Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Jeg kan generelt ikke lide at "nedgøre" ærlige forretninger, der kæmper en hård kamp for at overleve, men bliver nødt til det nu, da Soma er gået over grænsen!

Jeg vil først fremhæve at de ansatte dernede, er ganske fornuftige at høre på og kender sine egne begrænsninger mht råd om dosering etc, men henviser iøvrigt til deres svenske orakkel for videre råd. Jeg talte således lidt løst og fast med indehaveren igår og jeg blev mildest talt chokeret. Jeg ved ikke om har fået storhedsvanvid eller noget i den dur, men den smøre af en historie han hældte på mig igår, var nok til at få mig til at lukke stedet, hvis det var op til mig. De aner IKKE en brik om deres egne doseringer, for hverken aMT eller 2CI... Der er bare en slat i og de har ingen ide om hvilken koncentration der er tale om. Han undskyldte derefter med at "man aldrig kan dosere aMT præcist", da det er ganske individuelt, så man skal bare prøve sig frem. BULLSHIT!!! Gu kan man dosere på en mere fornuftig måde end bare at hælde lidt i og glemme i sin bon hjerne hvor meget det nu var. Så var han ennda så flabet at påstå at "dosen og stoffet er ligemeget, da det jo er kroppen der bliver ristet", så "fuck kemi'en" som han sagde ordret. Jeg ved ikke hvilken planet han bor på, men i min verden har kemi'en og dosen ALT at sige. Det er så uforsvarligt som noget kan være, i og med at de leverer dope til mange unge og rådgiver dem om det. Efter denne lidt uheldige oplevelse, hvor jeg fandt ud af hvor lidt de aner om de stoffer de sælger. Jeg fik en lille kemilektion på 10 min af indehaveren og en folkeskoleelev kunne have klaret det bedre! De burde skamme sig noget så grusomt i den biks!!!

Før der sker nogle ALVORLIGE ændringer med deres holdning til stoffer og ansvar, boykotter jeg ihvertfald shoppen for mit vedkommende og råder alle andre til at gøre det samme!! Jeg var faktisk så pissed over deres holdning da jeg stod op, at jeg længe overvejede at melde dem til sundhedsstyrelsen med det samme. Dette har jeg dog ikke gjort, men det bliver HELT sikkert aktuelt hvis de fortsætter deres nuværende politik!! For hvis de får lov til at fortsætte som de gør nu, går det galt inden længe!!

Der var engang jeg havde dyb respekt for Soma og hvad de stod for, men det var den gang! De er simpelthen for uansvarlige! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

god weekend til jer alle bortset fra det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MVH
Voorhees

[ 16 Februar 2002: Besked ændret af: Voorhees ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jep - ham svenskeren har måske været på mange trips og er ret "erfaren", men han er sgu ikke ligefrem ekspert hvad angår biologi/kemi.

håber jeg fattede det rigtigt - de har altså ikke styr på deres doser - eller har de cirka styr på deres doser???

altså med amt og 2c-i - har 10mg meget at sige eller????

fordi jeg ved det squ ikke.......

men hey, nu når i køber knalder ikke, så har i da heller ikke en skid styr på den præcise dosis eller styrke på mdmaen - det har vi heller ikke angående coka og amf, vi har ikke en skid styr på styrken - er du ikke lidt paranoid vorhees, eller ligger der mere i det end du skriver??

det er ikke for at disse nogen, men 10mg fra eller til kan squ da være lige fedt...... ihvertfald med den indskrænkede viden jeg har om 2c-?? og amt - hvis det nu var 2c-t-7 så havde det jo temmelig meget at sige, men det er det jo ikke......

respektive sjovere

e.r

Insane psychedelia user!

ER >==> En ting er en pusher, noget andet er en shop som skulle forestille at være seriøs!!!!

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Punk:
ER >==> En ting er en pusher, noget andet er en shop som skulle forestille at være seriøs!!!!<HR></BLOCKQUOTE>

Desuden alle har adgang til soma, så burde de sgu gerne vide hvad de laver......de er ligeglade med alder, jeg kunne ihvertfald sagtens købe salviaextrakt dernede!!!!

