Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hvad skal folk i week-enden? Det er altid sjovt at høre hvad folk der rent faktisk har et liv, bruger deres respektive pusterum til.

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Farum !
Jeg skal bare slappe af. Lave lidt opgaver og ting i den dur. Ikke det vildt store [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg studerer på et projekt, der analyserer på noget genetisk data fra vævsprøver udtaget fra forskellige stadier af blærekræft, for at finde mulig årsag eller evt. mønster i sygdommens opståen...lyder knastørt, men der er sgu egentlig meget interessant.

Ellers skal jeg ikke lave en skid, andet end at fråde noget go´ gourmet,suge en bønne eller to og sove lææænge...alt i alt en slappe-af-og-lade-op-weekend-indtil-næste-weekend, for mit vedkommende...

God weekend til alle Jer psychedelia-
freaks [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
lol han sagde folk som havde et liv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: København
Hey...er der slet ikke nogen, der skal til julefrokost? Det er jo den 23. november, så er det jo næsten jul!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Jeg skal til julefrokost i aften, og resten af weekenden skal bruges på at læse, læse, læse og skrive opgave!

-Skal jo være klar til at fyre den af næste weekend! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg er til min egen fødselsdag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg tager i byen og til fester uden nogen form for alkohol eller narko.... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

da jeg er på pause........ [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

DAMN det er hårdt ikke at have min bajere!!!!!!!!!!

tror sq jeg har været ved at blive alkoholiker, har har seriøse fysike abstineneser efter alkohol de 2 uger jeg har været stoppet nu [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg har tjaldet den lidt den her weekend og lavet lidt lektier og såen! Ingen bajere før på Lørdag - damn det tough!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg var faktisk til julefrokost igår, d.23 , med hele klassen! Det var sq sjovt nok! Jeg har stadig ik sovet pga det speed jeg fik [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: København
Jeg er først lige vågnet op nu efter min julefrokost igår! -Har de ondeste tømmermænd!!! Drikker aldrig igen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er jo hårdt at følge med i de andres tempo, når man ikke er vant til at drikke... Er ude af træning efter jeg begyndte at tage stoffer... Så det var hårdt - og jeg blev møg stiv! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Var til fødselsdag i fredags og fik ca 200 øl for meget (endte med hovedet i tønden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ), drak så mere... gik i seng klokken lidt i otte om morgenen...
Stod op, stenede, købte flere øl og drak mig fuld igen...
Kom i seng klokken 10 i morges og stod op klokken 2 så jeg er lidt kvæstet [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

