Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Fordomme
Insane psychedelia user!

Jeg er så træt at unge mennesker og deres narko-fordomme. For eksampel; jeg står til en fest og nyder min GHB rus da en bekendt pige kommer over til mig. ”Altså, jeg har hørt fra en, der kender en, der har hørt at du har prøvet det der fantasy. ”Vil du ikke nok lad vær’, det er sindssygt farligt. Meget farligere end ecstasy. Du bliver jo bare afhængig af det og dør!” Så ser jeg på hende; Stangstiv, har drukket en halv flaske vodka, har et langt blødende sår på armen fordi hun faldt ned af en trappe og om lidt bliver hun gennem kneppet af Brian hvorefter hun vågner op i morgen og begynder at tude fordi hun har mistet sin mødom. Er det så vodkaen eller GHB’en der er farligst??!

Andet Eksampel; En af mine venner har hørt at jeg har prøvet amfetamin og flipper helt ud. ”Sniffer svin, du ender som narkoman, du er så langt ude.” En fest et par uger senere er han møjstiv, og en eller anden tilbyder ham en line som han sniffer. Da jeg prøvede amf. havde jeg læst alverdens omkring amfetamin og da jeg skulle prøve udvejede jeg en nøjagtig dosis og sniffede det.

Det kan godt være at det er fordi jeg bor lidt ude på landet, men det er komplet umuligt at overbevise at GHB er mindre skadeligt end at drikke en flaske vodka.

Det irriter mig en god del!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Regering har vel også en eller anden skyld i det, med alle deres skræmme reklamer!

Mvh

Daffy duck

[ 11 Maj 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Insane psychedelia user!

Ja...? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hehe, kender det alt for godt! Men vi er jo også fra samme område af! Dog tror jeg det er et landsdækkende fænomen!

Medlem

Geografisk sted: DK
Ja et par af mine homies sagde også at det var ånsvagt hvis jeg prøvede det fordi det var så farligt, men de fleste spurgte nu bare om jeg ik ku få noget til dem *gG*
Jeg prøvede det faktisk første gang her i forgårs, men jeg havde drukket mig stiv først, ventede så et godt stykke tid, fordi jeg godt vidste at man ikke skulle blande alkohol og GHB - men jeg ventede åbenbart slet slet ikke nok... Jeg drak halvdelen af det jeg havde fået...... FUCK hvor var jeg bare heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt væk, og så kørte jeg lige galt i mine forældres 850.000 kroners bil i min rus, NEDEREN. Heldigvis kom der ikke politi så havde jeg da mistet mit kørekort og så havde forsikringen heller ikke dækket.......... Nu får jeg bare lov at betale 12500 i selvrisiko. Det sutter nu også rimelig meget røv.......... Nå det var et sidespor.....

P.S. Lad vær med at køre når I er påvirkede drenge, det såx og det ender galt........ Men det ved alle vel i forvejen..

DAMN DAMN DAMN!!!

@Voorhees: Fjernede lige et par e'r, så posten var til at læse

[ 12 Maj 2002: Besked ændret af: Voorhees ]

Insane psychedelia user!

og LAD VÆR MED AT KOMBINERE GHB og alkohol, så kan i lære det!

Medlem

Geografisk sted: DK
ja det skaL jeg love for....... Og længere er DEN ikke....!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
850k, tror sq ikke jeg ville låne min bil til min søn hvis jeg havde en så dyr bil! Men nu har jeg hverken en søn (eller har jeg!?) eller en bil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er jo klart at alle disse fordomme skyldes uvidenhed og forkerte oplysninger proklameret af samfundet og regeringen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
hvornår lærer de at krigen er tabt, og at det kun vil skade i sidste ende.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> We're losing the war on drugs. You know what that implies? There's a war, and the people on drugs are winning it. What does that tell you about drugs?
-Bill Heicks<HR></BLOCKQUOTE>

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Herude er det overhovedet ikke så galt. De få mennesker der mener at stoffer er vildt farlige og tror man dør at rykke en streg synes alligevel jeg er en spasser om jeg tager stoffer eller ej. Men alle andre jeg snakker godt med, ja dem snakker jeg også stoffer med, alle der kender mig i byen ved jeg har taget/tager stoffer fordi jeg er meget åben omkring det.
F.eks. sidste skoledag for et par uger siden, hvor jeg var pisse fuld (pisse fuld = /me snakker MEGET hehe) sad jeg sammen med 4-5 klasse kammerater og vi kom til at snakke om stoffer, ingen af dem vidste at jeg taget noget før, så de blev meget overraskede over at finde ud af at jeg havde taget en del stoffer gennem de sidste 3 år, for de har jo altid troet at dem der var på stoffer ikke kunne følge med i skolen og generalt var nogle sociale tabere. Så efter jeg havde snakket med dem i omkring 1 time, og forklarede lige fra til hvordan jeg startede til at jeg vidste jeg var på et sidespor (hehe fuld var man jo) var der så et par stykker der sagde at de da også havde prøvet at ryge et par gange og egentlig også havde overvejet at prøve andre stoffer. Alt dette hænger nok også sammen med at der er rigtig mange i vores lille by og omegn, der tager stoffer forhold til hvor stor den er, og folk derfor har fået et anderledes syn på det.

Det var alt herfra [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 12 Maj 2002: Besked ændret af: *LiQuiD* ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg kender det godt Daffy, men hvad fanden kan man gøre?! På trods af at man har læst god litteratur (som f.eks rusmidlernes biologi) så tror folk der har læst tre pjecer fra SST at de ved langt mere om emnet. En af mine "venner" påstod at GHB var ligesom at spille russisk roulette med tre kugler i kammeret. Lige gyldigt om du vidste den nøjagtige koncentration og mængden du indtog. Sygt [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

Insane psychedelia user!

Det er altså også noget lamt shit at de har skrevet om GHB.....ser lige om jeg kan finde den folder de sendte ud i vejle om amfetamin/MDMA/GHB

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]