Insane psychedelia user!

FUCK IT, jeg laver ALTID den fejl når jeg skal rette i mine posts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@ER> 10 mg fra eller til har ALT at sige når det drejer sig om AMT eller 2C-I. Det kan betyde forskellen på et middel trip, og en psykedelisk oplevelse der vil ryste de fleste i deres grundvold! 30 mg AMT virker som en slags psykedelisk speed, mens 40 mg minder om en yderst effektiv blanding af store mængder speed, syre og MDMA.
Jeg synes at det er uforsvarligt nok at de sælger den slags ting til folk der kommer lige ind fra gaden, men at de oven i købet hverken må eller kan rådgive køberne ordentligt, gør det TOTALT uforsvarligt.
Jeg boykotter også Soma ind til de tager tingene lidt mere seriøst. Vi har IKKE brug for at en uinformeret stakkel dør af en overdosis research-chemicals. Og det kan ske, og er sket i USA.

Medlem

Geografisk sted: DK
Vil lige tillade mig at poste denne her her også, da den er relevant i dette topic synes jeg:

"Jeg var på 2-CI igår og jeg var fuldstændig fear and loathing, det var så overdrevet... Jeg tog en pille, der jo skulle være 5 mg svagere end væsken, men jeg var 25 gange mere væk igår end da jeg tog det på væskeform, hvor jeg også tog E og cola....... Jeg vil ikke begynde at påstå noget ´for jeg ved det jo ikke, men det kunne måske skyldes en doseringsfejl i pillen, det burde i hvert fald ikke kunne lade sig gøre at der er så stor forskel på tingene, og at jeg endda blev MERE væk af pillen frem for væsken.... Lyder det ikke underligt?? poster nok lige en rapport senere for det var simpethen så vildt, jeg troede mit første møde med 2-CI var sindsygt, det var ingenting i forhold til igår... Nå jeg r ude hey heyy. "

efter at have læst det VOorhees skrev så kan det jo godt tyde på at min antagelse er rigtig, doseringen i pillen jeg fik igår var blevet en del større end hvad godt er..

Ja og jeg r ude igen hey hey!!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Well... jeg var med Voorhees dernede, og jeg må indrømme at jeg er absolut enig... manden kæmper åbenlyst en kamp for at retfærdigøre sit eget (mis?)brug af hallucinogener, og formulerer sig på de mest mærkværdige måder.

Specielt da han kom med en skummel metafor om noget med pistoler, at jeg ville give ham et blåt øje hvis han tog mig på nosserne (ja, og en brækket kæbe)... hehe...

Det jeg syntes er mest ærgeligt, er at hans salg af research chems til dels er en protest over svampeforbuddet, men absolut profit-orienteret. Manden har ingen respekt for at han muligvis kan brænde broerne for alle andre, så en evt. analog-lovgivning træder i kræft inden længe - kort sagt, han er ude på at malke koen, presse citronen - og så længe som muligt som han kan komme til det!

Det er en bittersød sammensætning af fornuftige argumenter og rent bullshit han kommer med, øjensynligt for at "imponere" os unge med hans gammelkloge erfaringer.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke!

Insane psychedelia user!

Som guffe altid har sagt så er de nogle dumme kapitalister og de skulle ha nogle brusten i hovedet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg er næsten tilbøjelig til at give ham ret.

altså der skal squ nok komme en lov imod hvad han sælger, det er da helt sikkert, jeg kan sagtens se det fra hans side af - hvorfor ikke lave nogle penge inden det bliver ulovligt - det med doserne kan jeg dog godt se er lidt noia......

burde man ikke bare fortælle ham at han nok skulle til og være lidt mere præcis med de doser - man kunne jo presse ham med et eller andet, men det ville være lamt.... jeg har ihvertfald mistet lysten til at købe noget dernede nu...shit......

