Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ethnoplanet
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Er der nogen der ved om de har travlt, eller hvad der sker for tiden?!? jeg bestilte for en måned siden, og der skete ingenting. var inde og se på min kvittering på emailen, og den havde åbenbart kun registreret at jeg sku betale 55,- i transport.
hm, der var jo en chance for at jeg selv havde fucked op, så sidste mandag bestilte jeg igen. jeg har tjekket min kvittering, at bestillingen er gået ordentligt igennem, men jeg har stadig ik fået noget. skrev i går middag, og pænt spurgte hvad situationen var. ingen svar endnu.
det er ik for at virke alt for utålmodig, men nu er min ferie snart slut, og jeg havde lidt håbet at jeg q nå at planlægge noget inden da...

Insane psychedelia user!

Brug Maya. Ethnoplanet holder efterhånden ikke mere. De trækker forkerte beløb, de sender forkerte vare ud og de er langsomme!

Dedikeret medlem

http://www.maya-ethnobotanicals.com/cgi-bin/main.pl -> hvis du skulle være i tvivl [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg har ik haft problemmer med ethnoplanet endnu [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
send dem en mail selv, ethnoplanet og psychedelia har intet med hihannen at gøre

er der i øvrigt nogen der ved hvad der gik galt ved min bestilling hos grundfos

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
OFFTOPIC: Def-) JEFFERSON AIRPLANE RULES!!!

/undskyld [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Ethnoplanet holder vist ikke...På siden stod der 2-5 dages leveringstid, og jeg bestilte sidte søndag...Jeg skrev også pænt og venlig i forgårs hvor mine "ethnobotaniske samleobjekter" var blevet af..Svaret lød, at de havde holdt ferie, og var under hetz fra den danske regering...er det en undskyldning for ikke atsende varerne? Nederen at jeg ikke kan klage, da det i realiteten er ulovligt for mig at bestille.. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img].. Findes der et andet(helst dansk) sted (med bare Nogenlunde rimelige priser), hvor man kan bestille per efterkrav?
Jeg skriver til dem og be`r om en forklaring igen idag.. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
-Mathias..

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Well, jeg tror den danske regering kæmper en bitter og indædt kamp for at nedlægge Ethnoplanet og Soma, så dette kan naturligvis være årsagen til den manglende service. Du må finde en eller anden måde at bestille fra Maya på, ellers kan du jo lige tjekke links-sektionen her på siden. Ved ikke om der ligger noget godt eller ej!

-Psyko

Medlem

REGERINGEN HAR DERES HOVED OP I RØVEN.
>Det burde fandme være forbudt, at prøve at
>gøre naturen forbudt.Nu har de jo gjort >vores hellige svampe forbudt og de stopper
>åbenbart ikke før de har taget alt fra os.
>Ingen planter skulle være ulovlige, de >skulle ikke en gang blive omtalt som stoffer.
Creatif-
>Er du nødtil at bestille dansk og pr. >efterkrav.Kender du ikke nogle med den
>lille visa hjælper, for der er massere af
>muligheder på nettet. http://www.azarius.net/index.html http://www.bouncingbearbotanicals.com/ http://www.maya-ethnobotanicals.com/cgi-bin/main.pl

Azarius har vist nok cash on delivery service, men er ikke sikker, prøv at kig
engang.

Amnesia

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Creatif:
Nederen at jeg ikke kan klage, da det i realiteten er ulovligt for mig at bestille.. <HR></BLOCKQUOTE>

det er sq da ik ulovligt at bestille fra ethnoplanet [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories

@Amnesia: Husk nu at svampe blev ulovliggjort under Nyrup-regeringen, det kan vi trods alt ikke klandre Venstre eller Konservative for.

@Confusion: Jeg går ud fra at Creatif henviser til sin alder (husk at man skal være 18 for at bestille fra Ethnoplanet). Det kunne også forklare hans manglende Visa-kort! Hvor er jeg dog skarp idag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg kender dem der kører Ethnoplanet - han sagde til mig ...

"Nej ikke umiddelbart. Vi har dog haft en del problemer, der blandt andet ikke kan være i ethnoplanet på fuld tid og må have arbejde ved siden af.

Samtidig er der problemer med politiet. Dog sender vi stadig ud, og forventer at fortsætte med det samtidig med at vi arbejder os op fra bunden igen."

Så de er ikke stoppet, bare små problemer ...

