Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2015 18:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvorfor er det du mener at jeg vil dø af det?
Hvis jeg går langsomt frem og ikke overstiger 200 mg/dagen, så ser jeg ingen mulighed for at jeg kradser af af det!
Jeg er godt klar over det er heftigt! Men synes jeg høre bedre og bedre ting om det, ifht. hvor farligt det egentligt er, så længe du følger forholdsreglerne.

Jeg er skam ligeglad med at jeg har købt det, hvis jeg ikke tager det bliver det smidt ud, det var ikke så dyrt.
Er stadig i overvejningsfasen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2015 19:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Flux. skrev:
Hvorfor er det du mener at jeg vil dø af det?
Hvis jeg går langsomt frem og ikke overstiger 200 mg/dagen, så ser jeg ingen mulighed for at jeg kradser af af det!
Jeg er godt klar over det er heftigt! Men synes jeg høre bedre og bedre ting om det, ifht. hvor farligt det egentligt er, så længe du følger forholdsreglerne.

Jeg er skam ligeglad med at jeg har købt det, hvis jeg ikke tager det bliver det smidt ud, det var ikke så dyrt.
Er stadig i overvejningsfasen!


Intet er skåret i sten, og jeg håber da virkelig heller ikke du kommer galt af sted hvis du beslutter dig for det. Men der er en væsentlig risiko pga. overophedning. Når krops temperaturen kommer over 40 grader begynder det at blive små farligt, 41½ og man skal i isbad eller lignende.

DNP er bare ikke et stof man "lige skal prøve" imho... Så vidt jeg har forstået kan man heller ikke bare begynde at tage DNP uden at have styr på sin kost. Man må f.eks. ikke faste i mens man er på det, og man skal drikke væsentligt mere vand end normalt. Jeg kan ikke rådgive dig i hvor meget, da jeg ingen erfaring har med det.


Som sagt så er ECA stack, Clen/t3 stack mere sikkert, og giver også ganske fine resultater, har jeg hørt. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2015 01:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
martinkjr skrev:
spaffeh skrev:
Har du squatsko? Ellers få fat i det, og få helt styr på teknikken :)


Vil ikke tro det er skoene, der er problemet.

Men nej, jeg har squattet i et par udslidte Chuck Taylors i godt og vel et år nu.
Jeg læste i en af Mehdi (ham fra Stronglifts) artikler, at de var optimale at squatte i.

Teknikken er sgu ved at være okay, der er i hvertfald sket meget på det seneste - selvfølgelig kan den blive bedre. Tror som sagt, at det er noget core træning der skal til :)


Det kommer jo også an på, om du laver low bar eller high bar squat (olympisk). Der er mere ROM i highbar, hvilket gør, at du får mere muskelmasse og det er generelt sejere hehehe.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2015 00:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
martinkjr skrev:
spaffeh skrev:
Har du squatsko? Ellers få fat i det, og få helt styr på teknikken :)


Vil ikke tro det er skoene, der er problemet.

Men nej, jeg har squattet i et par udslidte Chuck Taylors i godt og vel et år nu.
Jeg læste i en af Mehdi (ham fra Stronglifts) artikler, at de var optimale at squatte i.

Teknikken er sgu ved at være okay, der er i hvertfald sket meget på det seneste - selvfølgelig kan den blive bedre. Tror som sagt, at det er noget core træning der skal til :)


Squat burde træne core nok i sig selv. Du kan øve dig lidt i at spænde op i core og så holde spændingen hele vejen gennem løftet. Chuck Taylors er ikke særlig gode til squat medmindre vi snakker low bar til parallel, jeg vil også anbefale et par rigtige sko. Squat sko med hæl gør at du kan holde ryggen mere lodret og ikke behøver så meget ankelmobilitet.

Flux. skrev:
Hvorfor er det du mener at jeg vil dø af det?
Hvis jeg går langsomt frem og ikke overstiger 200 mg/dagen, så ser jeg ingen mulighed for at jeg kradser af af det!
Jeg er godt klar over det er heftigt! Men synes jeg høre bedre og bedre ting om det, ifht. hvor farligt det egentligt er, så længe du følger forholdsreglerne.

