Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 10:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Vi sidder nu omkring ½ år efter at de dersens fuck de alle E slår alt reklamer, og jeg tænker på at siden vi har haft de reklamer der har der da ikke været nogen tilfælde af folk der er overophede og døde derpå ?, ku det være at det han sagde i reklamen med " massere af vand " virkelig har gjort det sikrere for første gangs brugere at tage E ? og at selv om den reklame var ment imod E så har den hjulpet på E's nationale forbrug og sikkerhed ?

og en lille ting set i bakspejlet, dårlig omtale er jo bedere end ingen omtale og det har folkene inde på DDJ jo nok godt vist da de lavede den reklame :-)

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Selv syntes jeg at det var en tåbelig reklame... jeg tror dog at det overdrives med at folk ikke forstår dens ironi, det gør de jo nok, men dette initiativ mangler en begrundelse eller mere information, det var der ikke.
Jeg kan kun anbefale at læse Sundhedsstyrelsen vurdering af kampagnen, lavet af Advance, som findes på http://147.29.115.210/publ/Publ2000/Fuck_E/index.htm.
Facit: spild af 1,3 mio. kr. skattepenge Billede

Hilsen, Xanadu

[This message has been edited by Xanadu (edited 30-01-2001).]

Jeg tror ikke at det var kampagnen der virkede, men mere de dødsfald der kom, alle gik rundt og spillede ligeglade og sagde fuck til det hele, det var alle wannabees'ene der gjorde, mens alle de seriøse E bruger i forvejen vidste hvad det drejede sig om, det jeg mener er at der er ikke så mange wannabee Ravers tilbage og det er jo godt nok, mere E til de andre.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Nej,

Pressen har bare mistet interressen fordi der ikke er død nogen et stykke tid.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: KBH N, dk
Well,jeg læste i EB forleden at xtc-misbruget i DK var faldet med 30% ifølge en undersøgelse af: rigtigt gættet EB.
De var nu ikke p.g.a. den omtalte kampangne, men naturligvis fordi EB havde lavet deres egen kampangne!!
HURRA HURRA Ekstra Bladet redder endnu endgang Danmark fra afgrundens rand(ironi)
Alt i alt tror jeg bare folk er blevet bedre til at passe på sig selv,tjekke piller, drikke vand osv.Så hvem ved måske har den megen snak om xtc haft en gavnlig virkning, som har gjort folk mere bevidste om deres forbrug.
FED & FRED

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
ja, kampagnen var et flop......men havde vist desværre den effekt, at den overbeviste en masse mennesker om, at folk der tager E er sociale tabere Billede

Og den fokuserede jo netop IKKE på, at man skal drikke vand og være opmærksom på sin kropstemperatur osv.

De folk, der døde, gjorde det så vidt jeg ved pga forgiftning (det var ikke MDMA i pillerne). At der ikke er nogen, der er døde af overophedning skyldes nok, at her er så pokkers koldt i DK Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Tænk at det er faldet så meget ! Jeg hørte om en undersøgelse blandt 1600 skoleelever fra vejle i alderen 7-10 kl. Der var 16 ialt der havde prøvet E på et eller andet tidspuntk ! Det vil sige at der er idag 10-11 aktive brugere i vejle, af dem der går i skole vel at mærke ! Jeg kan fandme godt se at vi har et seriøst problem der truer hele danmark her ! Jeg er da glad for at jeg aldrig har prøvet E ! Og jeg vil da hellere aldrig !
ps. Jeg går i skole i vejle !

------------------
Støt fri hash !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Der er ikke noget galt med E ud over dårlig presse omtale og skødesløs misbrug...

Jeg er enig i at hvis skole elver tager det hver weekend så er der sgu noget galt, men det er ikke stoffets skyld!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Jeg ved sku heller ikke med den kampange... Jeg synes den har virket ret useriøs lige fra starten, og den måde de brugte ironien i deres reklamer har sku ikke virket på mig *S*

Prøv at se deres side på internettet nu: http://www.ecstasy.dk

Hvad fanden har de gang i med Skibanden?

Seriøst, det var en ligeså tåbelig kampange som Ekstra bladets skræmme kampange.

Mvh
Loonie

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg tror vi kommer til at se mere til e her i foråret har hørt rygter om store partier i landet omkring nytår og priserne faldt da også en del

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
håber at kvaliteten er steget...

hvis folk ikke tog mere end en pille af gangen ville der nok ikke være de store problemer -og hvis man ikke kan mærke nogen effekt af en pille, så har man taget for meget e og man må vente til serotonin'en er opladt igen...

det er bare mine 25øre

Insane psychedelia user!

Jeg blev meget skræmt og hadede XTC....lige indtil jeg fandt ud af at det er jo ikke så farligt...og nu skal jeg snart selv prøve det.

sendt 07 Februar 2001 20:51 Sidste Indlæg
sendt 16 Juli 2001 01:20 Nyeste Indlæg

jensus keder du dig?

*lol*

som vi kan se så holdt folk pause her i vinter og nu er de tilbage, hardy hardy hardy

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Well, virkede kampagnen?

Ikke en meter!

Nogen vil måske sige tværtimod...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]