Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Farum !
To live or not To live...
Kender i det med at man ikke er rigtig deprimeret men man er heller ikke rigtig glad. Det er som om at det hele bare er ligemeget. Jeg har ikke lydt til for eksempel selvmord men jeg har heller ikke lyst til det modsatte at leve.

Det er meget nemmere bare at være deprimeret. Det her føles som om det aldrig ender.
(Hvis denne her post skulle have været i et andet forum. Så fortæl mig det lige.)

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Hankien: Jeg tror alle har det sådan af og til, men man skal klart være opmærksom på at man ikke har det sådan for tit. Hvis du er interesseret i det, kan jeg give dig nummeret til psykologisk behandlingssted for unge. Det kan være en løsning for nogen, prøv lige at maile mig, eller skrive en PM, hvis det altså har interesse.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
"Eksistentiel neurose, en neurotisk reaktion på tilværelsens meningsløshed. Den, som rammes af en eksistentiel neurose, tror ikke på nytten eller værdien af det, som han selv gør, og heller ikke på betydningen af familie- eller samfundslivet. Ifølge en gennem de seneste årtiers udbredt opfattelse, kan anonymiteten eller fremmedgjortheden i det moderne samfund og religionens mindskede betydning føre til et eksistentielt vakuum, hvilket igen medfører en følelse af afmagt og meningsløshed. Anvendelsen og misbruget af stoffer vil da delvis kunne forklares som følge af dette." - citat "Gads rusmiddel leksikon"

- nu har du endelig en grund til at tage stoffer [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]