Nu hvor emnet er drejet over på sprut, druk og gråd, ha ha, falder der mig lige en oplevelse på sinde:
Kort inden: JA.....sprut kan i store mængder virkelig få folk til at agere ekstremt....På alle mulige måder og forskellige aspekter...Er sprut måske mere harmløs end stoffer ???
Har prøvet 1 gang hvor jeg havde et ordentligt skænderi med kæresten med i bagagen, da jeg en aften var taget i byen med en masse og bare skulle fyre den af !!! Havde ikke taget noget, kun drukket en masse whisky og colaer ! Og jow, det var da totalt fedt, som det jo som regel er, når man drikker, i mange gode timer, men man kan risikere at blive lidt for efter-sensitiv !!!!!
De andre var taget og tog hjemad, mens andre ville til efterfest. Jeg ville bare hjemad!
Ved en 12-tiden sidder jeg så i et latterligt S-tog, og pludselig kommer min "bagage" væltende....: Trillende kommer bare den ene tåre, efter den anden i en uendelig strøm ned langs mine kinder... Snøft, snøft...Snøft, snøft...Snøft...Snøft.... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Grimt! Jeg tror det er min indre styrke, selvtillid og gode humør, der gør, at jeg sjældent kan blive slået ud af kurs og ryge ned i kul-kælderen. Dér skete det så.., men helt ærligt...behøvede det, God damn it, at være i en befolket S-togs kupé ???!!! - Grin. Der sad bare en kvinde og rakte mig servietter !!!! Spurgte om jeg var okay mm.. Og en fyr, som så jeg ledte i tasken efter smøger, men ikke havde flere tilbage, skyndte sig bare at række sin pakke frem til mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Da jeg så kiggede hen på dem for at takke dem, fordi de da klart var lidt for flinke, blev mine små hulk langsomt afløst af et par smågrin, [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] fordi jeg følte mig en smuuule latterlig at blive pylret om og trøstet af af totalt fremmede mennesker- i et S-tog, (!) og så at se det der medlidende nååhh-hvor-er-det-dog-syndt-for-hende-hvad-er-der-mon-sket blik i deres øjne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Jeg fik det faktisk bedre og var egentlig ikke så ked af det længere (skizzoooo- ha ha)
Det positive i det grimme, "nå nej", negative, er da at situationen faktisk gjorde mig en endnu en erfaring rigere hvad "bagage" og druk angår: Don't do it !! Man kan lyn hurtigt risikere at blive syg oven i potten eller ked af det.
Men den der oplevelse gjorde mig også endnu en erfaring rigere, hvad næstekærlighed i Danmark angår...Altid en rar følelse...
For grineren...... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|