Medlem

HA..HA..HA
Psyko>>Er du venstre mand?
Gider ikke gå ud i en længere politisk debat,men du tror sgu da ved gud ikke at Anders "Fjog" Rasmussen og hans følgesvende, der kysser så meget røv på Amerikanerne, ville acceptere at svampe var lovlige?Når man gerne vil se sit bedste ud i
amerikanske øjne,der jo kæmper en hård og forgæves kamp mod stoffer, er man nødtil at have en stramp narkotika politik. Selvom svampe i mine øjne ikke høre under narkotika, så gør de det i regeringens øjne og i høj grad i amerinkanernes.Jeg er ikke autonom, men flere æg til Anders Fjog [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Amnesia

In our memories

@Amnesia: Haha, nej absolut ikke, jeg hader Venstre og alt hvad de står for, men det er dybt usagligt hvis man giver dem skylden for alt hvad der er sket i Danmark, de sidste ti år. Jeg tager det ikke så alvorligt at nogle unge aktivister knalder æg i hoved på Anders (jeg har faktisk mødt ham der gjorde det), men et eller andet sted er det jo dybt amoralsk. Den slags virker et eller andet sted altid undergravende for demokratiet, så jeg synes faktisk ikke det er fedt. Ehhh, ja [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Psyko

Medlem

Psyko>>
Vi er stort set enige.Hader også venstre og alt hvad de står for.Det med æggene, var ment for sjov. Det er selvfølgelig en primitiv måde at ytre sin afstandtagen på.Ens modsætnings argumenter skal selvfølgelig fremlægges verbalt, ellers har du ret, så er det at undergrave demokratiet.Flere verbale æg til Anders Fjog så [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] .Jeg er godt klar over at man ikke kan klantre den nuværende regering for hvad der er sket politisk, de sidste 10 år, men åbenbart prøver de at stikke en kæp i hjulpet på Ethnoplanet og Soma.Så det må åbenbart betyde at de fortsætter, hvor den gamle Nyrup regering slap.

Amnesia

Dedikeret medlem

@Psyko hvor kender du ham fra? vil helst ikke skrive navne her, men det er en af mine venner.

Hvis du møder ham så må du meget gerne sige at han skal lette røven og komme i soli i aften kl.1900.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Amnesia:
REGERINGEN HAR DERES HOVED OP I RØVEN.
>Det burde fandme være forbudt, at prøve at
>gøre naturen forbudt.Nu har de jo gjort >vores hellige svampe forbudt og de stopper
>åbenbart ikke før de har taget alt fra os.
>Ingen planter skulle være ulovlige, de >skulle ikke en gang blive omtalt som stoffer.
Creatif-
>Er du nødtil at bestille dansk og pr. >efterkrav.Kender du ikke nogle med den
>lille visa hjælper, for der er massere af
>muligheder på nettet. http://www.azarius.net/index.html http://www.bouncingbearbotanicals.com/ http://www.maya-ethnobotanicals.com/cgi-bin/main.pl

Azarius har vist nok cash on delivery service, men er ikke sikker, prøv at kig
engang.

Amnesia
<HR></BLOCKQUOTE>

godt men hvem var det at der fik gjort svampene forbudt i førdste omgang ??? -svar mig lige på den

og hvad er det for noet ati give regeriningen skylden for det, det var jo under den tidligdere regering de blev forbudt du kan godt huske den tidligere regering ikk. dem der er sløsse med pengne så vi nu må spare hvad med ham det .soc svin der skulle bygge et stadion i kbh der stadigvæk inden stadiom bygget og regningen løb om i et omfang så der kunne have været bygget 5 staidiomer og svømme bassinger

det er simpelthen så typisk arbejse løse og ubegavet mennesker der skylder skylden på regerningen fordi den har et andet syspunkt end en selv.

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Creatif:
..Findes der et andet(helst dansk) sted (med bare Nogenlunde rimelige priser), hvor man kan bestille per efterkrav?..<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor vil du ikke bestlle hos Maya? Man kan sende dem pengene kontant, det er da nemmere end efterkrav?!

Medlem

morphos-

Jeg ved ikke hvad du vil frem til med alt det pis du skriver. Jeg har tilføjet at det var den gamle regering der forbød svampe.Den nye regering har dog ikke anderledes synspunkter.Tværtimod er de på vej imod at få staden lukket.Eftersom vi lever i et demokrati,skal jeg da have lov til at brokke mig over denne politik og jeg skal også have lov til at brokke mig over Anders Fjog, uden du skal kalde mig ubegavet.Du kender ikke mig og hvis du inkludere mig i den her gruppe ubegavede arbejdsløse mennesker der brokker sig over regeringen,så er du vist gået galt i byen.Og hvor har du egenlig også sådan en gang pis fra?det er sgu da ikke kun arbejdsløse og ubegavet mennesker der modsiger regerings politikken. Du er sgu da for snæversynet.Desuden havde det jeg brokket mig over intet at gøre med økonomi, så hvorfor bringer du det op?

Amnesia

Dedikeret medlem

nåå kom bare til at tænke på soc klap jakt i farrum sagen,

men du kom ikke med noget svar på hvorfor du thor svampe blev gjort forbudt.
ja for før hen så var det det jo kun for en lille bruger gruppe som kendte til SVAMPENES BIVIRKNING,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]