Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 01:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Her igår aftes, der fik jeg en gratis hashkage af en af mine venner, men ca. 1½ time efter at jeg havde spist den, der gik jeg i totalt blackout, jeg har så indtil videre fundet ud af at jeg har gået omkuld på en eller anden parkeringsplads i byen, og så har været totalt bevidstløs i omkring 2 timer inden at jeg kom til mig selv...
Jeg har aldrig haft det så fucked i hele mit liv, ikke engang på syre, eller noget andet...
Er det meningen at man skal have det somom at alle de ting man har i sit hoved ligepludslig går amok på en gang og visualiserer sig for en?
Jeg er bare lidt nysgerrig om det er normalt at det skal være sådan...

Amphie out

------------------
It doesnt matter what it costs, as long it´s funny!

Medlem

Geografisk sted: somewhere green
det kunne være at den kage måske var lidt for stærk =?=

hvor meget hash var der i kagen ?

man skal huske at THC slår meget hårdere hvis man spiser det

------------------
God ryger!!!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Hmm tjae der var jo engang noget pot-chai som Xaruz lavede *GGG* hygligt wc han har *GGG*

Hash er godt at æde, jeg kan huske til en fest jeg var til engang, vi havde ventet ca. 2 timer på den fede og vores speed var endnu ikke kommet, men da den fede kom, lignede den noget der var løgn, noget rigtig skod standard, og efter alle havde brokket sig over den spurgte jeg om jeg måtte tage en bid af klumpen (15gramsklump) og det måtte jeg gerne, så jeg tog en ordentlig bid (4 eller noget i den stil), og så gik der et par timer (der kom noget andet fed som vi røg), da den klump jeg åd var begyndt at virke fik jeg lige en streg meth (noget viiiildt shiat), og så skete der pludselig sager, hvergang jeg blinkede med øjenene var det ligesom at natte himlen var blevet til en blitz, så den blinkede hvidt hele tiden, selvfølgelig gik jeg ned lidt senere, og det var da osse sidste gang jeg blandede Meth og Hash i de mængder, øv hvor havde jeg det mystisk, men det var på en måde fedt nok.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

ja det er underligt at spise hvis man ikke kan ryge det i så store mængder... men klart virker det da bedst ved rygning........

jeg har ikke spist hash i over 1år... undtagen en gang jeg fik en kage af TM, som han selv havde bagt med største omhu'... men ellers ikke....

jeg mener ikke at det virker ordentligt.... jeg syntes bare man bliver mærkelig en lille smule og det var det... men ellers holderjeg mig sgu til rygeren.......

hvis der er nogle derude der kan få mig under ved at spise hash så kom an... jeg mener ikke at det kan lade sig gøre til rimelige penge..... ellers gjorde jeg det jo....... fatter ikke det kan lade sig gøre.... håber jeg en dag kommer lige så langt væk på rygeren.... men tror det bliver når jeg vinder i lotto el. lign.....

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
Jeg har haft en lignende, om end knap så kraftig oplevelse efter at have spist hash-brownies.......jeg blev svimmel og måtte ligge ned, jeg mistede ikke bevidstheden men begyndte nærmest at drømme i vågen tilstand....det var som om jeg rejste rundt til alle de steder, jeg tidligere havde været i i drømme. Enormt spacet! Men jeg havde lidt små og rent fysisk var det ret ubehageligt.
Men hvad skal man gøre når man er ikke-ryger Billede
knus
elizabeth

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
fff

Senest rettet af loader 12 feb 2005 16:19, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Rolf>

husk nu at der er jo forskel på at æde 1 gram skod hjemmedyrket pot og 1 gram hjemmelavet sort *GGG*

he he har personligt erfaring med at æde 4-5 gram ok pot i pot-chai *GGG* ouch aldrig før har jeg haft griner på mens jeg lå og knækkede mig i 3 timer *GGG* nok den fedeste fest nogensinde *GGG*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
fff

Senest rettet af loader 12 feb 2005 16:19, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det der med at folk siger det smager af lort eller virker pisse godt eller lign syntes jeg er totalt forkert. Det er jo lige så forskelligt som alt andet mad. Hvem kan sige at mad smager godt ! Det er da vildt forskelligt ! Jeg syntes nu at det kan blive pænt sjovt med spisning ! Jeg syntes også man kan komme ret langt ud og stadig havde styr i forhold til den en gang jeg har prøvet at ryge det ! Når man spiser kommer det jo noget langsommere og derfor syntes jeg man bevare en bedre kontrol. Men læs den høje kogebog der står de grundlæggende ting!

------------------
Støt fri hash !

In our memories

mums pot-chai er det bedste *GGG*

det skal bare laves rigtigt.

Men standard hash bvadr *GGG*

Insane psychedelia user!

Åh jeg kunne godt æde en kage lige nu, skal fandme snart ha dyrket noget så jeg kan komme igang med bageriet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]