Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 08:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: FUCK POP
Hvis alle mennesker var fyldt med varme og kærlighed, hvem skulle man så hade - tænk på en verden kun med kærlighed uden had - hvad ville der ske? Kan mennesket godt leve uden nogen at se ned på, er det muligt at mennesket kan undlade at være egoistisk, eller har det udviklet sig til at det er nødvendigt at påpege andres fejl for at fremhæve sig selv, og dermed igen påpege at det ikke er perfekt nok, hvad er perfekt så?
I andre tilfælde kan man have det dejligt med at hade andre, hvorfor kan man være glad og så hade andre mennesker? Er det fordi at alt kærlighed udspringer fra had og vice versa? eller er had bare en fiktiv følelse uden hold i realiteter, hvis had er fiktiv hvordan kan det så være et problem på verdensplan, tag nynazister - KKK - muslimer, alle disse tre hader en anden del af menneskerne, muslimer hader andre pågrund af deres religion - nazister fordi de ikke er som dem og KKK fordi den hvide race er den suveræne, men alt liv opstod i bunden af afrika, ihvertfald menneske livet, hvordan kan man hade sine rødder - er det fordi at i denne verden er der ikke plads til individualisme, dyr løber i flokke fordi de er ens, mennesker prøver på at være individer men denne verden forbyder det, enkle mennesker sidder og fortæller andre hvordan vi skal se ud og opføre os, alle skal være ens, og den flok som er ens(pop) hader alle andre fordi de har deres egen stil, byt hadet ud med kærlighed eller accept og de fleste konflikter vil stoppe, ikke på verdensplan men bare i den personlige faktor - tænk hvis man engang ville have mulighede for at se diverse Nike/Diesel dyr hænge ud sammen med en flok ravers og deathmetalfreaks, dette sker aldrig fordi Pop er roden til hadet, de er flertallet og vil dermed bestemme hvordan alle skal være - dette fungere ikke, hvis man ser bare på kriminalitet er poppens verden blomstrende, pushere, voldsbrianer osv.
Tag små subkulture som Hippier . Flippere . Freaks og ravers, underligt nok så fungere deres kultur 10 gange bedre fordi de alle er forskellige og har tillid nok til at acceptere denne fact - dette er forklaringen på hvorfor Flødedrenge og Poptøzer er noget af det mest anti-individuelle der er skabt, man fralægger sig sin identitet af en grund, man tør ikke at vise at man er anderledes og vil derfor hellere være med til at hade alle andre mennesker end dem selv, FUCK POP.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig...

(Ryger Smiley)

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
ja ja,,, ved godt jeg har postet denne i "fuck hvor er jeg..."

nu generelisere du!!!!!

"tænk hvis man engang ville have mulighede for at se diverse Nike/Diesel dyr hænge ud sammen med en flok ravers og deathmetalfreaks, dette sker aldrig fordi Pop"

i og med at du hader pop-livsstilen, er det i dit tilfælde dig selv der er roden til problemet -du generelisere, og påstår at alle pop type, hader diverse andre kultur -det er jo løgn!

et andet problem er at du mener at "typer" er godt -fuck "typer" -vær dig selv, og ikke en type, giv dem du kalder pop en chance, og måske vil du erfare at det slet ikke er dem der er fucked, men dig, hvis du altså er mand nok til at indrømme at du har taget fejl...

må indrømme at mange "pop typer" ikke er så individueller (hey, mennesker er flokdyr) men jeg har fanme set mange "ravers", "hip hoppere" osv der er lige så lid individuelle...

ummmm POP

Korrekt, jeg hader osse at blive dømt i en type men det er dog på den måde at det er muligt at vise folks forskellighed på, eller mangel på sammen, hvorfor er det ikke muligt for alle mennesker at kombinere deres egen stil, godt nok har jeg selv et stort udvalg af techno tøj og diverse - alt indkøbt pågrund af at hvis man vil i byen og høre techno så møder man ikke op i bedste freak uniform - og det er fordi at alle de forbandede POPBØRN hænger ud alle de steder man gerne ville hen - så skal man høre på de fjolser og forklare overfor visse af deres voldsbrianer hvorfor man ser anderledes ud og hvorfor man ikke bare kan være "normale" ligesom dem, at de kan betragte dem selv som normale beviser jo bare at de vil bestemme og dominere deres tilværelse, så ja alle mennesker i deres Diesel/Nike og rend mig i røve mærketøj er da noget af det lammeste der findes, jeg kan godt forstå at man gider at gå op i sit udseende det er helt ok men at gå så meget op i andres og så hade dem for det, det fatter jeg bare minus af, 100%

Insane psychedelia user!

Jeg ser pop som ens forsøg på at flyde med strømmen for at verden accepterer en. Blærerøve, skal altid være de bedste (efter samfundets normer) og hvis de ikke er det, gør de sig selv til det. Men hvad ved jeg, jer er bare en stenet punker/metalhead/skater/raver/hippie/anakist. Nåh men vi står vel sammen herinde uanset hvem vi r????