VH

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Trippede alt alt for vildt på svampe sammen med AcidDreamer i går! Fuck en oplevelse!
I dag sov jeg til kvart i et, og så fik vi sgu et bedsteforældre-besøg.. Cool weekend!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg var hjemme hos nogle af mine venner igår, drak 3,5 cl. diazepam opløsning, hvilket burde svare til ca. 80 mg. (bare rolig drenge, jeg drak ikke det hele på een gang). Absolut ingen virkning, udover alkoholens, så jeg drak et enkelt shot jägermeister eller to. Der kommer flere folk og jeg beslutter mig til at løbe hjem efter mit allersidste narko. Faktisk havde jeg kun tænkt mig at tage to ketoganer, men for en sikkerheds skyld tager jeg alle fire med. De to af dem sluger jeg et kvarter efter jeg er kommet tilbage. På et tidspunkt popper jeg lige en til, så går der ikke lang tid før folk forsvinder, dog får et par af dem smagt på min medbragte whisky. Aight, folk forsvinder og jeg ligger mig i en sofa og kokser ud, tror det er her jeg peaker. Monster behageligt omend mit ansigt klør temmeligt meget. Aftalen har hele tiden været at vi skulle videre i byen, men da vi ikke kan komme til privatfest, beslutter vi os for at tage på værtshus. Klokken er vel to da vi får nosset os sammen til at ringe efter en taxa. Vi er kun tre mennesker på daværende tidspunkt. Jeg popper den sidste pille og vi smutter afsted i taxi'en. På vejen derind bliver den ene af mine kompagnoner ved med at stikke hovedet ud af vinduet og råbe efter div. personer der passerer forbi. Vi når til et værtshus på Christianshavn, hvor jeg bestiller en dumle (cuba caramel+coccio), derudover får jeg også en bajer, som jeg dog kun tager en enkelt tår af. Vi snakker så med nogle folk fra jylland og det er komplet umuligt for mig at fokusere, hele tiden glider mit hoved bagover og mine øjne lukker i. På et tidspunkt går jeg atter op i baren, hvor jeg får mig et shot bacardi lemon. En eller anden fuld spade vælter sin øl udover mig og jeg overtaler ham til at give mig en kvaje-bajer. Med mine spirituøse drikke fortsætter ned på min plads. Pludselig vælter en af min mors veninder ind af døren og jeg får et kæmpe chok, heldigvis klarer jeg den ved at gå ud på toilettet og sjaske vand i hovedet. Mine pupiller er ganske små, men jeg tager det rolig og går tilbage til bordet, hvor jeg tømmer halvdelen af min carls special. Shottet skyller jeg ned, men så er det at jeg føler en kvalmende fornemmelse. Vi beslutter os for at forlade selskabet og slår et smut forbi seven-eleven. Her køber jeg en Genorate, en coccio og et franskbrød. Stortsmovsende bevæger de to af os (den tredje tager et andet sted hen) os over mod metrostationen for at komme hjem til amager. Alt imens min kammerat er halvvejs på vej ned af trapperne ser jeg en pige der står og vinker efter en taxa. Med munden fuld af mad spørger jeg hende hvor hun er på vej hen. Hendes svar passer perfekt med vores destination, så efter lang tids konversation bliver vi enige om at køre med hende. Hun betaler stortset fra turen, bortset fra at min kammerat stikker hende 28 kr. Vi står af meget tæt på hvor jeg bor, takker pigen og så følger jeg ellers min kammerat hele vejen hjem. Selvom det vistnok regner på daværende tidspunkt. Der er nu heller ikke så langt, problemet opstår først da jeg skal hjem til mig selv. Jeg vandrer ned til busstoppestedet og lægger mig halvvejs til at sove, imens jeg venter på natbussen. Bliver dog vækket med jævne mellemrum fordi det er så koldt og vådt. Ender med at jeg opgiver og trasker hele vejen hjem, hvor jeg så knækker mig udover det hele på badeværelset og går direkte i seng. Klokken er på daværende tidspunkt omkring seks om morgenen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Puha, sikke en smøre...

-Psyko

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg hyggede mig "bare" med en ven, noget pot og et widescreen-TV fredag og lørdag.
Det var rart for en gang skyld at få noget ud af sin lørdag og være nogenlunde klar i hovedet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Psyko>>> Hehe... Du har da haft en god fredag hehe...

Jeg kunne fandme heller ik sove natten til mandag pga det amf fra om mandagen... Sov først kl 5.30,og kom MEGET forsent i skole. Men nu er jeg frisk igen... Det var bare så træls nogle gange amf virker i så lang tid... Men på den anden side er det også dejligt at ku være vågen hele natten, på 1 streg...

Forresten vi burde næsten lave sådan et fast topic her hver weekend... Det er sq fun nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

var til julefrokost i lørdags med thai-bokserklubben... go mad, en del bajer og et par gode pot-blunts

det var en af de aftener hvor man ik var helt så bange for at møde folk der vil slås [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

endte hjemme ved mig, og da de andre tog videre satte vi "dragen slår til igen" (bruce lee) og faldt i søvn

Dedikeret medlem

Hva... Hvad skal folk så i den her weekend???

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kl. er nu 16.29 i min del af verden (århus :)) og jeg har er lige kommet hjem fra fredagscafe på mit gymnasium. Før det røg jeg en stor joint med en ven, for første gang i 3 uger ;)
I aften lurer jeg lidt på at tage til privatfest men jeg har ikke rigtig fundet noget endnu.... I morgen skal jeg i vandtårnet og høre Krumelur og Kluster spille til Technoms, hapse kix og trampe max!!!
Hvad med jer andre? :)

[ 06 December 2002: Besked ændret af: Fenriz ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Damn, hvorfor skal den smiley [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] <-- være så grim på psy.dk???

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tjaaa. i aften.. måske finde en privatfest. (fenriz sig lige til hvis der er en fest med små uskyldige piger).

og i morgen ligesom fenriz, en tur i vandtårnet og trampe rundt, "lettere" påvirket af MDMA + LSD, søndag.. tjaaa når jeg engang har fået sovet, skal jeg nok glo film og ryge joints

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]