Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55 Indlæg: 2307 Geografisk sted: Casa Tranquila
Hej.
Vi var nogle stykker der kom ind på den danske retsstat i Jura forummet i Aflytning af sms'er
Jeg og MrMachoveli linkede hver vores video om den danske retsstat. Da jeg har en idé om at det ikke er almen viden smider jeg dem lige op her hvor lidt flere ser dem. Selv synes jeg det er ret vigtigt at folk ved at den danske retsstat er ved at forvandle sig selv til en joke. De 2 videoer er bedre til at forklare min pointe så se dem og del dem evt. på facebook. Fortæl dine venner og familie hvad politiet har ret til og at det gamle princip om at man er uskyldig indtil andet er bevist er på glatis og ikke er særlig gældene i Danmark længere.
_________________ «Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større. Det er slet ikke så unyttigt endda.» HKH Margrethe ll af Danmark
Senest rettet af Hector Salamanca 18 jun 2011 12:48, rettet i alt 1 gang.
Good idea! Synes bare ikke de 2 film skal gå hen i glemme bogen.
_________________ «Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større. Det er slet ikke så unyttigt endda.» HKH Margrethe ll af Danmark
simpzon3 skrev:
Min fejl - jeg antog noget jeg ikke skulle have antaget. For at rette lidt op på det, fandt jeg filmen.
Det der er optagelser om hvordan filmen blev til jeg har rettet linket.