Så er jeg tilbage for at drille jer lidt igen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men det sker der nok ikke noget med.... Well jeg er også parat til at fucke alle jeres topic op og stille "seriøse" sørgsmål om alverdens ting!...... Well i er vel lige så skæve som i altid er, eller mere for den sags skyld. Men for at give denne her post lidt mening, eller ja, kald det lige hvad du vil [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] så kommer der lige noget her [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] tror ikke det er posted noget om det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Jeg går stadig i skole, og der får man nogle blade der hedder UNG.. de burde kende dem, i fleste.....
Så kunne jeg ikke undgå at se artiklen"stofferne" hvor der er 1 par der fortæller om deres mening om stoffer. Fair nok de ikke synes om stoffer, meeeeen... de giver nogle kommentar.....
"Nynne(ja en tøz på 18år" :"Det er nok noget med de vil have opmærksomhed."
altså dem der tager stoffer........ well så vidt jeg har fattet tager i fx ikke stofer for at få opmærksomhed..... ellers tager jeg meget fejl [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] et andet citat "Nynne"
:"Folk tager skade; de bliver enten dumme eller får helt forandret deres personlighed. man kan aldrig vide, hvad der er i pillerne, eller hvordan hashen er blandet op, jeg fatter faktisk ikke, folk tør. Man høre om dem der røger lige direkte ind i psyk med total nedtur og forfølgesvandvid, og aldrig bliver sig selv igen."
har en kommentar til, fra Nynne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
"jeg tror dem der klare det uden at blive afhængige og uden at miste deres liv, er dem, der har gode venner"
Well lød da lidt mere fornuftigt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Men hvad kan i argumentere for?? jeg tror på det med gode venner, men noget af det andet er jeg skeptisk over for...
Magnus siger også en ting som mit øje skuede [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
"Men det er svært at komme ind til folk, der er begyndt på stoffer" kan det være rigtigt?
Hilsen Notjer
|