt.

Men jeg syn's sgu ikke der er noget galt med noget seriøs gangsta-nigga-rap, det er bare mere ryger-musik for mig.

Dog vækker West Side Connection - The Gangsta, The Killer & The Dopedealer stadig minder fra mine første mange svampetrips...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]