Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg er udmeldt fra psychedelia fra og med d. 5 juni 2002.

er selvfølgelig ikke med glæde jeg gør det men vi ses sku nok en dag igen *G*... nu hvor jeg har udmeldt mig fra min største lidenskab til dags dato... må finde noget nyt at rive i... politik?

Dedikeret medlem

Was, hvorfor???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
sq utroligt som folk falder fra

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
vi vil lige høre grunden til at du forlader 'narko-broderskabet' hehe, og så må du ellers have det godt ude i den store verden.

Håber du kigger forbi (jeg ved du ikke kan nære dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Rotterne forlader den synkende skude...Sorry, det var sgu ikke for at sammenligne dig med en rotte Bøh. Jeg håber ikke det her mediepis ender med at vi sidder ti erfarne folk tilbage med en million newbies der spørger hvor de kan købe amf. og coke [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

-Psyko

[ 07 Juni 2002: Besked ændret af: Psyko ]

Dedikeret medlem

min udmeldelse sker ikke pga. medie stormen.

udmeldelsen sker af mange grunde nogle af dem er at jeg ikke kan lide den udvikling psychedelia.dk har haft i en længere periode.

Mange af jer herinde er jo som i selv vil kalde ved at være erfarne med stoffer, og af en eller anden grund er der nogle individer herinde jeg har følelsen af ser ned på nyere medlemmer pga. deres alder eller manglende erfaring med stoffer, men hvad i glemmer er at i selv har været 16 år, hårde og nye med stoffer, og selvfølgelig også har lavet fuckups som nogle af de yngre medlemmer( og kommende medlemmer ) herinde helt klart vil lave.

Der bliver skreget på tolerence og accept overfor stoffer, men hvordan kan vi skrige på noget vi knap nok har overfor os selv?

en anden ting er at siden er ved at være meget differentieret, enten er man en Københavner-lammer eller en Jyde-lammer. og jeg er sku ingen af delene. Enten er man en af "eliten" der får prøvet nye stoffer konstant og er hardcore eller også er man bare ??? jeg er ingen af delene.

og så er der jo også en af de væsentligeste at jeg for et stykke tid tilbage lavede den kæmpe fuckup at nævne en persons efternavn herinde under mediestormen, hvilket jeg også er sindssyg ked af og angre og har prøvet alt for at undskylde, men vedkommende lytter ikke, så også okay at vedkommende er meget pissed off for det skal han sku have al ret til at være. Men at folk pludselig skyr mig som pesten er sku i overkanten. som sagt kliker igen.

Synes stadig at psychedelia.dk er en god side og vil da også fra tid til tid komme tilbage og læse lidt, men som tingene ser ud nu så har folk sku glemt hvorfor vi er her, fred, fælleskab, accept, tolerence og udveksling af stof oplevelser !

Bøh-out

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Bøh> jeg er jo af den mening at alle er velkomne, og synes bare det er fint med flere der kommer til for at få oplysninger og lære lidt om hvad det er e putter i munden. Jeg føler ikke at jeg hører til i nogen af de 'kategorier' du snakker om dér, men derfor skrider jeg sgudda ikke. Fair nok hvis du ikke gider at være her mere, men jeg synes din argumentation er tynd, for brugerne her på sitet er jo en MEGET blandet gruppe, og det virker som om du har stirret dig blind på en del af brugerne, og glemmer at der er en del andre. Vi har jo netop brug for folk som har den holdning du har, så jeg synes altså at du skulle blive [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg kunne godt forestille mig at jeg er en af dem der har afgivet en negativ holdning i forhold til nye medlemmer. men sådan er jeg nu engang. jeg ved ikke hvad det er, men det irriterer mig lidt, ikke at der er nye medlemmer, men det irriterer mig bare på en eller anden måde.

Så hvis jeg er en af grundende til at du forlader os så må du meget undskylde, og jeg håber at du kommer på bedre tanker og bliver her.

Ses du gamle.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er elite! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

FUCKING ELIIIITE MAAAAAND !!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Og så er der mig, som aldrig rigtigt har følt at jeg hører til nogen steder, mig som ikke læser folks navne i deres poster og mig som hverken prøver nye stoffer eller lader være....STAY

[ 11 Juni 2002: Besked ændret af: hamp ]

Insane psychedelia user!

Jeg jordrede dig da ikke, jeg bad dig bare pænt om at bruge søgefunktionen på boardet

/Jens Chr.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den eneste der rigtig er blevet jordet er sqda "stregen" da han spurgte om vi kunne skaffe ham LSD og andre stoffer....

Dedikeret medlem

@fenriz, han blev da' ikke jordet, han blev sparket fordi han ikke gad at læse disclaimeren, eller regelsættet om du vil.
eller ihvertfald ikke rettede sig efter den

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
Jeg jordrede dig da ikke, jeg bad dig bare pænt om at bruge søgefunktionen på boardet

/Jens Chr.
<HR></BLOCKQUOTE>

Sorry - Mig der formulerede mig forkert. Jeg mente selvfølgelig at der bare blev skrevet UTFSE eller noget. Overhovedet "No Offence" [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: No-ord-sjælland
Tankevækkende udmeldelse...

Læs den igen i stedet for at køre tråden videre i andre emner?

Og Dextrose: Ja, du er ELITEN... og panserne ved hvor du bor!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jensus er sguda blevet jordet mange gange..?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af hamp:
Og så er der mig, som aldrig rigtigt har følt at jeg hører til nogen steder, mig som ikke læser folks navne i deres poster og mig som hverken prøver nu stoffer eller lader være....STAY<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det er da en træls måde at forlade et forum på. Nu er jeg jo selv ny, og heldigvis er jeg ikke blevet jordet, kun lige mht. UTFSE - Egentlig havde jeg søgt, men var ikke lige opmærksom på at man kun søgte i et forum, og jeg havde oprettet en tråd i det forkerte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]