Kiiaan skrev:
Når jeg inhaler kan jeg ikke få vejret pga. astma. kun hvis jeg indhalere meget lidt af gangen. nogen der ved om ens lunger vænder sig til det? så med tiden kan jeg indhalere mere og mere røg?
Hvis du ikke er vant til at ryge, så ja, dine lunger vil helt sikkert vænne sig lidt mere til det over tid.
Astma er selvfølgelig lidt noget juks, og du siger ikke noget om hvor alvorlig din astma er. Der er milevid forskel, om du er (undskyld) "hyggeastmatiker" eller om du fra tid til anden er i noget nær livsfare.
Paradoksalt nok kan hashens THC have en gavnlig effekt på lungerne, da det udvider de små blodkar i lungerne, men omkostningen er naturligvis irritanterne fra forbrændingen. Det er dog efter min mening at godt bytte for nikotinen, der decideret trækker blodkarrene sammen og forværrer astma
Min erfaring er at ristet tobak rykker mine lunger rundt på den dårlige måde. Fra tid til anden kan jeg ikke styre mig, og så laver jeg en tobak+hash blanding, men jeg er lykkelig hver gang jeg vender tilbage til den rene pot eller hash.
Hvis du har adgang til det, så kan det også anbefales at gå efter noget 1-2 år gammelt pot, da det bliver mildere og mildere med tiden. Lyntørret pot er en del mere kras! Hash kan nu også være lidt hyggeligt at ryge rent i en pibe

Et andet trick er at rulle slims eller alm. cylindriske cigaretstørrelse joint. Det giver mindre røg pr. hiv. Den "marijuana cigarette" du ruller kan du også gøre så stærk som muligt: altså rulle pot med lidt hash for at øge potensen: jo stærkere jo mindre røg har du brug for at suge ned i lungerne. (Altså sådan en heks eller troldmand, som det kaldes)
(PS: Bl0dpump og andre: det ville være høftligt, om I startede jeres eget topic om røget vs. spist hash i stedet for at kapre denne tråd. Det er god forum-skik

)