Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Nå har jeg snart gått gjennom alle de vanligste hallucingener , men enda ikke fått noen ville hallizer... Faen, leser man trip rapporter på Erowid, ser de omtrent gud når de drikker en kopp kaffe! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Klart jeg har sett utrolig mye rart, men det har vært ting som fins som blir forandret...

Jeg vil se litt FANTASY! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Er det noen av dere som har opplevd noe virkelig sinnsykt? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Mest syge hallu, har nok være to godzillaer, der bed hovedet af en kæmpe træmand og hoppede op af hans krop. Det var nogle træer der pludseligt følte at de skulle vise mig lidt sjov. Det var på et aMT trip, RET sjovt!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
prøv at læse min tripraport om natskygger der har jeg prøvet at forklarer en anden slags halluer en dem der ellers skrives om du/i må gerne spørge/kommentere for det er der ikke nogele som har gjort endu vh. doeneg

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
top 3

1. alene i universet, flydende, rundt...nej. det kan sq bare ikke beskrives. det var på (coke) lsd, xtc og alt for meget thc (nol), det var det der gav udslaget

2. billedet i mit højre øje var en nøjagtig spejlrefleksion af hvad jeg så på mit venstre. xtc, svampe og store mængder skunk

3. min allerførste visual/hallucination var en stråle af lys der rejste sig fra 9 fyrfadslys, alle farver hvirvlede rundt, ramte loftet og spredte sig til hele loftet i stuen, dette var min første gang på xtc.

jeg elsker visuals, det er dem jeg tripper for.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har også prøvet den der alene i universet... det var på knap 2.5 gram hawaii svampe - massiv OD!

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Til Doeneg : hehe det er noe av det villeste jeg har lest! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg lo så jeg fikk vondt i magen!
-Hehe da han skal sjekke inn på flyplassen på kjøkkenet & det med den lysestaken som han trodde var gull å gjemme den osv..
VILLT! [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] -Burde vært filmatisert!

Til Ax : samme her! Visuals er tingen [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Dex> 2,5g? NICE, efter jeg har trippet på 1g, tror jeg sq ikke 2,5 er sagen, ikke at jeg bad-trippede, det var den vildeste optur, men jeg kan forstille mig at 2,5 er lige vildt nok [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Fedeste Halluer, jeg har efterhånden haft så mange at jeg har svært ved at finde ud af hvilken der er den fedeste..

Men lige et par eksempler.....

1: Klokken 5 om morgnen alene i byen på vej hjemad, der følger en gammel longjohn silver cykel efter mig uden fører og pludselig står der mennesker overalt - det var fedt og det var på en kæmpe dosis svampethe

2: En bro som der ligger i vores by var pludselig forsvundet og jeg kunne se store maskiner der var ved at reparere den, selvsamme aften så jeg grønne kranier fare rundt over mig og snakke til mig - ligeledes i samme trip så jeg kæmpe store biler stå på marker rundt omkring - mega skummelt, det var Rolex Xtc

3: Til ambulancefesten i hobro år 2000 - massiv svampe-mdma-mitzu-speed-alkohol-røg trip, blev hele min verden om til sølvpapir og jeg krøb rundt i det her mystiske noget, det var osse ganske skægt......

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid:
Dex> 2,5g? NICE, efter jeg har trippet på 1g, tror jeg sq ikke 2,5 er sagen, ikke at jeg bad-trippede, det var den vildeste optur, men jeg kan forstille mig at 2,5 er lige vildt nok [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det var vist omkring 2,3... det var sjovt de første 2 timer da halvdelen sparkede... da det så blev mere og mere og mere og mere og MERE intensts så fuckede jeg helt op! Hvis min (på det tidspunkt) kæreste ikke havde været med mig, så havde jeg vækket mine forældre kl. lort om natten og bedt dem om at køre mig på hospitalet... fuuucked up! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvorfor æde så mange? Tjah... vi købte for 150 kr. hver, et par personer og fik en usandsynlig god pris - men jo fler' jo bedre, ikk'? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]