Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg får omkring 10 virus mails om dagen til admin@psychedelia.dk adressen og det har tydeligvis ikke hjulpet at jeg har bedt folk om at scanne deres PC'er.

Det er efterhånden så generende for mig, at jeg bliver nødt til at gribe til drastiske midler.

Derfor:

En virus mail der ryger afsted fra jeres PC til mig, fordi i ikke har scannet jeres maskine, vil betyde at jeg
A: blokker jeres mail adresse, så i ikke har mulighed for at skrive til admin@psychedelia.dk fremover. Desuden bliver jeres IP banned i en uge, så i ikke kan logge på psychedelia!

KOM SÅ IGANG MED AT SCANNE DE F.... maskiner! Det er ikke så svært!

Lidt pissed off hilsner Voorhees

PS: Undskyld den anti-fontex tone, men nu skal der altså ske noget!

Dedikeret medlem

Kan du ik' publishe de mail adr. det drejer sig om???

eller evt sende en pm til de folk der sender vira til dig?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Yeah...Jeg prøvede altså at bruge hothouse sidste uge og der fandt jeg syv inficerede filer, men tror du den kunne rense dem?
Næ nej, men nu har jeg prøvet med semantec så jeg håber ikke længere jeg har den nasty worms klez.g virus!

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeps prøv Symantec.Norton er efter min mening en af de absolut bedste anti virus tingester der fås.
Jeg har 2002,med automatisk opdatering af de nyeste def.næsten hver dag.
Jeg læste et sted at om ca.10 år vil ca. hver 3 eller 4 e mail være suspect på en eller anden måde.
Det er fandme uhyggeligt då! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

slap da helt af..

sådan er det jo at være admin ... adressen er jo på mange folks computer... selv fra før du fik adressen ...

Medlem

@s3k> Nej, det kan da ikke være rigtigt at fordi folk er for lade til at scanne deres PC for virus, skal jeg have fyldt man mailbox op med junk? Det kan jeg virkeligt ikke se rimeligheden i!

@liquid> Det er en virus(kleg), der gør at de inficerede computere, sender store mængder mails ud, men virus i der forsøger at sprede sig!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Hvem fanden er det der skriver så mange gange? Nu har jeg været med på siden fra før den åbnede (???) og jeg har endnu ikke sendt en mail til den adresse. Så der er sq nogle der ikke mener de får svar på deres spørgsmål herinde...eller er det bare mig der syntes at 10 om dagen er en del?`

Nå men jeg er ude...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Dén virus består af et lille program som selv kan sende e-mails uafhængigt af dit mailprogram. Det kigger din adressebog igennem og sender så bare mail efter mail til dine kontakter, med tilfældigt udvalgte navne og e-mailadresser fra din adressebog som afsender. Hvis i vil vide hvor mailsene rigtigt kommer fra, kan i bare højreklikke på e-mailen og vælge 'properties'. Så kan ise hvis computer den kommer fra. Jeg modtager 15-25 virusinficerede mails om dagen, og langt de fleste kommer fra de samme to personer.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe så var det bare mig der fattede minus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]