Jeg er skam ligeglad med at jeg har købt det, hvis jeg ikke tager det bliver det smidt ud, det var ikke så dyrt.
Er stadig i overvejningsfasen!


Det er et stof der overhovedet ikke er undersøgt i dybden i den forbindelse du har tænkt dig at bruge det. Desuden kommer det fra nogen sygt crummy producenter i Kina som ikke går så meget op i renhed. Jeg ville anbefale clenbuterol/albuterol eller endda anavar hvis du endelig vil gå den vej. Ellers så stram op og cut almindeligt ligesom alle andre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2015 10:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 08:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2015 02:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 nov 2009 21:47
Indlæg: 354
jim fear skrev:


Squat burde træne core nok i sig selv.


Den påstand er jeg meget uenig i. Mener du, at man ved at squatte med pæn teknik + fornuftig teknik og volumen, får trænet kernen alt hvad den har brug for?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2015 15:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Nu vil jeg ikke svare på hans vegne, men imo handler det meget om hvorvidt man bruger bælte eller ej.
Hvis du squatter og dødløfter uden bælte, med ordentlig teknik behøver du ikke lave direkte mave træning. Hvis du derimod har bælte på, kompensere du din core for at kunne putte flere kg på stangen.

Jeg bruger personligt aldrig bælte, og laver meget sjældent maveøvelser.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2015 18:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Stanhope skrev:
jim fear skrev:


Squat burde træne core nok i sig selv.


Den påstand er jeg meget uenig i. Mener du, at man ved at squatte med pæn teknik + fornuftig teknik og volumen, får trænet kernen alt hvad den har brug for?


Spørgsmålet må være hvad er "nok" - og det kommer an på så meget.
I mit tilfælde er det nødvendigt med noget stræk/kontraktion i mavemusklerne, for at få mavemuskler der er synlige ved lav fedtprocent. Så til det er squat alene ikke nok, i hvert fald for mig.

At mave øvelser så hurtigt bliver det jeg forsømmer, da de jo får noget statisk kærlighed gennem især squat og dødløft (bruger ligesom Hypnos aldrig bælte), er en anden ting :D
Nu er det snart tid til at skifte lidt i ud i programmet, og har tænkt mig at køre en cyklus med front squat i stedet for back squat, netop for at lade maven arbejde lidt mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2015 02:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Stanhope skrev:
jim fear skrev:


Squat burde træne core nok i sig selv.


Den påstand er jeg meget uenig i. Mener du, at man ved at squatte med pæn teknik + fornuftig teknik og volumen, får trænet kernen alt hvad den har brug for?


Nu var han jo specifikt i tvivl om hvor vidt at hans core/torso er stærk nok til squat, og ja der vil jeg mene at squat med korrekt teknik træner de muskler nok til at stabilisere et squat. Core er vigtigst i bunden af løftet og når jeg læser hans indlæg igen kan jeg se at det er toppen der er problemer med - det tyder mere på en svag bagkæde (eller at man squatter lowbar i chuck taylors og laver noget squatmorning-agtigt noget). Jeg mener i øvrigt heller ikke at man bør squatte "eksplosivt" medmindre man er vægtløfter, det gør det sværere at have god teknik.

I et afbalanceret program har man selvfølgelig brug for nogen mave/core øvelser, især hvis man laver noget sport der kræver det eller gerne vil have 6-pack, men de burde ikke være nødvendige for at kunne squatte rigtigt. Jeg synes at planke og leg raises er gode, men det er nok individuelt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2015 23:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Hypnos skrev:
RemorsefulSmoke skrev:
Hypnos skrev:
Jeg er i øvrigt startet på at tage IGF-1 - mit første ulovlige trænings tilskud. Satser på at det vil have en gunstig effekt på mine led, så vel som masse :)


Pøjpøj med det! Det er en slags væksthormon ikke?
Er godt tilfreds med at træne naturligt, så kommer ikke til at konkurrere med dig om doping-udbuddet :)

Synes bænkpres går fint i brystet - især når jeg lader egoet ligge, og ikke løfter for tungt. Der er en grænse omkring de 80 kg, hvis jeg løfter tungere, så mister jeg forbindelsen til brystet, og det går meget mere i triceps + rister mine skuldre.



