Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hvad sker der for Fogh og hans pseudofascister i DF og K?
Først snakker de om 'ordnede forhold' på staden, og efter at have skåret ned på udvalg og nævn, vil de nu bruge en halv milliard på nye fængsler (Hvor kommer pengene mon fra? Ulandsbistanden IGEN?)
Fordobler straffene for vold, voldtægt og bilrøverier (på trods af at Danmark har den laveste kriminalitetsrate i næsten 20 år!)
Og nu har de tredoblet straffen for 'Gadeoptøjer'!?!? (Burde Lene Espersen ikke hellere tage sig af sin nyfødte? Hvad fanden er det for en mor der tager 4 ugers barselsorlov!)
Og hvad er det Bjørn Lomborg som chef for det nye miljø-nævn?!? Er de på syre (I wish!) Mandens teorier er for det første blevet sablet ned, og for det andet er han statistiker og har ikke en skid med miljø at gøre!
Hvornår vågner den danske befolkning op!?!
Det her SKRIGER jo nærmest på en effektiv bombekampagne ala ETA eller IRA!!!

(Ahh, har det meget bedre nu!)

Medlem

I feel with thee, O brother, for the times are dark indeed...

[ 26 Februar 2002: Besked ændret af: Melicamp ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Kan kun give dig ret.
Man må håbe på, og bede til, at over halvdelen af den danske befolkning ikke opfører sig lige så stupidt ved næste valg.

Insane psychedelia user!

Ø

det er alt jeg har at sige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg syntes nu der var meget fornuft i det han sagde.

fks. så straffen for vold og voldtængt så lave at det giver mere straff at male grafitti eller hærværk på metriæle ting,
hvordan kan det være at man skal straffes mere for forbrydelser mod ting/(penge) end mod (MENNESKER),og ja hvis der så er behov for det så byg da forhælvede nogle flere fængsler, det kan da ikke passe at der skal være en kvote på hvor mange der skal i fængsel rent økonomisk det er da fordi man har gjort en forbrydelse
forstil jer en gruppe som combat 18 gik ud og slog en 400/500 mennesker ihjel skulle man så ikke stræffe dem fordi der ikke var mere plads i fængslerne, så kunne man da forhælvde sende dem i et svænsk eller norsk fængsel.

skal de gamle mennesker som har bygget dette velfærds samfund med deres ansigt sved behandles som lort fordi en flok skide hippi'er vil have nogle flere penge at bruge på åndsvage ting (beugrati) ??? og sagsbehanling,adminstrasion

en anden ting angåne flygtninge,
ordet flygtning betyder et mennesker på flugt og ikke endnu en ny dansker, formålet skulle da være at de kan være her mens der er krig i deres land og ikke fordi man kan få bistand.

der var jo også det med med den arbejdes plads vudering,jeg syntes sq det ville være godt at de små firama ikke skulle bombes med alt mulig papir arbejde

jeg syntes også at der var nogle dårlige ting i det han sagde.
blat andet det med han miljø fætteren der.

dette samfund er for slap og for sløvt og det er de skide communisters skyld

[ 27 Februar 2002: Besked ændret af: guffe ]

Medlem

Luk nu røven, guffe. Det ville klæde dig lidt engang imellem.

Strengere straffe er jo ikke et svar på noget som helst. Det er jo alment kendt, at det ikke nytter noget at smide folk i fængsel, det burde du jo vide.

Og nej, det er ikke de skide kommunisters skyld, din tåbe. Jeg bryder mig virkelig ikke om den fuldstændig ignorante post, du lige har skrevet. Du skulle skamme dig.

Medlem

you go guffe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Du er den højreorienterede person, jeg altid har villet være [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

den indre svinehund som de fleste besidder, men som bliver underkuet af deres moral, intelligens og medmenneskelighed [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

go guffe go guffe go guffe

og fuck så lige det hele ikke

det er jo det jeg altid har sagt - vi skal bare fucke det hele - fuck familien - fuck vennerne - xtc er det fedeste

hæ hæ - jeg hader politik - det er nø trals nø...............

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
den indre svinehund som de fleste besidder, men som bliver underkuet af deres moral, intelligens og medmenneskelighed [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

People = SHIT! Går og får tonsvis af tanker over hvor meget jeg hader mennesker hver dag (ink. mig selv)

Insane psychedelia user!

Bliv eneboer og lad være med at biche så meget!
Det er sgu sent du finder ud af at mennesker er nogle forfærdelige idioter...

Medlem

Punk - Sådan er det jo at være i puberteten. Det har de fleste på boardet prøvet, og jeg er sikker på, at man nok skal bære over med dig. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

(Tag dén, din røv! Hehe)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Kæft hvor var det rart i begyndelsen...
Af den her post altså...
Det blev bare være og meget meget være jo længere ned man kom...ÆV Fuck har altså aldrig kunne sætte mig ind i højreorienteredes tanker !!! Men hvis straffen for voldtægt er højere end for grafitti kunne det jo altså også være at det var den straf der var for høj ???
Og desuden laver folk vel voltægt pågrund af en forskruet moral, den ville jeg mene kom fra opdragelsen, det har nok noget med misbrug (seksuelt) eller mangel på opmærksomhed at gøre. Til sidst vil jeg lige sige at ja vi må da håbe at der er flere der får øjnene op for hvor meget bedre verden ville være hvis statsministeren kom fra Ø F eller til nød A eller B !!!! De første støtter ihvertfald en legalisering af både hash og khat !!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øh forøvrigt...Hvornår har kommunisterne sidst siddet i folketinget ??? Der har ikke eksisteret noget kommunistisk parti i DK de sidste 10 år ifølge min husker !!

