Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 maj 2024 02:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 17 dec 2014 19:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2749
Min ryg er kun blevet værre, har haft ondt hele natten efter let og minimal ryg og mave øvelser i går ibumetin og paracemol virker så og sige ikke længere :( .
Så fik mig nosset sammen godt presset af konen til at komme til læge og efterfølgende røgten i dag.
Håber på at lægen når og få svar inden juleferien, for det køre godt nok rundt i hovede på mig pænt nedderen - burde nok ha lyttet til blodpumps anbefaling om at komme afsted med det samme, men tjaa...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2014 00:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Fso skrev:
Min ryg er kun blevet værre, har haft ondt hele natten efter let og minimal ryg og mave øvelser i går ibumetin og paracemol virker så og sige ikke længere :( .
Så fik mig nosset sammen godt presset af konen til at komme til læge og efterfølgende røgten i dag.
Håber på at lægen når og få svar inden juleferien, for det køre godt nok rundt i hovede på mig pænt nedderen - burde nok ha lyttet til blodpumps anbefaling om at komme afsted med det samme, men tjaa...


Det lyder sgu godt nok træls...

Uden at vide synderligt meget om dine skader, har du så overvejet at bruge peptider?

Jeg er for nyligt begyndt at interessere mig peptidhormoner, og har i den sammenhæng læst en del meget positive beretninger fra folk der har brugt TB-500 i forhold deres led. Det skulle b.la. være i stand til at gendanne bruskvævet, samt styrke sener, og ledbånd.
HGH er også godt for ledene. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2015 20:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hello everybody! :D

Er i kommet igang igen efter al julehyggen, fed mad, nytårsknak og hvad der ellers hører med til denne tid på året?

Jeg havde personligt et par uger hvor jeg røg direkte ind i en gammel velkendt løbebane med øl mere eller mindre hverdag, lejlighedsvis morfika, og en smule kokain. Oven i det røg min kostplan direkte ud i lokummet, og det blev kørt både kage og chokolade ned i stride mængder. På trods af alt dette har jeg tabt mig et kg!

Nå, men nok skulle være nok, og nu er jeg endelig kommet igang igen - lækkert!

Jeg har valgt at køre fullbody 3x12 program, 3 gange om ugen de første 2 uger som en lille opstartsfase, inden jeg går tilbage til mine gamle rytmer.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2015 21:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Hypnos skrev:
Hello everybody! :D

Er i kommet igang igen efter al julehyggen, fed mad, nytårsknak og hvad der ellers hører med til denne tid på året?

Jeg havde personligt et par uger hvor jeg røg direkte ind i en gammel velkendt løbebane med øl mere eller mindre hverdag, lejlighedsvis morfika, og en smule kokain. Oven i det røg min kostplan direkte ud i lokummet, og det blev kørt både kage og chokolade ned i stride mængder. På trods af alt dette har jeg tabt mig et kg!

Nå, men nok skulle være nok, og nu er jeg endelig kommet igang igen - lækkert!

Jeg har valgt at køre fullbody 3x12 program, 3 gange om ugen de første 2 uger som en lille opstartsfase, inden jeg går tilbage til mine gamle rytmer.


Hej du, lyder som et hyggeligt sidespring, så kan man sige julesneen faldt på mere end en måde for dig :D
Hvad med din IGF-1 cyklus, blev du færdig med den inden du kom på ølvognen?

Min første træning i det nye år var 1. januar - en noget sløv omgang bænk og pull-ups. Burde nok have ventet til dagen efter, det var vist begrænset hvad der kom ud af den træning..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2015 13:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
Jeg er kommet rigtig godt igang igen... Min juleferie endte ca. ligesom din. For meget sprut, dårlig mad og en smule stims.. Derudover en omgang sygdom oveni. Nice! Tabte mig også et par kg, men heldigvis er styrken stadig fin, så jeg smadrer igennem som om intet var hændt :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2015 19:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2014 16:08
Indlæg: 29
Geografisk sted: Nordjylland
..


Senest rettet af Abstrakt_Neonlys 15 dec 2020 12:55, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2015 22:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Min konklusion omkring IGF-1 er, at det er rigtig godt når det virker, hvilket desværre er omkring 1% af tiden. Hvad jeg mener med det, er at lige så snart man har opløst IGF'en med sin injektionsvæske bliver stoffet nedbrudt lyn hurtigt. Man kan faktisk mærke en markant forskel på effekten blot få timer efter man har opløst stoffet.

Det første skud tog jeg lige efter jeg havde opløst IGF'en og der observerede jeg følgende effekter:

Markant øget sult.
Træthed.
En fornemmelse af at mine muskler blev fyldt op.
Led smerter, i stil med vokseværk. (fordi ligamenterne, ledbånd, sener, knogler osv. vokser)

Disse effekter har jeg ikke mærket skyggen af siden desværre..
Jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert, men jeg tvivler på at IGF er noget værd desværre.

