Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Combo's
Junior medlem

Geografisk sted: København, Danmark
Jeg vil gerne høre lidt om jeres forskellige ethnogene/syntetiske kombinationer, helst kun de gode og det ville være rart hvis i ville fortælle lidt om hvorfor det var en god combo. Jeg har selv lige droppet en trip rapport under kombinationer og i kan jo tjekke den!

-Trip Massa

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Opskriften på min hidtil mest vellykkede combo; et guddommeligt trip simpelthen! Jeg vil ikke nævne noget om mængder, men lad være med at tage sindsyge doser af nogen af komponenterne, specielt E'en, siden AMT virker som en MAOi af ukendt styrke. Jeg ville heller ikke turde blande stærke stimulanser i mixen.
AMT, LSD, lidt E, hashkage, lattergas, kodein, salvia og MASSER af poppers. Nogenlunde i den rækkefølge. Gav mig den største følelse af mental kontakt (med en anden person som var på samme dosis af alt), som jeg nogensinde har følt. Vore sind smeltede nærmest sammen. Needless to say, masser af imponerende visuals. Men den følelsesmæssige del var den mest overvældende.
AMT skal man nu passe lidt på med; der er endnu ingen som ved præcis hvor farligt det er, specielt i kombinationer. Alt i alt var det en yderst dumdristig ting at gøre, men FUCK, hvor var det imponerende fedt! Jeg har meget svært ved at skrive en triprapport over den oplevelse; det var simpelthen for ekstremt til at jeg kan forklare det med ord!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
kewlt nok at der er kommet et topic med combo's......jeg lavede en for snart MEGET lang tid siden der fik en milliard million reply's, men det kan jo være folk har prøvet noget vildere, fede eller hvad man skal kalde det !

Junior medlem

Hej...jeg skal til en stor fest nu og har købt for næsten 1000 kr. rusmidler/stoffer. Det bliver sikkert kanon sjovt at mixe et gram coke med 1,5 g. Amazon svampe og 5 gram god 70 kroners. Jeg skriver en trip rapport, når jeg er landet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

"Stay drug free, get your drugs for free, and give them to me"
Så det fredag igen, huh????

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nice!

Gid det var mig der havde så mange penge til drugs! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Jeg kan sige, at det var et rigtigt "sygt" trip, altså det var helt vildt fedt, men også meget voldsomt...Jeg skriver en trip rapport når jeg er blevet helt normal!

MDMA og Psyller

Start op med at spise en MDMA kapsel - spis derefter et enkelt svampetrip - tag et par Mdma Kapsler og tøm dem, snif dem, hav altid coveret til at ligge parat, så der er nok at sniffe af, cirka 6 streger pr cap - spis nogle flere svampe efter en 1½ times tid...

Den mentale effekt er totalt overvældende, man bliver virkelig godt tilpas og føler at man er et med verdenen - oveni kommer der nogle far out visuals, jeg så underligt lys strømme ind af sprækker og sådan noget, vildt fedt!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Cola+Svampe er nok min ynglings combo. Først æder man svampene og begynder at sniffe når svampene begynder at slå. Det er for vildt, da colaen forstærker svampene temmeligt meget. Så det er også de vilde visuals man får ud af det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Yep, jeg er helt enig i at MDMA + svampe er et overvældende imponerende lykketrip. For mig virker det dog ikke helt så smukt i sin renhed som et kraftigt candyflip; LSD + MDMA. Det vil nok til stadighed være min yndlings "simple" kombination.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Store komboer.. hvorfor skal det være store doser.. mange piller ? meget amf osv ??..

Det er vel fedest når man ikke så er blæst at man bare sidde og savler og ser mærkelige lyde.. ??.. eller det måske kun mig der er mærkelig, og gerne vil være nogenlunde ved bevisthed ?..
For mit vedkommende gælder det i hvert fald ikke om at være så gone at man fatter ingenting.

Og ja Darkraver, Candyflip er sgu for lækkert [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
'cid og kex... ja, den er go'...

men 2C-B er sgu bedre!

Ok jeg har aldrig prøvet et kraftigt candyflip - men skal nok komme til det.....

Af "store" komboer

XTC fra klokken 20.00 til klokken 05.00

Begynd at sniffe XTC - Cut det med amf - og snif meget, ryg noget hash, snif nogle flere knalder med noget mere amf, snif noget coke - tag på staden, ryg en masse skunk, og prøv så at komme tilbage til lejligheden - har det med at blive bund mystisk....

Anden "stor" Kombo

Spis MDMA kapsler - snif noget speed, æd nogle svampe - guf nogle Mitzuer - drik nogle øl - ryg en masse hash.....

Det skal nok osse sætte gang i dig, jeg røg så meget i halluland at jeg var i en underlig verden lavet af sølvpapir i et stykke tid......

well truckermuffin - det er smag og behag - jeg har fuld kontrol over min hverdag og jeg vil squ helst miste kontrollen når jeg er i halluland - det skal ikke være noget med at trippet bare kører i baggrunden og man næsten er normal - der skal helst være så meget tryk på at hele verdenen er i bevægelse - her den anden dag - fredag nat - havde jeg guflet nogle superman - og efter en 5-6 stykker - var vi ovre på en legeplads og jeg tog en rutchebane tur efter opfordring fra macax - og da jeg ramte sandet blev jeg helt bange fordi der var mudder over det hele og en masse vand - få sekunder senere var det hele normalt - se det var fedt... det er at miste kontrollen - så er det fedest.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hash, Alkohol og Speed, man bliver så dejlig lam! Men ellers er Svampe+E at foretrække, sker bare ikke så tit for mig!

Medlem

Geografisk sted: DK
i fredags startede vi med at drikke en masse øl, så begyndte vi på amfen, så kom øllene igen, så mere amf og mere amf, så nåede vi ind til byen, så begyndte vi på e'en, og havde den fedeste aften på først britania (fedt med billard øverst når man er blæst, fuck hvor spillede jeg pludseligt godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )
og så på tuben lidt til sidst.. fed aften..
Hmm nå men min pointe var bare at amf kiks og sprut er en fed mixture, men vel også lidt af en standard mix..

Jeg r udee [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
coke + shrooms kan kun anbefales

E + shrooms kan være temmeligt vildt hvis man overdoserer, man absolut fedt

de to vil jeg varmt anbefale, man kan jo gå over stregen og så:

coke + lsd + E + nol (thc), absolut det vildeste jeg har prøvet, blev sq også lidt for mystisk i ugerne efter.

amf + E + coke + shrooms + skunk, body mind and spirit..lad det hele flyde sammen og bliv vandmystisk.

hmmmm...kunne blive ved, men generelt...æd til du savler, snif til du brækker dig, ryg til du ligger dig...og gå så i byen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]