.............
jensus: en seriøs butik??? en seriøs butik handler ikke med alternative rusmidler - de handler med dagligvarer etc. etc. etc.

ihvertfald set med mine øjne

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg er nået over den alder med at kaste med sten,spørg tais det er hans område,jeg mere til kz lejere,napalm og kloregas,
hørte for langt tid siden at jan fra soma i sin tid starte det op med ejeren af www.indra.dk,

det gik ikke i længden da jan (den nuværene ejer) var en psykopat og snød ham fra indra
med MANGE PENGE.
jeg syntes nu også han er noget sjov i det ham svenskeren,

jeg vil iøvrigt advare folk imod at handle med soma over posten,det er tit de GLEMMER AT SENDE DET MAN BETALTE FOR

Insane psychedelia user!

HA HA HAHA *Griner hysterisk*
godt nok er det ikke tit at guffe skriver noget, men når han gør er det sande guldkron!!!!

Dedikeret medlem

En anden ting er at de seriøst tager røven på folk der køber LSA...
En pose med hundrede frø i koster 5-10 kr. i et gartneri, Soma tjener KASSEN på dem...

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Det kan godt være ham svenskeren har gevet jer en sluder for en sladder om doseringen og jeg har også set ham der det meste af tiden står derinde (aner sku ikke hvad han hedder) dosere 2ci i flasker og det var ikke præcist ned til 1 mg men det var absolut så precist at man ikke kunne risikere at få mere end et HØJEST 2 mg for meget/for lidt og det er efter min erfaring ikke af stor betydning for et 2ci trip. Men nu til min anden pointe, den selv samme fyr var meget usikker på om de overhovedet burde sælge aMT (hvilket de efter min mening ikke burde) og han gav det ikke til hvem som helst, der kom nogle useriøse gutter ind som bare skule ha gang i noget sjov og dem solgte han det ikke til selv om de bad om det vildeste han havde.. de fik 2 flasker 2ci til deling, med en bemærkning om at de skulle tage en halv først og vente lidt før de tog resten...

MHT 2ci i pilleform skulle være stærkere kan det hav noget at gøre med at det går ud i blodet hurtigere eller noget i den stil duno, hvad siger kemie/bio nørderne?. Eller det kan være set and setting, der for mig betyder Virkeligt meget for 2ci. Havde sku et fedt trip på en flaske men tog 1.5 en anden gang og var mere blæst men i meget kortere tid. Set and setting ændre virkeligt trippet......

Men de skal sq se at få 100 % sikkerhed på deres doser.... og det er et problem men ikke støre end at hvis vi alle går ned og taler med dem om det når vi aligevel er der skal det nok hjælpe. Jeg tror på ingen måde det hjælper at boykotte dem. Dem der virkeligt er i fare læser jo ikke denne side og de køber jo ind derinde aligevel.

Med alt dette sagt vil jeg bar lige sige at Jeg på ingen måder Går ind for det svenskeren siger. og heller ikke de upræcise/modstridende informationer man får. Men mit budskab er gå ned og fortæl dem hvad i mener. og henvis dem til denne debat...
Så kan vi få rettet op på den fejlkurs soma er ude på. Deres ideologiskegrundlag er efter min opfatelse (hvad jeg har fået fortalt inde i butikken) helt i orden.

[ 19 Februar 2002: Besked ændret af: Travelogue ]

[ 19 Februar 2002: Besked ændret af: Travelogue ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har nu ikke noget dårligt indtryk af soma ud over at de er dyre...Mig og mine venner var endag derinde og der glemte de at bede om penge for 100 kr svampebolsjer...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Væsken burde blive optaget hurtigere end pillerne!

In our memories
Brugeravatar

Jeg fik fortalt at deres opløsninger alle er i vand, og jeg har min tvivl om hvor lang tid der går før deres opløsninger begynder at degradede, så de måske ikke er så potente som i fast form.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
I vand?? Ak og ve... Hvis de ikke har gjort noget seriøst for at konservere det (hvilket jeg tvivler stærkt på), kan mikroorganismer trives fint i deres opløsninger. Det mindste de kunne gøre, var da at lave opløsningerne i f.eks. vodka, der effektivt dræber bakterier.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]