Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hvad er det vildeste stof i nogensinde har prøvet/hørt om?

Mescalin, 5-meo-DMT, aMT, ibogaine, ketamin, 2C-T-7 o.lig

Insane psychedelia user!

Udfra det jeg har hørt så er meskalin ikke så vildt som nogen gerne vil gøre det til.

aMT skulle vist ha et højt bodyload, men skulle være ret let at styre.

Jeg tror 5-MeO-DMT og DMT er mere derhenne af, men der er selvfølgelig også iboga og NATSKYGGER (hvordan kan du glemme det? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ).

Og før nogen af jer nævner adrenochrome så vil jeg lige nævne at det da vist kun er en myte [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Adrenochrome er ikke en myte, det findes skam. Jeg aner ikke om det er vildt eller ej, men findes, det gør det. Bliver vist nok fundet i store mængder hos schizofrene.
http://www.rhodium.ws/chemistry/adrenochrome.txt

[ 29 Maj 2002: Besked ændret af: Ashoka ]

Insane psychedelia user!

Jaja, jeg ved godt at det eksisterer, på erowid skriver de bare "Adrenochrome is an oxidation product of adrenaline (ephinephrine, norepinephrine). It is somewhat of a myth -- boosted by H.S. Thompson's Fear and Loathing in Las Vegas -- that it is a deliberately-ingested psychoactive. Adrenochrome monosemicarbazone, a derivative of adrenochrome, is marketed in some countries for the prevention of certain types of bleeding.".

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
5-MeO-DMT, 2C-B, LSD

nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam nam

jensus skirv lige til mig jeg skal ha dit nr !!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Helt sikkert 5-MeO-DMT [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Kender 2 der har tager STP back in the day, og det lyder godt nok vildt. Især fordi det varer 2 dage. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Og hvad er STP?

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* den gang vi mindre (yngre) og kun drak og lige var begyndt at ryge, lavede vi altid de der store "punch" skåle med ALT i fx. 4 forskellige slags sprut og ublandet saft og vin alt muligt klamt og kaldte dem for STP-drikke: Smoke That Pipe, fordi vi syntes det var overblæret at vi lige var begyndt ryge (eller så var vi bare latterlige) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
STP = DOM. Helt klart en af de ting der har stået på min ønskeliste et stykke tid.
Vildeste drug for mig må være ketamin.

Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
hvad er 5-meo-et eller andet ...?Er lige kommet ud af min lille verden hvor jeg troede der kun existerede svampe, hash, e, amf, coke og heroin!!! Og er mildest talt MEGET nysgerrig!! Er der nogle der kan fortælle mig lidt om de generalle virkninger og hvad der ville være smart at starte med(har kun prøvet hawaii svampe)(af psykedeliske stoffer!!) Kh.*~Troublemaker~*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
heoin

Psychedelia Gay Overlord

Prom> det skulle vist ikke lige være det fedeste siger folk. Men OK, hvis du bare vil have lidt mere til psykosen, så bare fyr den af. Der blev advaret kraftigt imod det dengang Owsley fremstillede et batch (1967), mange mennesker kom galt afsted på det. Har du set Robert Crumb filmen? Der fortæller han også om det, og hvordan det bare gil totalt galt for ham efter det stof.

Insane psychedelia user!

De ketamin-rapporter jeg har læst, har klart været nogen af de vildeste. Er der ingen der har prøvet Iboga? Ashoka?

[ 31 Maj 2002: Besked ændret af: Narkohund ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Dankdawg> Så vidt jeg ved, skyldtes mange af folks uheldige oplevelser med DOM at det tager så lang tid om at virke, hvorfor folk troede at trippet var svagt, og tog 1 eller 2 til. Desuden var gadetrips ofte i den høje ende af hvad man bør tage af denne substans; 20 mg var ikke usædvanligt. Jeg har prøvet DOB som skulle være lidt lignende, og har klart syntes om det.
Jeg har længe tænkt på at prøve ibogain, men jeg har lidt svært ved at afse 60 timer til et trip som jeg ikke har nogen anelse om hvorvidt jeg ville finde godt på nogen måde.

In our memories

Geografisk sted: København
@Dankdawg: Det gik da ikke så galt for Robert Crumb... han fandt jo Hr. Naturlig i sit trip... måske Crumbs fineste karakter?

Nej, jeg forstår hvad du mener... det er bare bedst at vide hvad det er man indtager før det ryger ned i gavflaben.

Ang. vilde stofoplevelser... så prøv at tage en stor streg ketamin når du peaker på LSD... det siger mine fortrolige kilder skulle være direkte uplink til total galskab...

Men helt sikkert... blandinger af forskellige hallucinogener, såsom LSD, natskygger og svampe kan også godt få vejen og verden til at slå krøller, skulle jeg hilse og sige [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

(og nu skal jeg lige vride min hjerne for at huske noget jeg læste for nogle år siden) :

Timothy Leary og hans venner fik i sin tid fat i en analog af et stof som hed BZ (hæren og CIA havde udviklet det til brug i krig, for at uskadeligegøre fjenden... det er et 'super-hallucinogen' og virker i 3 dage)...

De fik det af fyr som arbejde på NASA til gengæld for noget LSD. Analogen hed JB-118. De brugte det til at træne astronauterne til vægtløs tilstand.

For at gøre en lang historie kort, så endte det med at 'forsøgs-kaninerne' løb rundt på væggene!!! og rendte ind i møbler som ikke var der!!! og gik igennem møbler som var der!

Noget i den stil i hvert fald... men det er interessant så mange forskellige slags stoffer der egentlig er fremstillet... og det er kun 1% vi kender til i 'daglig tale'.

Så hvis der er nogen derude som har erfaringer med 'eksotiske' hard-to-get psykedelika, så lad os endelig høre!!!

Mvh Zonker

[ 31 Maj 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Psychedelia Gay Overlord

http://www.levity.com/aciddreams/samples/bz.html der står lidt om det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmmmm........ Alrune, Stormhat, Bulmeurt, Pigæble!!!, DMT er berstemt hellere ikke så lidt lammeren.........
Jaaa køøk er da også en ok nice ting. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For mit vedkommende helt klart Salvia Divinorum.
Og også I den grad! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Positivt...men for satan da.
Der skal man altså lige passe på ørene og ikke bare fråde løs.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ved ikke hvad det viledeste stof er, for alle stoffer er jo vilde på deres heelt egen måde, så på den måde kan jeg putte alt lige fra amfetamin til Zex på toppen.

Men min vildeste oplevelse har nok været
6 gram mexikanske svampe og 3 g P. Hermala

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]