Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Her sidder jeg, overhovedet ik stiv eller noget... Lige kommet hjem fra en røvsyg druktur.. Der sker bare ik en skid med mindre man render rundt med de vilde weekend-narkomaner!
Aftenen startede med at alle hellere ville se film osv, så vi var et par stykker ( nogle af dem som altid går til de kedelige fester ), fandt en fest... Vi sad 7 mennesker og drak, og der var bare TOTALT lidt stemning..

Nå vi finder så en anden fest som er mindst ligesom kedelig! Jeg snakker så med min dealer som sidder til en total fed fest, men de er på vej i byen, så det kan ik betale sig for mig at komme! SELF!

Jeg overvejer snart at tage en masse stoffer, for jeg hader det her! Man røvkeder sig altid i den her verden!!!!!!!Og lad være med bare at skriv at jeg skal få mig nogle nye venner!!!!!!!

FUCK VERDEN!!!!!!!!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
'FUCK VERDEN', fordi du ikke lige kan opstøve en FED fest en fredag aften? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hvorfor tager du så ikke bare de mange stoffer? Virkeligheds-flugt er en god ting. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hmmm...Hvorfor tror du at vi er interesserede i at høre om dine småproblemer? Helt ærligt, jeg tror fandeme alle unge mennesker oplever et tidspunkt hvor der ikke er max. knald på. Mest fordi man ikke kan komme ind nogen steder og vennerne begynder at blive stenere. Det skal sgu nok vende, men jeg ville nyde det uforpligtende spæde ungdomsliv hvis jeg var dig, senere bliver det...tja, anerledes.

Mvh. Odin [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Grunden til jeg skrev det var at jeg var totalt pissed over at folk er totatlt kedelige, og at der i hele tiden aldrig sker noget i den her verden, også i hverdagene!!!

[ 02 November 2002: Besked ændret af: Alkoholic! ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Du kunne melde dig ind i en kristen ungdomsorganisation og trippe på Jesus - det skulle efter sigende være ret vildt

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Gælder sq bare om at lave sin egen fest. Endte det fx. med at jeg gjorde igår, samtidig med min lillesøster holdte føsdags fest. Så det resulterede i at der var en million mennesker i vores hus og jeg blev så snaske lam på kix, morfin og ubeskriveligt store mængder alkohol så jeg brækkede mig og væltede så jeg har smadret en tand og fået et slag ved mit øje (ikke slåskamp bare da jeg væltede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])

alt i alt, en SINDSYG blæst aften, men vold mange lækre tøser til festen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
Du kunne melde dig ind i en kristen ungdomsorganisation og trippe på Jesus - det skulle efter sigende være ret vildt<HR></BLOCKQUOTE>

HAHAHAHAHAHA! ROFL!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid-:
alt i alt, en SINDSYG blæst aften, men vold mange lækre tøser til festen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

BTW hvor gammel blev din søster?

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Keder mig aldrig - kun dumme mennesker keder sig....

Men man kan jo altid tage en masse NARKOOOO

er forresten stoppet med E - fik halvnederen af 3½ skod-mercedes til IM - for kvalmende så det dropper vi - me want acid..

Men ellers så ked dig til du visner

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
That`s life! Lær at leve med det..
Når jeg virkelig keder mig, køber jeg 2 gram fed, og skriver en stil eller et eller andet åndssvagt.. Eller tager i byen og gør noget idiotisk.. Bare et eller andet; så keder jeg mig ihvertfald ikke længere..
@Alcoholic:
Vi tager ud og drikker i aften..frisk? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
-Mathias..

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Hvad med istedet for at fylde dig med narko at du drikker dig stiv og scorer en sød dame [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Dem kan man ALTID bruge tid på... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Og de er ekstremt nyttige når man keder sig.

Have Fun!

Og at tage narko fordi man keder sig DUMT DUMT DUMT!
Gjorde det selv da jeg var lille.
Der hapsede jeg kix en mandag aften hvis jeg kedede mig og det kan BESTEMT ikke anbefales.

Du kan også gøre som der blir skrevet længere oppe...
Købe en god ryger fyre en fed...
Få dig nogen interesser eventuelt af sport.
Der er også weekend stævner.

Tag på camping tur med vennerne, lån mors sommerhus.

Få dig et liv der også omhandler andet end at trykke den max af til fest og være den dummeste.
Jeg selv er tidligere Life-Ryder hvor jeg nød livet med fest.
Og da det var på det værste punkt var det byture der startede onsdag på gorgeus og sluttede tirsdag eftermiddag/aften hvor jeg tog hjem fra det sidste afterparty.
Nattelivet er fedt og man blir hooked på stemningen menneskerne og stofferne.
Jeg sidder nu her idag og er faktisk glad for at jeg ikke har "brug" for at tage i byen hver weekend mere og det er også meget mere afstressende.

Få ord

/MÐM@

Dedikeret medlem

Min søster blev 16 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Ok... Tak for rådenen...
Mdm@> Nej tak... Hader Dating.dk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Tør øjnene og ta' en kiks og lad vær' med at pive mere! Nu har daffy fundet en løsning til dig!

web site

Medlem

Hey Alkoholic, rolig rolig,Hvis du ficker verden fucker den dig og det er ikke lex! Det er faktisk pænt nitte!
Heldigvis er der mange sjove ting i verden man kan foretage sig men det hjælper ikke at side og bitche!Man skal selv tage initiativ.
Hvis du pludselig mangler noget fun - så trip da til KBH og så tager vi druk-tur og et smut på Staden ok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Lina [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Tidligere holdmedlem

Alchoholic>>>Lol...du har det da nemt...i onsdags blev jeg frarøvet min scooter til 17.000 jeg havde nået at ahve den i ca. 1 måned...se DET er surt!

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid-:
Min søster blev 16 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

uuuuuuuuuuuuuuhhh jamen så er det jo blevet lovligt, you know.
Er hun lækker? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

LOL, liquid er der nogle fr psy der ikke har spurgt om det endnu? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

haha der er hvis stadig nogen der ikke har set min søs [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

til alle jer: kom på IRC

Insane psychedelia user!

MDM@ siger vist meget godt hvad der bør siges. Jeg er i hvert fald fuldstændig enig.

/Jensus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]