Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

siden mit første svampetrip har mine kreative evner udviklet sig utrolig meget, jeg producerer mere end nogensinde før, og det jeg fremstiller er af langt højerer kvalitet end det jeg lavede før jeg havde smagt psilocybin. Det er som om at jeg før i tiden kun udnyttede 10% af mine potentielle evner.

Har i oplevet noget lignende med jer selv?

Medlem
Brugeravatar

ved godt at det ikke har så meget med emnet at gøre..
men havde det sådan sidste år da jeg slog op med min daværende kæreste. Mine kreative evner udviklede sig enormt, og mine karakterer steg i alle fag.
Det er de mærkeligste ting der skal til for at få ens personlige udvikling til at blusse op.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja jeg føler mig også tit ekstra kreativ under/efter en tur på stoffer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Det har ikke så meget med kreativitet at gøre, men de gange jeg har trippet det sidste halve år, er jeg begyndt meget at tænke over hvordan jeg opfører mig overfor andre mennesker. Hvilken bås jeg ville sætte mig selv i, hvis jeg havde "mig" selv som ven. Om jeg kan stå inde for mine handlinger og gerninger overfor venner såvel som familie og helt fremmede.

Der har været mange ting der har gået mig på, men som jeg har fået bearbejdet både under og efter trippet i søgen efter at blive et bedre menneske, både overfor mig selv og andre.

Defor beundrer jeg psykedelika så meget, den egenskab det giver for at se tingene i et andet perspektiv, udvikle sig og forandre sig til det bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
for 2 år siden, der mistede jeg en kæreste gennem mange år og tog samtidig en ret hård sommer på LSD, Svampe og hvad der nu ellers dukkede op, sundt var det ikke på nogen måder... Men fuck hvor blev jeg kreativ og er det stadigvæk, faktisk mere nu end lige bagefter - og udvikler mig i et stille og rolig tempo, hvor jeg inden den intense oplevelse virkelig udviklede mig langsomt på det punkt.

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Trixzadelic skrev:
Det har ikke så meget med kreativitet at gøre, men de gange jeg har trippet det sidste halve år, er jeg begyndt meget at tænke over hvordan jeg opfører mig overfor andre mennesker. Hvilken bås jeg ville sætte mig selv i, hvis jeg havde "mig" selv som ven. Om jeg kan stå inde for mine handlinger og gerninger overfor venner såvel som familie og helt fremmede.

Jeg har det på præcis samme måde, på trods af at det kun er få gange jeg har eksperimenteret med svampe og lignende. Sådan en gang selvudvikling tror jeg der er mange mennesker der ville have gavn af.

Hvad angår kreativ udvikling, synes jeg også at have mærket et boost. Jeg er (som mange andre herinde) et kreativt anlagt menneske, har altid elsket at tegne, illustrere og skabe ting. Jeg har fået flere idéer efter mine trips, og har nærmest haft lyst til at få alle mine tanker og hallucinationer ned på et stykke papir. Både for at genopleve og holde fast i tripsne, men også for at vise overfor omverden hvad det er jeg oplever.

Så på mange måder synes jeg at psykedelika har drejet min personlighed i en åben og positiv retning

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Citat:
Sådan en gang selvudvikling tror jeg der er mange mennesker der ville have gavn af.

Den nemmeste person at narre i hele verden, det er een selv. Så husk lige at få jævnlige rapporter fra jeres venner og familie, og ikke mindst jeres fjender og måske endda helt objektive udenforstående, om hvad de mener om jeres personlige og kreative udvikling.

Junior medlem

Der skal faktisk ikke så meget til. En lille smule hash er såmænd nok til at man kommer "længere ind" og for den sags skyld også forstår andres kreative geni bedre og dybere med en del aha-oplevelser til følge.
Det er en gammelkendt og vidunderlig egenskab ved psykoaktive stoffer som dog bør nydes for det det er-med et lille gran salt- og det er altid en ide at evaluere sine værker uden at være skæv, fordi man netop i skæverten pludselig forstår endda det geniale ved "Kære lille mormor af" Richard Ragnvald(tror jeg nok). En åbenbaring man efter min mening bør forholde sig MEGET kritisk til.
Ikke fordi jeg på nogen måde er ekspert.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Schhhvamp skrev:
Citat:
Sådan en gang selvudvikling tror jeg der er mange mennesker der ville have gavn af.

Den nemmeste person at narre i hele verden, det er een selv. Så husk lige at få jævnlige rapporter fra jeres venner og familie, og ikke mindst jeres fjender og måske endda helt objektive udenforstående, om hvad de mener om jeres personlige og kreative udvikling.

Sandt. Jeg siger dog ikke at det ligefrem er en radikal ændring, og sikkert heller ikke noget der afspejles i mine handlinger. Men jeg er ikke i tvivl om at mine tanker og opfattelser af mig selv har ændret sig efter rejserne i det mentale univers. Synes jeg er blevet mere empatisk og ser ting fra andre perspektiver (som man jo også gør under et trip), men om det har en sammenhæng med stofferne kan jeg jo ikke konkludere, det er bare en formodning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]