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg forstår det ikke helt... Jeg har en nike t-shirt -- bliver jeg et dårligere menneske på grund af det eller hvad?

Halløj: Er du dum eller hvad, typiske kendetegn for Flødedrenge og Poptøzer er at de kun ejer mærketøj og alt andet tøj er nul værd for dem, jeg har da osse noget mærketøj, men syntes ikke at jeg er bedre end andre af den grund vel?

Jensus: Jeg regner ikke med at der er nogle POPbørn herinde, fordi generelt så tænker de ikke så meget over hvad stoffer gør mere påhvor fede de er, de har ingen means of gathering information,idet at i deres verden er det lettere at benægte end at forstå.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
og hvorfor skulle jeres/mine normer være bedre end andres !?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Jeg mente heller ikke at der skulle være "poppers" (ha ha) herinde, bare at vi er alle interesserede i det samme og hjælper hinanden med at få så meget ud af det som muligt og det jo godt.

Og til briller: Det ved jeg ikke, jeg ved at jeg ikke kan li folk der syntes de er bedre end mig fordi de går i et par bukser til 2000 kr., en anden ting ved popkulturen er at de sidder fast, de følger mængden, de tør ikke prøve andet, os herinde får da prøvet lidt af hvert [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Øv ingen flere replies, det var da noget lort!!!!!

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg suntes pop er fedt, efter 14 dages intens psytrance har min hjerne det med at blive lidt for aktiv, så er det sq rart med lidt hjernetomt pop til at få en ned igen.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmmm hvor fra ved du at menesket stammer fra afrika????og øhhhhh man kan da ikke få for meget af **PSYTRANCE** [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvorfra jeg ved at mennesket stammer fra afrika, hmm, kan ikke huske præcis hvilket videnskabsblad det var men det er et af de rigtig mange jeg har læst, men jeg kan da lige finde det, og scanne den artikel ind, den er faktisk ret spændende.........

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Det må være et gammelt blad .... *GG*

Jeg har nu læst at de første mennesker stammer fra Asien, det er vist noget rimeligt nyt.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Efter det jeg læste skulle alle menneskerne (nødvendigvis ikke sapiens sapiens) stamme fra afrika og have været delt op i 4 grupper, 2 af dem blev og beholdte afrika de 2 andre udvandrede, et hold til europa og 1 til østen, dem fra østen krydsede på en måde over til amerika og blev til indianerne, og jeg er af den overbevisning at dette er sandt, hvis vi alle stammede fra asien hvorfor fanden skulle man så udvandre til afrika, der er fjendtligt dyreliv dernede,det er der osse i asien men asiaterne brugte langt mere "videnskabelige" metoder for at undgå at blive ædt, i afrika slog man dem ihjel hvis det var muligt, og i europa er der jo ikke just de farlige dyrearter (ulvejo) men dem dræbte vi jo, det vil sige at man ligesom kan se hvor kreative man har været imod dyrelivet, asiaterne gik med masker så det så ud til at der var ansigt på begge sider af hovedet, så angriber kattedyr ikke fordi deres natur er underlig, istedet for at dræbe snød asiaterne dem, men afrikanerne og europærene slog dem ihjel hvilket betyder at det startede i afrika, fordi hvis det havde startet i asien ville vi alle sammen have snydt dyrene, men det gjorde vi ikke, ergo nedstammer vi fra afrika og ikke asien, vi europæerer har så mistet farven og den grovebygning som nogle afrikanere har, asiaterne har tilpasset sig med de skæv øjne og den flade pande (noget med vind) - alt dette tyder på at det er afrika vi stammer fra (dette var min teori) udarbejdet efter ide af bladet, ............

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
nu er det heldigvis ikke noget jeg går og undrer mig over det her med menneskets afstamning men det er ikke mere end et par uger siden viden om på dr2 havde latest news om lige netop en del af dette emne som jo må siges er ret stort, det omhandlede europæernes oprindelse og man havde fundet ved studier af gener fra folk over hele europa at hele den "europæiske stamme" stammer fra en gruppe udvandrende afrikanere på ikke flere end 1000 individer og mindst 200, ret vildt efter min mening...pissecool faktisk

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmm så er det jeg sidder og tænker på hvor stoooor verdenen er og hvor stor sansynlighed der for at der er 4 racer mennesker der ser dagens lys lige i afrika..ikke at jeg siger at i tager fejl men det lyder mystisk...nå ja foreste ...***NICE WEATHER*** [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Videnskab er underligt men det er dog videnskabens skyld at vi alle de dejlige goder idag ikke?

Medlem

jaja og hvem fanden gidder at bo på en isterning? Til trods for at dette virker totalt ulogisk er der visse individer der syntes at Grønland og Sibirien er det vildeste pis!

Personligt tror jeg at menneskeret stammer fra en ordentlig bunke snot. Og vi har satme ikke udviklet os frygtelig meget de sidste 50.000 år...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
*LOL*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]