Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
kan det virkelig være rigtigt at den eneste bog der omhandler emnet cannabis er en bog om hash, hvorfanden er den helt nye udgave af Indoor Marijuana Culture eller Big Book of Buds eller Advances in Hemp Studies det er alle virkelige informative bøger og et must at læse hvis man vil bare vide lidt, det er simpelthen det nyeste mest up to date information og der er ikke så meget som en simpel bladkiosk her i danmark der fører dem, jeg kan satme sagtens forstå at hampen her i danmark generalt er noget lort, alt hvad der hedder udvikling stopper ved den dansk/tyske grænse, nu må i sgu ta jer sammen, det gælder også Soma, ethnoplanet Caboon og hvad der nu end er af forretninger som burde have dem på lager, caboon sælger stadig hampedyrkerens håndbog [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] I ER TIL GRIN, var det ikke på tide med noget litterratur der var nyere end 30 år.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
BROKRØV !!!

Ehm - ok så

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
slap dog af, lave 65978345 topics bare for at komme med en klage, fordi du ikke synes der er nok bøger/blade i blad-kiosker !

Medlem

jeg kan se at det er de store intelligenser der har svaret, er der overhovedet ingen her der vil vide mere om den plante som så mange af os ryger og dyrker, så er mine bange anelser korrekte, jeg spilder min tid på amatøre som ikke som altid vil være amatøre og stille de samme dumme spørgsmål som de altid har gjort fordi der ikke er nogen af dem der gider at læse en bog, det er også meget nemmere at lave et topic der hedder EHM - HJÆÆLP - VIGTIGT - SIR HAZE og alle jer andre fuck jer!!

[ 13 December 2001: Besked ændret af: Sir Haze ]

Medlem

TruckerMuffin Du er nok den mest latterlige person på nettet, jeg håber ikke alle moderatore i denne verden har samme lave IQ som dig, HVA FANDEN ER DET FOR ET SVAR AT KOMME MED, fatter du ikke en skid, der findes ingen forretning her i danmark der sælger en eneste nogenlunde up to date hampe dyrker bog, det kan godt være at du kun er til junk og coke men jeg nyder rent faktisk en organisk skævert en gang imellem og det er der også andre der gør, der er bare ikke ret mange der kan finde ud af at dyrke noget ordentligt, og hvorfor, fordi de alle sammen har lært at dyrke efter hampedyrkerens håndbog.

Som moderator burde du holde din kæft hvis ikke du har noget fornuftigt at sige, ellers syntes jeg du burde trække dig, det burde du jo nok, så kunne der måske komme en der rent faktisk havde noget viden om et eller andet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Skriv pænt Sir Haze.. Jeg har intet gjort dig.

Du ligger ud med at skrive "I er til grin".. så er tonen ligesom langt, og derfor fik du den respons som du fik.

Og så vil jeg gerne bede dig bruge ordet Admin fremfor moderator.

Tror det var alt hvad jeg har at skrive for denne gang.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg tror det er dig der burde holde din kæft hvis ikke du har noget fornuftigt at sige!
*lol* det er sq da helt vildt så meget du kan hidse dig op over der ikke er nok læse stof du synes om. Jeg sidder her og smiler for mig selv bare ved tanken om dig stå nede i kiosken, og bande og svovle over at de ikke lige har det sidste nye nr med Hamp R US. Til grin, få dig nogle flere interesser udover hamp, du har da hvis taget skade.

Gider ikke bruge mere tid på dig....lamer!

[ 13 December 2001: Besked ændret af: Liquid ]

Medlem

Sir Haze.... Har du glemt at tage dine stesolider for nyligt? Hvis ikke bør du gøre noget ved dosen. Det er da bare sur røv at det er en sjælden bog, men du ser da feks heller ikke uncle festers - "Secrets of methamphetamine manufacture" over alt, men det er nu fordi den omhandler en ulovlig substans, så derfor er den også "eksotisk". Hvis du så gerne vil have den, så bestil den da fra amazon dit dovne læs!!

hilsen
Voorhees

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sir Haze: www.overgrow.com

...og luk så røven, og skrid af helvedes til!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]