Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Så er jeg tilbage for at drille jer lidt igen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men det sker der nok ikke noget med.... Well jeg er også parat til at fucke alle jeres topic op og stille "seriøse" sørgsmål om alverdens ting!...... Well i er vel lige så skæve som i altid er, eller mere for den sags skyld.

Men for at give denne her post lidt mening, eller ja, kald det lige hvad du vil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] så kommer der lige noget her [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] tror ikke det er posted noget om det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg går stadig i skole, og der får man nogle blade der hedder UNG.. de burde kende dem, i fleste.....

Så kunne jeg ikke undgå at se artiklen"stofferne" hvor der er 1 par der fortæller om deres mening om stoffer. Fair nok de ikke synes om stoffer, meeeeen... de giver nogle kommentar.....

"Nynne(ja en tøz på 18år" :"Det er nok noget med de vil have opmærksomhed."

altså dem der tager stoffer........ well så vidt jeg har fattet tager i fx ikke stofer for at få opmærksomhed..... ellers tager jeg meget fejl [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] et andet citat "Nynne"

:"Folk tager skade; de bliver enten dumme eller får helt forandret deres personlighed. man kan aldrig vide, hvad der er i pillerne, eller hvordan hashen er blandet op, jeg fatter faktisk ikke, folk tør. Man høre om dem der røger lige direkte ind i psyk med total nedtur og forfølgesvandvid, og aldrig bliver sig selv igen."

har en kommentar til, fra Nynne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

"jeg tror dem der klare det uden at blive afhængige og uden at miste deres liv, er dem, der har gode venner"

Well lød da lidt mere fornuftigt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Men hvad kan i argumentere for?? jeg tror på det med gode venner, men noget af det andet er jeg skeptisk over for...

Magnus siger også en ting som mit øje skuede [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

"Men det er svært at komme ind til folk, der er begyndt på stoffer" kan det være rigtigt?

Hilsen Notjer

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hey Notjer velkommen tilbage [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Ja den artikel har jeg også set... Den er til at brække sig over... Fatter ik hvad folk mener med hvad hashen er blandet op med... Hvad faen sku vi blande græs i eller hva hehe [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Det er jo til grin! Typisk uvidende spader de har interviewet!

Men endnu en gang velkommen tilbage [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Så også artiklen i bladet i dag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Utroligt med de to aber..

Medlem

tak [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

fatter dem heller ikke, men okay, jeg kan forholde mig medm nogle af tingene........ men heller ikke meget mere end at sige, ja okay måske.

Det er jo på en måde lidt latterligt at spørger nogle der aner nada af stoffer, hvordan og hvornår! men okay, de siger hvad de mener og tror [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

tjaaa det har du ret i poke [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Men det gør dem heller ikke til dårliger mennesker, det ved jeg godt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Notjer --> Ja, det er jo den gode gamle stereotypiske holdning til det ukendte og ulovlige..
I artiklen lyder det jo satme som om hver anden der forsøger sig med stoffer, af den ene eller anden art, ender i en psykose.. :/
Måske de skulle prøve at se det såkaldte, "problem" fra flere vinkler af!

-kasper

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
dem findes der jo mange af kære notjer

Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
har "desværre" ikke læst artiklenn, læser mere 'aktuel astronomi' og den slags men kan kun erklære mig enig.

dog; Alcoholic: du får det til at lyde som om der aldrig er blandet noget i hassen - men er det nu også helt rigtigt. Jeg synes i hvert fald at jeg har oplevet has der reagerede forkert, både i forhold til lighteren men også på panden.

-Z..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har altså aldrig hørt om det... Men hvad sku man da putte i så?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har oplevet at der har været plasticrester eller husholdningsfilm inde i hashen et par gange [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Nedtur når man ikke kan stole på at det er kvali man får!
Men 99,9% af de gange (ikke så få [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ) jeg har købt har der sq ikke været noget galt på nogen måder!

VH Jonas!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er jo nok fordi at tjaldepladerne får wrappet en gang tape rundt om sig...

Medlem
Brugeravatar

"jeg tror dem der klare det uden at blive afhængige og uden at miste deres liv, er dem, der har gode venner"

det tror jeg på!! hvis ikke det havde været for min bedste veninde ved jeg slet ikke hvor i verden jeg ville have været, hun støtter mig igennem alt, og det samme gør jeg!

Jeg ville ikke være en skid hvis det ikke var for at hun kunne tage fat i mig i armen og engang imellem sige "nu slapper du fandme af Tina"

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]