Jo det kan man godt sige. IGF-1 er det stof væksthormon (HGH) udskiller, og er hovedårsagen til væksten under puberteten.
Hovedårsagen til jeg tager det, er pga. mine dårlige led. Specielt min ene skulder er fuckt, og det kommer kun til at gå ned af bakke hvis jeg ikke gør noget ved den.


Meld endelig ud hvordan du oplever effekten. Jeg døjer med en skulderskade som opstod i forbindelse med en styrt på snowboard. Jeg bed smerten i mig begyndelsen, men skaden har måske været mere alvorlig end antaget, da jeg stadig 2 år senere har problemer med det. Jeg tænker også det må være en bruskskade...

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2015 18:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Firoozahfuck skrev:
Meld endelig ud hvordan du oplever effekten.



Hypnos skrev:
Min konklusion omkring IGF-1 er, at det er rigtig godt når det virker, hvilket desværre er omkring 1% af tiden. Hvad jeg mener med det, er at lige så snart man har opløst IGF'en med sin injektionsvæske bliver stoffet nedbrudt lyn hurtigt. Man kan faktisk mærke en markant forskel på effekten blot få timer efter man har opløst stoffet.

Det første skud tog jeg lige efter jeg havde opløst IGF'en og der observerede jeg følgende effekter:

Markant øget sult.
Træthed.
En fornemmelse af at mine muskler blev fyldt op.
Led smerter, i stil med vokseværk. (fordi ligamenterne, ledbånd, sener, knogler osv. vokser)

Disse effekter har jeg ikke mærket skyggen af siden desværre..
Jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert, men jeg tvivler på at IGF er noget værd desværre.

Min konklusion: Lad værd at spild jeres penge på det.


:wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2015 17:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Firoozahfuck skrev:
Hypnos skrev:
RemorsefulSmoke skrev:
Hypnos skrev:
Jeg er i øvrigt startet på at tage IGF-1 - mit første ulovlige trænings tilskud. Satser på at det vil have en gunstig effekt på mine led, så vel som masse :)


Pøjpøj med det! Det er en slags væksthormon ikke?
Er godt tilfreds med at træne naturligt, så kommer ikke til at konkurrere med dig om doping-udbuddet :)

Synes bænkpres går fint i brystet - især når jeg lader egoet ligge, og ikke løfter for tungt. Der er en grænse omkring de 80 kg, hvis jeg løfter tungere, så mister jeg forbindelsen til brystet, og det går meget mere i triceps + rister mine skuldre.



Jo det kan man godt sige. IGF-1 er det stof væksthormon (HGH) udskiller, og er hovedårsagen til væksten under puberteten.
Hovedårsagen til jeg tager det, er pga. mine dårlige led. Specielt min ene skulder er fuckt, og det kommer kun til at gå ned af bakke hvis jeg ikke gør noget ved den.


Meld endelig ud hvordan du oplever effekten. Jeg døjer med en skulderskade som opstod i forbindelse med en styrt på snowboard. Jeg bed smerten i mig begyndelsen, men skaden har måske været mere alvorlig end antaget, da jeg stadig 2 år senere har problemer med det. Jeg tænker også det må være en bruskskade...


Så vidt jeg ved er brusk noget der skal opereres væk, og ikke noget man kan løse selv desværre.
Men i forhold til ledskader generelt, har peptidet Tb500 fået en god omtale, og virker umiddelbart meget lovende. Jeg ville nok anbefale dig at læse om netop det peptid, evt. kombineret med GHRP6 peptidet.
TB500 peptidet er i øvrigt et fragment af det naturligt producerede TB-4 peptid der indgår i healings processen af led.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2015 21:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
Nu skal jeg lige høre jeres mening om proteinpulver. Træner ikke mega seriøst, et par gange om ugen og drikker da en shake lige efter. Vil i mene at det kun hører hjemme hos folk der har dedikeret sit liv til pumpning?

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2015 23:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2013 18:36
Indlæg: 111
Skyggen skrev:
Nu skal jeg lige høre jeres mening om proteinpulver. Træner ikke mega seriøst, et par gange om ugen og drikker da en shake lige efter. Vil i mene at det kun hører hjemme hos folk der har dedikeret sit liv til pumpning?


