Trixzadelic skrev:
Det har ikke så meget med kreativitet at gøre, men de gange jeg har trippet det sidste halve år, er jeg begyndt meget at tænke over hvordan jeg opfører mig overfor andre mennesker. Hvilken bås jeg ville sætte mig selv i, hvis jeg havde "mig" selv som ven. Om jeg kan stå inde for mine handlinger og gerninger overfor venner såvel som familie og helt fremmede.
Jeg har det på præcis samme måde, på trods af at det kun er få gange jeg har eksperimenteret med svampe og lignende. Sådan en gang selvudvikling tror jeg der er mange mennesker der ville have gavn af.
Hvad angår kreativ udvikling, synes jeg også at have mærket et boost. Jeg er (som mange andre herinde) et kreativt anlagt menneske, har altid elsket at tegne, illustrere og skabe ting. Jeg har fået flere idéer efter mine trips, og har nærmest haft lyst til at få alle mine tanker og hallucinationer ned på et stykke papir. Både for at genopleve og holde fast i tripsne, men også for at vise overfor omverden hvad det er jeg oplever.
Så på mange måder synes jeg at psykedelika har drejet min personlighed i en åben og positiv retning