Min konklusion: Lad værd at spild jeres penge på det.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2015 14:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Abstrakt_Neonlys skrev:
Jeg er startet rigtig godt med træningen overordnet set i det nye år, jeg har tabt 2,7 kg., har på trods af afleveringer fået trænet dagligt(enten cardio og/eller styrketræning), dog har de sidste dage stået på lidt for meget alkohol - så jeg har allerede "holdt" min weekend...


Hvor meget cutter du i alt?
Og kører du stadig efter det program du postede tidligere i tråden :) ?



Hypnos skrev:
Min konklusion: Lad værd at spild jeres penge på det.


OK, har heller ingen intention om det :D Men kunne man ikke imødegå problemet ved kun at opløse den mængde i væske, som man bruger per gang, eller er det helt umuligt (spørger måske dumt)?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2015 15:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Remorsefulsmoke: Det kan man ikke da pulveret kommer i en steril ampul. Med mindre man kunne få ampuller hvor der kun var nok til et skud i, men det ville også være håbløst, og langt dyrere i længden.. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 19:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nogen der har erfaring med DNP? Efter alle de undersøgelser er kommet frem, der siger det ikke er kræftfremkaldende har jeg bestilt 10 g.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 19:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Flux. skrev:
Nogen der har erfaring med DNP? Efter alle de undersøgelser er kommet frem, der siger det ikke er kræftfremkaldende har jeg bestilt 10 g.


Nej hellere brække mine ben (synes der er rigeligt med andre grunde til at fravælge DNP).

Hvorfor er dit valg faldet på netop DNP?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 19:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2014 16:08
Indlæg: 29
Geografisk sted: Nordjylland
..


Senest rettet af Abstrakt_Neonlys 15 dec 2020 12:55, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 20:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Flux. skrev:
Nogen der har erfaring med DNP? Efter alle de undersøgelser er kommet frem, der siger det ikke er kræftfremkaldende har jeg bestilt 10 g.


Hold dig væk fra DNP! Det er seriøst farligt, og du risikere at dø af det hvis du ikke ved hvad du laver. Det er muligvis det mest effektive stof til at øge metabolismen, men det er også et af, hvis ikke dét farligste.

DNP's mulige carcinogene effekt er dit mindste problem, specielt taget i betragtning hvor kort tid man kører det af gangen.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2015 22:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Hypnos skrev:
Hold dig væk fra DNP! Det er seriøst farligt, og du risikere at dø af det hvis du ikke ved hvad du laver. Det er muligvis det mest effektive stof til at øge metabolismen, men det er også et af, hvis ikke dét farligste.

DNP's mulige carcinogene effekt er dit mindste problem, specielt taget i betragtning hvor kort tid man kører det af gangen.


For at supplere Hypnos advarsel: http://musclezone.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=3572 - dog om en pige der tager groteske mængder uden at ane hvad hun laver, og endda slipper godt afsted fra det. Men indeholder god info og links der er værd at læse uanset hvad vej du vælger at gå.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 00:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Mit valg er faldet på DNP af flere grunde.
Dels fordi at jeg har en periode nu her hvor jeg ikke skal arbejde. Så varmen/svedturen vil ikke forstyrre min hverdag.
Udover det kan jeg køre 10 små korte ture, og jeg ødelægger ikke noget ved at stoppe, hvis det bliver for meget.
Jeg havde forestillet mig at tage 200mg om dagen over 20 dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 02:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Lol, hvorfor ikke bare dyrke noget intens træning?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 09:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 08:17, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 13:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Har du squatsko? Ellers få fat i det, og få helt styr på teknikken :)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 13:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Flux. skrev:
Mit valg er faldet på DNP af flere grunde.
Dels fordi at jeg har en periode nu her hvor jeg ikke skal arbejde. Så varmen/svedturen vil ikke forstyrre min hverdag.
Udover det kan jeg køre 10 små korte ture, og jeg ødelægger ikke noget ved at stoppe, hvis det bliver for meget.
Jeg havde forestillet mig at tage 200mg om dagen over 20 dage.


Jeg synes virkelig det er en rigtig rigtig dårlig idé! Du risikere at brænde hjernen af, organsvigt, gråstær, endda døden! Alt sammen kun for et par kilo fedt..
Vi snakker om et stof her, der oprindeligt blev konstrueret fordi det skulle spille en rolle i forbindelse med fucking dynamit... Et stof der er eksplosivt i tør tilstand..
Jeg mener come on dude, er det virkelig det værd?

Det er selvfølgelig ærgeligt du allerede har købt 10g af det, men økonomi bør aldrig være grunden til at man indtager et stof.

Jeg kan sagtens forstå hvis du bare vil af med nogle hurtige kg og blive strandklar. Men så var det måske en idé at køre en ECA stack, eller clen/t3 stack i stedet. Det er trods alt ikke noget man dør af, risikoen er i hvertfald langt mindre.
Clen og T3 er i øvrigt billigt, så det burde ikke være et penge problem.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 13:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 08:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team