Det vigtigste er at du får ordentlig (rimelig kvalitet + passende mængde) kost.

Proteinpulver har den fordel at det er en super praktisk og hurtig kilde til letoptagelige proteiner, og det er grunden til jeg bruger det af og til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2015 02:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Skyggen skrev:
Nu skal jeg lige høre jeres mening om proteinpulver. Træner ikke mega seriøst, et par gange om ugen og drikker da en shake lige efter. Vil i mene at det kun hører hjemme hos folk der har dedikeret sit liv til pumpning?


Det hører hjemme hos alle trænende, der ikke kan få proteinbehovet dækket gennem almindelig kost. Det er btw ikke så vigtigt med en shake direkte efter træning alligevel, viser ny forskning..
Jeg har mest gavn af det, når jeg kommer ind i små slacker perioder, hvor jeg slet ikke spiser nok. Eller hvis jeg tager over til en ven, og ved at der er risiko for at jeg ikke får nok prots. Eller når jeg kommer hjem fra byen hvor jeg har fastet igennem, så skal jeg lige have en kaseinshake inden jeg hopper i seng.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2015 17:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hva så drenge, får i straffet noget jern? :D

Jeg har været igang med et cut på 10 uger, afbrudt i to uger pga. stoffer og druk, men nu er jeg igang igen hehe :P

Har smidt 10kg siden jeg startede, og kan endelig fornemme målet for enden. Sommeren er nær, det samme er mit vaskebræt LOL :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2015 17:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Hypnos skrev:
Så vidt jeg ved er brusk noget der skal opereres væk, og ikke noget man kan løse selv desværre.
Men i forhold til ledskader generelt, har peptidet Tb500 fået en god omtale, og virker umiddelbart meget lovende. Jeg ville nok anbefale dig at læse om netop det peptid, evt. kombineret med GHRP6 peptidet.
TB500 peptidet er i øvrigt et fragment af det naturligt producerede TB-4 peptid der indgår i healings processen af led.


Tak for info, og du havde jo svaret på mit oprindelige spørgsmål ser jeg nu.

vil bare pushe denne youtube-kanal som jeg synes giver helt geniale råd og instruktion om styrketræning og kost:

https://www.youtube.com/user/athrall7/videos

Han kører den fedeste oldschool vibe
phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2015 21:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Hypnos skrev:
Hva så drenge, får i straffet noget jern? :D

Jeg har været igang med et cut på 10 uger, afbrudt i to uger pga. stoffer og druk, men nu er jeg igang igen hehe :P

Har smidt 10kg siden jeg startede, og kan endelig fornemme målet for enden. Sommeren er nær, det samme er mit vaskebræt LOL :)


Det begynder lige så stille at nærme sig! Har smidt 4 kg, men satser så godtnok også først på at stå knastørt når der faktisk er vejr til at lege strandløve :lol:

Er lige begyndt at lege med noget 12X4, så det bliver ikke til mange PR lige foreløbelig!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2015 21:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Obama skrev:
Hypnos skrev:
Hva så drenge, får i straffet noget jern? :D

Jeg har været igang med et cut på 10 uger, afbrudt i to uger pga. stoffer og druk, men nu er jeg igang igen hehe :P

Har smidt 10kg siden jeg startede, og kan endelig fornemme målet for enden. Sommeren er nær, det samme er mit vaskebræt LOL :)


Det begynder lige så stille at nærme sig! Har smidt 4 kg, men satser så godtnok også først på at stå knastørt når der faktisk er vejr til at lege strandløve :lol:

Er lige begyndt at lege med noget 12X4, så det bliver ikke til mange PR lige foreløbelig!


Stærkt! ;)

Min styrke har også taget et slag, men det er vel at forvente når man cutter hehe.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2015 21:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2013 19:34
Indlæg: 390
Hvorfor vælger man overhovedet at 'bulke', når alligevel man mister den ekstra muskelmasse på at 'cutte'?

_________________
Lov og ret er et net
med så sære masker i,
at de små hænger på
og de svære slipper fri.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team