Dedikeret medlem

*Elven Raver*
Prøv lige at forestil dig et uddrag fra din post i en eller anden Ecstacy artikel i EB: 'Ung misbruger: Fuck familien!' [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe

Til Guffe:
Længere straffe for vold og voldtægt... Hmmm... Rent bortset fra at straf ikke nytter, men at et fængselsophold derudover også gør en ung rod til en rigtig forbryder, så lad os forestille os at du på en tur i byen får lidt meget at drikke... Der er noget med en pige og hendes kæreste, og du kan ikke helt huske det men det ender med at du stikker ham et par flade... Hvor lang tid skal du i fængsel? Tre måneder? To år? Et år? Når man snakker om straffe og kriminalitet, så glemmer folk at det der ikke skal så meget til før de selv bliver kriminelle (Og de fleste herinde er det jo også)...
En anden ting er at en af grundene til at økonomisk kriminalitet giver en så høj straf er at det er relativt let at begå, og det er så let at bevise din skyld. Pengeoverførseler efterlader altid spor, hvorimod det i f.eks voldtægts-sager stort set er ord mod ord.
DET er en af grundene til at vold og voldtægtstraffe er så lave. For ikke at ramme 'os selv' imodsætning til 'de kriminelle'.

Forresten, hvis du er så bekymret omkring de gamle mennesker, hvorfor går du så ikke igang med at inddrive nogle af milliarder af kroner multinationale selskaber snyder for i skat i DK?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

SMUKT SAGT, ELEUSIS!!!! Ganske simpelt smukt !

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Eleusis:
*Elven Raver*
Prøv lige at forestil dig et uddrag fra din post i en eller anden Ecstacy artikel i EB: 'Ung misbruger: Fuck familien!' [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hehe

Til Guffe:
Længere straffe for vold og voldtægt... Hmmm... Rent bortset fra at straf ikke nytter, men at et fængselsophold derudover også gør en ung rod til en rigtig forbryder, så lad os forestille os at du på en tur i byen får lidt meget at drikke... Der er noget med en pige og hendes kæreste, og du kan ikke helt huske det men det ender med at du stikker ham et par flade... Hvor lang tid skal du i fængsel? Tre måneder? To år? Et år? Når man snakker om straffe og kriminalitet, så glemmer folk at det der ikke skal så meget til før de selv bliver kriminelle (Og de fleste herinde er det jo også)...
En anden ting er at en af grundene til at økonomisk kriminalitet giver en så høj straf er at det er relativt let at begå, og det er så let at bevise din skyld. Pengeoverførseler efterlader altid spor, hvorimod det i f.eks voldtægts-sager stort set er ord mod ord.
DET er en af grundene til at vold og voldtægtstraffe er så lave. For ikke at ramme 'os selv' imodsætning til 'de kriminelle'.

Forresten, hvis du er så bekymret omkring de gamle mennesker, hvorfor går du så ikke igang med at inddrive nogle af milliarder af kroner multinationale selskaber snyder for i skat i DK?
<HR></BLOCKQUOTE>

blah blah blah for meget hash igen Eleusis ???

den der med at det ikke hjælper at smide folk i fængsel er det rene jøde propagana.
ja os sige en psykopat eller endnu bedere en "INDVANDRE" rander roundt og voldtager folk fordi han er sindsyg er måske vokset op i et hjem hvor de grå var stofmisbruger og dranker,hmm.. så hjælper det måske ikke at tage deres frihed jo det gøre det jo tink på de offrer det gåt ud over.
hvis man for et halvt år for voldtægt så kan en psykopat i princippet voldtage en hvert halve år hvis man fik 2 år i spjællet så kan han/hun kun gøre det hvert andet år, så prøv at tænk på hvor mange mennesker det bliver til i løbet af et ( LIV )
jeg ville sku være glad for hvis sådane mennesker blev frjernet fra offenlig heden,ja for min skyld væk fra verden.

den bedste løsning ville saføldig være at genindføre dødstraffen.
så kan folk måske lære at tænke over hvad de gøre før de ødelægger eller tager en andens liv.et liv kan ikke gøre op i penge eller tid i et fængsel, et(LIV kan kun gøre op i et andet LIV)

kill em before the grow,
take that jude basteds

Medlem

Skrid nu, guffe. Du er da et fjols.

Insane psychedelia user!

Guffe, lad vær med at spilde din tid på at ha noget imod jøder, det har muslimere også, det må sgu være rigeligt, så hellere ha noget imod dem!!!!

Dammit, hver gang at man bliver bare lidt positiv over for invandere, er der nogle som ødelægger det igen!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Få et liv Guffe, du er så svag at høre på, det bunder jo alt sammen i din egen bitterhed og mangel på indsigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]