Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
jeg har lige siddet og kigget lidt på nogle af de nyere trip rapporter.. Var det ikke meningen med at der var admins som sad og kiggede dem igennem at der ikke kom "trip rapporter" som den $torm er kommet med..

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Det var første gang han skulle være på kiks, så jeg fik fat i nogle "@"... De var sådan okay vilde...
Da vi havde kværnet dem i løbet af et par dage, måtte vi have nogle flere, men vi kunne kun få trekantede mitzu´er...
Jeg var lidt nervøs, fordi man havde hørt så meget dårligt om dem, men jeg tænkte at jeg lige så godt kunne prøve dem...
Da jeg havde hapset en, gik der lidt tid før jeg kunne mærke den men jeg lod bare tiden gå for at se om der kom en virkning... "BOOOM", sagde det... Jeg var så stjerne lam, at jeg næsten ikke kunne stå på mine ben...
Jeg kan intet huske fra den aften, ikke andet end jeg var blæst...
<HR></BLOCKQUOTE>

ps. jeg var SÅ stjerne stiv i fredags at jeg ikke kunne stå på mine ben, meget mere kan jeg ikke huske !!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Har vi ikke allerede diskutteret den rapport? Well, anyways, så mener jeg vi blev enige om at admins'ne gerne måtte være lidt skrappere.

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg mener også det er diskuteret før...
Men ja den er lidt for underlig... Man får ik rigtig at vide hvordan de virkede osv, bare at han blev blæst....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]