Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD og svampe
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
det slog mig pludselig at jeg aldrig har hørt om nogen der har guffet lsd og svampe på samme tid, en ret spændende kombo vil jeg tro. jeg er selv meget glad for at kombinere stoffer, nogen der har erfaringer med denne?

En god gammel hippie-flipper er vist hvad det hedder. Lyder som en interessant kombo, kunne godt være man skulle prøve den engang.
Man skal nok regne med der er en krydstollerance, fordi det netop er to forskellige stoffer med omtrændt den samme psykiske effekt, end hvad der bare er adderbar.

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Det har jeg prøvet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det var første gang jeg tog lsd, jeg havede spist 4g mexi svampe så en time efter tog jeg et halvt mærke... så gik vi ned til en eller anden underlig person hvor jeg røg et bong hovede, så rejste jeg mig op og besvimet med det samme [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] da jeg besvimet væltede jeg en lampe og alle hendes cd'er..
da jeg kom på benene igen fik jeg det vildeste trip med hvor jeg ikke kunne stå op og svedte over hele kroppen mens alt blev sort, jeg kunne kun se lilla trekander og firkandter i et stykke tid....

det var vildt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
hmmm lyder fedt [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

men jeg tænkte nu mere på at planlægge det sådan man peakede på begge to samtidig, så man åd svampene nogle timer inde i lsd trippet

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tilst
Jeg har prøvet at spise nogle svampe og så tage et Hoffmaan mærke lige bagefter..... kan anbefales...

Dedikeret medlem

Vi så da oxo Spiot guffe 3g. + 1 backdrop, *lol* hun havde det da vidst ret griner...

men syntes jeg har prøvet det men kan ikke huske det... og det har jeg heller ikke, men svampe + piller er helt sikkert OPad... Prøv det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]