Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Damn - det stinker - mit liv er squ så trivielt.....

Se bare her - en lille ugeplan

Mandag
Op klokken 06:30
I skole og dyrke idræt indtil 15:05
Hjem og se beverly hills og et umage par
Spise aftensmad
Stene computer
Sove klokken 22:30

Tirsdag
Op klokken 04:45
Spise aftensmad
Stene computer
Sove Klokken 22:30

Onsdag
Spise aftensmad
Stene computer

Torsdag
Spise aftensmad
Stene computer

Fredag
I skole og dyrke idræt indtil 12:30
Hjem og crashe indtil en 15-16 stykker
I bad - skifte til partymode
Klokken ca. 20.00 Gufle en masse stoffer

Lørdag
Starter klokken 00:01 - tage en masse dope og feste totalt indtil en 07:00 - 08:00 tiden - tage til morgenfest - tage nogle flere stoffer og slamme bonghoveder/ ryge Js / Ryge bang - feste indtil en 12:00-13:00 stykker - tage hjem
Spise lidt mad
Gå iseng klokken 17:00 - 18:00 stykker

Søndag
Stå op klokken 10:00 - 11:00
Spise noget morgenmad
Stene foran pceren
Eventuelt stene med hvem der end kommer på besøg og gøre det indtil klokken 24:00 hvor jeg skal iseng.

Såeh man kan vel sige at jeg lever et ganske trivielt liv hvis man sådan skal se på det skrevet ned - nogen gange er lørdagen strukket ud til søndag hvor jeg så ikke sover hele weekenden - så bliver mandag til en "jeg er totalt wasted i kraniet"

Well - må squ lave et eller andet om - enten en kæreste eller endnu flere drugs - hvad syntes i????

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Øhh hvad med at flytte fra Ambient Woods og længere ind mod der hvor du går i skole??

04.45 det er fandeme tidligt at skulle op!!!

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Hvad med et arbejde???? hvordan fanden får du ellers råd til alle de drugs????

Dedikeret medlem

hvad er der i vejen med rutiner [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Få dig en kæreste og ta' noget mindre narko... du er røget ind i en kedelig rutine, hvor dit stofmisbrug er blevet en dårlig vane.

Var det det du ville høre?

Kig ind i dig selv, du ved jo godt selv hvad der skal til...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
damn, der er satme tidligt at stå op! OG hvad med vennerne, hvornår passer de ind i din rutine??

Insane psychedelia user!

...

Senest rettet af Dr. Phibes 05 feb 2007 09:19, rettet i alt 1 gang.

Har aldrig sagt at mit liv det stinker - jeg sagde bare at det var så trivielt...

Men nu har jeg lige fået at vide at jeg har fri Torsdag-Fredag - så det bryder da lidt det trivielle....

Juhuu - find dig en kæreste - DEX - så skal jeg squ låne din svensker - alt andet end en hardcore misbruger vil bare blive skræmt over mig *gg*

Øeh skære ned på mit stofforbrug - som jeg sagde til alle dem der mente at jeg var små addicted sidste år - "FÅRK JER MAND - HVIS DER INGEN STOFFER ER , SÅ ER DER SQU IKKE NOGET MIG" *gg* - mon det bekræfter et eller andet om sidste sommer kan man så ligge de skjulte hentydninger og den romerske sarkasme til *gg*

Men jeg vil da prøve det med tøsen...

Øeh penge til stoffer - hvis man ikke har penge til stoffer er der squdda noget galt med en - jeg har altid penge til dope når jeg skal have noget - og hvis jeg ikke har så laver jeg nogen på en eller anden måde....

*gg*

Like - det med tøsen lyder squ fornuftigt - synd den eneste hardcore misbruger tøs jeg kender blev chokeret da jeg kom til at nævne at jeg havde guflet 35 knalder - altså ikke fornylig - men jeg fortalte hende det i fredags - grineren der- hun troede ikke på det - godt at man har øksen med sig rundt....

Men grineren nok der - et eller andet har givet mig så meget psykisk smæk på at jeg er nød til at foretage mig et eller andet.... *gg*

Men det gider jeg squ ikke..... Medmindre der var noget syre et eller andet sted *gg*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
beverly hills sucks for vildt hehehe.

hvorfor dropper du ikke alt det motion der (ihvertfald bare nogle af dagne) så har du jo mere tid til andre ting fks. dex forslag med en madam
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Guffe - det lyder som et fedt forslag - hvilket jeg helt sikkert havde fulgt hvis det ikke var såen at jeg gufler knalder og danser røven ud når jeg er til fest - eller laver andre fysiske ting når jeg er på dope - jeg er weekends narkoman - eller fritidsnarkoman - og det gik lige op for mig at på et tidspunk siger kroppen stop - derfor alt den motion - desuden er det herresundt - man får en flot body - motorik som kan bruges til endnu flere fede moves på det lysende gulv - + et eller andet sted kan kvinder godt lide det - hvilket jo kun er en fordel - et eller andet sted- but im in the disco for the drugs not the booty - det er det man har morgenfester til *gg*

In our memories
Brugeravatar

Låne min svensker? Du må sgu få den so... det er sjovt som kærlighed og had hænger umiskendeligt sammen... nå, men nok om det! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det med damen, find dig en som IKKE er hardcore misbruger... og cut så ned på narkoen! Det er jo det du skal bruge damen til, at kommunikere med hende, lære hende at kende, pille ved hende, sige søde ting og i sidste ende forhåbentlig blive forelsket i hende (okay, måske i en anden rækkefølge - you got my point)... På et tidspunkt vil du så nok få en fornemmelse af velvære over at ikke æde kex hver weekend og ryge hash hver dag, fordi at du har fået fyldt det hul ud med noget andet - en megakraftig kemisk reaktion, der kaldes... kærlighed!

En dag så dropper damen dig, eller omvendt og nu står du tilbage med det tomme hul igen... Narkoen dropper aldrig en, så den kan man altid vende tilbage til... hemmeligheden ligger i at fjerne hullet, eller i det mindste fylde det ud med noget som ikke er usundt for fysik og psyke (så religion duer ikke, haha)...

Håber du fik lidt ud af det!

Insane psychedelia user!

...

Senest rettet af Dr. Phibes 05 feb 2007 09:19, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Du er sgu´da stadig ung...madam kan du da´ få senere, hvis man da ik´ er blevet al´for fucked up.. Og hvad er der galt med beverly hills ??? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Øeh Dex - jeg tror at vi tabte hinanden et eller andet sted nær malmø *gg* øeh - like - stoffer SKAL der altid være plads til - jeg ryger ikke fede hver dag - jeg tager ikke knalder hver weekend - men jeg tager stoffer hver weekend - ryger fede når jeg har fridage og sådan - altså fritidsnarkomani - det holder helt vildt - og jeg gad da ikke have en dame der vil have mig til at ændre på mig selv fordi hun mener at noget er forkert - det betyder at hun ikke kan elske mig som den jeg er - altså kan hun ikke elske MIG - get my point *gg*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jamen ego så skal du da ha en tøs der tager mere dope en dig. det må da være den regtike løsning.

In our memories
Brugeravatar

Nåh ja, men nu gik jeg jo også udfra at du efterhånden var træt af at tage narko så tit som muligt... før eller siden kommer du vel til at tænke på om det er det værd at bruge så meget tid (også penge for den sags skyld) på det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]