Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Underligt!
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Tænkte på om der var nogen der har prøvet underlige ting dagen efter på stoffer - f.eks jeg havde været til techno fest og var div. stoffer, E, BZP, GHB, joints osv osv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] dagen efter var jeg vildt træt og busted.

Dex kom forbi, vi snakkede lidt - da der skete noget halv underligt. Jeg havde dejavu i ca. 15 minutter, jeg kunne huske alt hvad dex sagde. Ligesom om vi havde snakket om det dagen før, *alt* hvad han sagde var ord ret efter hvad jeg kunne huske. Vildt uderligt, jeg troede han lavede pis med mig.

Nogen der har prøvet noget lign. ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
lyder sygt, hvis jeg har pumpet min krop med et eller andet så bliver jeg små skizofren dagen efter, jeg "vågner" op imens jeg sidder og snakker med i mine tanker -like- mine tanker løber af med mig, og det jeg så tænker snakker jeg med i, eller svarer på et spørgsmål der evt. har været i den tanke tråd der har været i mit hoved (det er ofte situtioner jeg tænker i).

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
BTW wOODY: Det lyder fandme skummelt det der (men skægt)...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Woody> Jeg får også enkelte gange den effekt du beskriver (deju vu) dagen efter en hård nat. Det sker også en sjælden gang imellem selv om jeg ikke har haft kemikalier i kroppen i lang tid.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima Insania:
Sjovest er at være vågen mens ens drug-bodies sover, og pludselig åbner øjnene og begynder at lukke bullshit ud... og at man så kan snakke til dem og få svar, mens de stadig sover. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

hehe 3 grads forhør af folk der sover *s* minder mig om lejer skole i folke skolen.

har prøvet at vågne op et helt andet sted en hvor jeg torde jeg gik kold.

men hvem har ikke det???

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sjovest er at være vågen mens ens drug-bodies sover, og pludselig åbner øjnene og begynder at lukke bullshit ud... og at man så kan snakke til dem og få svar, mens de stadig sover. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]