Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Skulle bare lige høre om de har en eller anden form for aldersgrænse i Soma. Det er mere jeg er jo 14 år, men ku' sku godt tænke mig snart at prøve noget nyt. Nogen der har forslag til hvad? Og nu gider jeg sku ikke høre på alt det der med jeg kun er en lille dreng... osv... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Stopper forresten også med hashen ind til sommerferien... Hvis jeg kan? Hygge. -Muugor

Insane psychedelia user!

Du er en lille dreng..

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hold nu op med det lort daffy, det her er sgu en alvorlig diskution....

men er der ikke noget med at stoffer må ikke gives til personer under 15 år??? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du er under 15, så du kan ikke brumme som os andre... du burde være glad.

Insane psychedelia user!

Hvis du ligner en på 17-18 kan du jo nok godt købe, Muugor! Men hvis du er en splejs kan det jo være at de ikke vil sælge dig noget aMT.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det er vel ligesom da man var mindre og skulle købe sprut! Nogen gange gik det, andre gang ikke..

Dedikeret medlem

Jeg vidste det! Fuck det, har stadig lyst til at prøve noget nyt. Det kan der sku ikke ske så meget ved. Helt lille er jeg da heller ikke... joo det er jeg vel nok, i hvert fald i forhold til jer... GAMLE BUKKE!!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jeg tror sku ikke lige jeg ligner en på 17-18 år, og kommer sku nok heller ikke til det hvad angår min højde [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Men en splejs syns jeg nu heller ikke jeg ligner. Går nok der ned i næste uge og ser hvad de siger.
Nogen ideer til hvad jeg kunne prøve... og så lad venligst hver med at tænke på min alder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 04 April 2002: Besked ændret af: Muugor ]

Insane psychedelia user!

kaffe skulle være en lækker stimulant.. Jeg tror de sælger det i SOMA, men hæng mig ikke op på det..

Ej, nu stopper jeg..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Øhhhhh mærkeligt spørgsmål!!!
Hvorfor tager du ikke bare til supermarkedet som altid har åbent (staden)((Christiania)),
og køber nogle shrooms?

Dedikeret medlem

Det har jeg gjort 5-6 gange. Vil gerne prøve noget andet. Især fordi alle de gange jeg har shroomed fik jeg det ikke specielt godt.
Kan godt være det bare var mig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Det kan være det er mig der er lidt bong men var det ikke dig der vejede noget hen af 37 kg eller sådan noget? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Og så siger du at du ikke er en splejs?
De vil jo tro du er 6 år eller noget, når du kommer derind, og så vil de nok ikke sælge med mindre ham svensken er totalt syg i pæren (hvilket meget jo egentlig tyder på)

Dedikeret medlem

NEJ!!! Det var kræftedeme ikke mig. Vejer ca. 56. Så i en alder af 14 syns jeg sku det er okay.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lad nu vær med at dope dig i en alder af 14!!!!!!!!
Det er da lamt......VENT! Du har massere af tid til at lamme dig senere.
Lam dig på fed, alkohol, kaffe bare ikke stærke psychedeliske stoffer som 2-ci og AMT!

Dedikeret medlem

Jeg doper mig jo ikke. Det kan da virkelig ikke have den store betydning at jeg prøver et eller andet en gang. Halvdelen af de gange jeg har taget shrooms har jeg taget så lidt at jeg næsten ikke kunne mærke det.
Amf har jeg også taget omkring 5-6 gange, men der går sku et par år før jeg gør det igen. Jeg ved sku godt hvor dumt det er, men det er der ikke mange der tror på jeg gør.
Jeg har i det mindste stadig hjernen med mig. Men som jeg allerede har sagt så kan der sku da ikke ske det store ved at man prøver et stof en eller to gange. Jeg snakker ikke om at total lamme mig. Bare lige sippe lidt til det.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tror sgu ikke det er noget problem at købe i Soma, selvom du ikke ligner en på atten. Dem herinde fra der har set mig (platon, daffy og eleusius) vil sikkert skrive under på at jeg ikke ser ud til at være myndig, men men men: Sidst jeg var i Soma prøvede de at prakke mig en flaske 2-ci på! Desuden er du da vist lidt lille...

-Psyko

Insane psychedelia user!

Muugor: Hvem siger du ikke bliver hooked efter en eller 2 gange og siger "at der kan nok ikke ske det helt store" eller hvad nu hvis du får en psykose?! Livet som ung er let, lad vær med at gøre det svært. Og det er det fandme hvis du render rundt med tvangstanker, ændret personlighed og du ved at du vil aldrig blive den samme igen, PRØV DETT!!!!!!!! Det er hvad jeg har gået igennem, jeg startede i en alder af 15, er 16 nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Øv jeg hader det her

For engangs skyld må jeg give punk ret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ØV OSSE

Muugor - slap nu af og chill dine teenager år - kender mange (inkl- mæ sæl) som der ville dope sig totalt i en ung alder - massere af amf - dette er ikke lige et hallucinogen - men jeg er efterhånden ved at være klar over en masse ting - blandt andet hvorfor jeg havde en masse problemer i mine "unge" år - som en 15-16 årig blæste jeg massere af amf - syntes jeg var kongen og styrede det hele - i min verden - det er jeg efterhånden ved at være sluppet af med (begyndende storhedsvanvid er nu en kær ting) - men jeg tør fandme ikke tænke på hvad der ville være sket hvis jeg havde guflet hallucinogener - så havde jeg haft en toast istedet for en hjerne - en sjov hvidskjorte og en lejlighed med gummivægge - varm mad på sengen hver aften og well - det er squ ikke det værd vel?

Medlem

Geografisk sted: DK
Er helt enig, glem det...... Chill og tag den med ro du skal nok nå at blive dybt afhængig af både det ene og det andet når den tid kommer... Men vent lige et år eller to, drik din hjerne ud indtil dér [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ÅK!?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Yeah, jeg ved godt du sikkert ikke vil lytte til os/jeg, det ville jeg sgu heller ikke da jeg gik i 8. klasse. Jeg kan sgu tåle det tænnkte jeg og gnaskede gladeligt videre på svampene, men fuck nej, jeg ku' sgu ikke tåle det lort. Det er ikke fordi jeg skal komme og prædike overfor dig eller nogen andre, men når man er de der 14-15 skal der altså ikke så meget til for at det går galt. Jeg fik ihvertfald rokket voldsomt ved mit verdensbillede og syn på tilværelsen i en lidt for ung alder, det har bestemt ikke været sjovt senere hen. Du er velkommen til at maile mig hvis du vil høre nærmere, men sandsynligvis vil du ikke lytte. Jeg forstår dig også godt, men måske du burde alligevel...måske

-Psyko

[ 05 April 2002: Besked ændret af: Psyko ]

Insane psychedelia user!

Da jeg kom på boardet fik jeg præcist det samme at vide, men ville jeg lytte, næh. Det fortryder jeg idag, da jeg ved at jeg ville ha fået meget større glæde ved at vente et par år.
Så kan du komme og sige vi er gammeldags osv. men som der også blev sagt i et andet topic, vi er fremtidens danskere, det er os at tingene kommer til at afhænge af på et tidspunkt, så lad lige være med ultra-lamme jer, ik.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]